مزیت های پارکت لمینت:

در این مقاله می خواهیم به توضیح پارکت لمینت بپردازیم. در زمان ‌های قدیم عموماً برای کف ساختمان ها از سرامیک و یا سنگ استفاده می کردند. سنگ و سرامیک به کار رفته اگر برای مکانهای عمومی مورد خاصی نداشت ولی اگر برای کفپوش منازل مورد استفاده قرار می گرفت عموماً با فرش پوشانده می شد. از جمله معایب این مدل کفپوش ها می توان به عدم زیبایی چشمگیر و سطح لغزنده آن ها اشاره نمود. با ورود پارکت لمینت تحول عظیمی در حوزه کفپوش ها ایجاد شد. امروز بسیاری کفپوش در بازار وجود دارد که کاربر با توجه به محلی که قرار است کفپوش را مورد استفاده قرار دهد نوع آن را انتخاب می نماید. اگرچه با ورود انواع پارکت و پارکت لمینت استفاده از سرامیک و سنگ برای کف پوش منسوخ شده است اما همچنان در تعداد کم در جامعه مورد توجه قرار می ‌گیرد. پارکت لمینت از موادی مصنوعی به نامHDF ساخته شده است. لمینت برای حفظ منابع محیط زیست تولید شده است. در ابتدای تولید این محصول به دلیل کیفیت پایین و زیبایی کم همچنان از پارکت استفاده می‌ شد اما امروزه صنعت تولید پارکت لمینت به اندازه پیشرفت کرده است که تشخیص سطحی که در آن پارکت و یا لمینت به کار گرفته شده کار بسیار دشواری است.  یکی از ویژگی ‌های مهم لمینت مقاومت بالای آن می ‌باشد که در برابر ضربه و خراش خیلی دیرتر آسیب می بیند. چون اصولا انواع مختلف کفپوش ها در برابر آب دچار مشکل هستند. امروزه پارکت های لمینت تولید شده که دارای سطوحی ضد آب می باشند. کفپوش لمینت نه تنها دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر کفپوش ها است بلکه نصب و نگهداری از آن نیز بسیار راحت تر است. یکی از ویژگی‌های مهم پارکت لمینت قابلیت انتخاب رنگ مورد نظر کاربر برای تولید می باشد. بنابراین کاربر می‌تواند با توجه به دکوراسیون داخلی خود رنگ مورد نظر را سفارش دهد.

مقایسه پارکت و پارکت لمینت:

اگرچه پارکت لمینت از نظر ظاهری دارای شباهت های بسیاری به پارکت می‌باشد اما این دو کفپوش کاملا متفاوت می باشد. لمینت به دلیل اینکه از چوب طبیعی ساخته نشده است در مقایسه با پارکت که از چوب درختان ساخته شده دارای قیمت پایین تری می باشد که این مورد از جمله مزایای لمینت است که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارکت چون از چوب درختانی مانند بامبو،گردو، افرا ،کاج و بلوط ساخته می شود سبب آسیب زدن به محیط زیست می‌شود در مقابل چون لمینت از مواد مصنوعی تهیه شده هیچ آسیبی برای محیط زیست ندارد. از جمله مزایای دیگر پارکت در مقایسه با لمینت طول عمر و دوام بالای آن می‌باشد و همین امر سبب شده که این مدل کفپوش مشتریان خاص خود را داشته باشد. پارکت چون از دل طبیعت گرفته شده است وقتی در فضایی به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد حس زنده بودن و آرامش را به افراد منتقل می کند. از جمله مزایای هر دو مدل کفپوش عدم لغزش می باشد.  برای اطلاع از فروش پارکت لمینت لیزارد به سایت مراجعه کنید. 

در واقع سطح پارکت و لمینت این امکان را برای کاربر به وجود می‌آورد که در هنگام راه رفتن دچار لغزش نشود در صورتی که در کفپوش های سرامیکی این مورد به وضوح دیده می شد. از معایب هر دو مدل کفپوش هم می توان به نداشتن مقاومت در برابر آب اشاره کرد. البته مقاومت پارکت لمینت مقداری از پارکت بیشتر می‌باشد ولی کلاً استفاده از آب بر روی این سطوح سبب آسیب رساندن به کف پوش می‌شود. از لمینت بهتر است برای مکانهای کم رفت و آمد استفاده شود. اگر شما کفپوش را برای محیط های پر رفت و آمد میخواهید بهتر است از پارکت که دارای مقاومت و طول عمر بیشتری است استفاده نمایید. در نهایت با مقایسه هایی که در مورد پارکت و لمینت انجام شد کاربران می‌توانند با توجه به میزان هزینه که برای کفپوش انتخاب کردند و محلی که قرار است از کفپوش استفاده نمایند یکی از انواع پارکت و یا لمینت را انتخاب کنند. پارکت و پارکت لمینت با وجود معایبی که دارند در برابر کفپوش های قدیمی مانند سرامیک و سنگ بسیار گزینه بهتری می باشد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()