پارکت جزء یکی از پرفروش ترین محصولات کفپوش در سراسر جهان محسوب می شود. از گذشته تا به امروز عموم مردم برای آنکه بتوانند بستر مناسبی برای کسب و کاری و همچنین زندگی راحت تهیه کنند، در صدد کشف و تولید محصولات با کیفیت و با دوام برای دکوراسیون ساختمان های مختلف می باشند. لذا خرید پارکت نیز به عنوان یکی از محصولات با دوام و زیبا به عنوان پوشش کف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. لازم به ذکر است که پرسش های متعددی در خصوص انواع پارکت و اینکه کدام یک از پارکت ها بهتر می باشد؟ مطرح گردد. پارکت لمینت  پارکت چوبی دو دسته بندی کلی کفپوش پارکت، با مدل های متنوع می باشند. از گذشته تا به امروز، تولید پارکت های چوبی از برش های چوب درختان مختلف با پوشش جلاء انجام می گیرد که درخشندگی و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی می بخشد. این در حالی است که ساخت پارکت های لمینت از چسباندن لایه های به هم فشردۀ HDF یا ام دی اف با پوشش ملامینه ضد آب و ضد ضربه به وسیلۀ دستگاه های مدرن و پیشرفته صورت می گیرد.

فروش انواع پارکت لمینت

با توجه به توسعۀ کاربرد پارکت برای پوشش کف ساختمان های مختلف در دنیا، بستر مناسبی برای تولید پارکت های ایرانی علاوه بر برندهای خارجی برای فروشندگان محصولات دکوراسیون داخلی فراهم شد. در نتیجه روزبروز شاهد فروش انواع پارکت لمینت ایرانی با برندهای معتبر و با کیفیت می باشیم. به این ترتیب با بوجود آمدن این موقعیت، امکان خرید پارکت با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم شد چون بدین صورت نیاز به پرداخت هزینه های گمرکی برای پارکت های برندهای خارجی نمی باشد. از این رو عموم مردم به دلیل داشتن سطح کیفیت بالای پارکت های ایرانی، از این برندها استقبال فراوان نمودند چون تحت لیسانس شرکت های آلمانی، ترکیه ای و سایر کشورها ساخته می شوند. پارکت آرتا، پارکت یونیک، پارکت استار لند، ایزوفام، آیدا، دنیز، مکس فلور و ... از جمله انواع پارکت لمینت ایرانی هستند که در طیف رنگ بندی طبیعی درختان مختلف تولید می شوند. در ضمن به دلیل استفاده از مغز فشردۀ اچ دی اف در ساخت پارکت های ضد آب، امکان ساخت این محصول با ضخامت های متفاوت 8 الی 12 میلی متر فراهم شده است.

استحکام بالا در برابر ضربه، سایش و رطوبت از مهمتری ویژگی های پارکت های مصنوعی می باشد. علاوه بر آن از قیمت پایین و طول عمر بالا برخوردار می باشند. همچنین دارای تنوع طرح های لاکچری و مدرن با طیف رنگ بندی های متعدد می باشد. بنابراین افرادی که تمایل به تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان و یا بروزسازی کفپوش می باشند، می توانند از مزایای پارکت برای پوشش کف ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده کنند.

فروش پارکت با طول عمر بالا

همانطور که گفته شد، پارکت های لمینت در 5 کلاس استاندارد ساخته شده اند که میزان مقاومت سایشی و چگالی پارکت های مختلف را نشان می دهد. در نتیجه بر اساس ترددهایی که بر روی کفپوش صورت می گیرد، انتخاب نوع پارکت مشخص می گردد. در واقع هر چه میزان تردد بیشتر باشد، به طبع پارکت هایی با درجه استاندارد بالا، بهترین گزینه برای نصب می باشد و هر چه در محل، میزان تردد کمتر باشد، کفپوش پارکت کلاس پایین مناسب تر است. برای اطلاع از فروش پارکت آرتا به سایت مراجعه کنید. 

بنابراین پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه معتبر برای خرید پارکت دیدن فرمائید، تا بتوانید از تجربیات کارشناسان فروش در خصوص انتخاب بهترین پارکت بهره گیرید. به این ترتیب می تواند متناسب با بودجۀ مالی خود، با کیفیت ترین پارکت را با قیمت ارزان به همراه گارانتی خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب و متخصص، امکان انتخاب بهترین کفپوش را به صورت تضمین شده برای شما مشتریان گرامی فراهم می کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()