موکت جزء محصولات کفپوش محسوب می شود که شامل تنوع طرح و رنگ بندی های مختلف می باشد. در گذشته فرش، گلیم و جاجیم به عنوان کفپوش های پارچه ای و الیاف دار برای پوشش سطوح کف مورد استفاده قرار گرفته می شد ولی با گذشت زمان مجموعه هایی اقدام به تولید و بافت محصولاتی با نام موکت برآمدند که از ضخامت های متنوع و کیفیت بالا بافته می شوند. این محصول از نظر جنس الیافی که بافته می شوند در دو دسته بندی کلی موکت با الیاف طبیعی و موکت با الیاف مصنوعی تقسیم بندی می شوند. چرا که تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و دوام این محصول دارد. به این ترتیب متناسب با توان مالی و همخوانی رنگبندی دکوراسیون داخلی، طرح کفپوش را می توانید انتخاب نمائید. خوشبختانه صنعت تولید کفپوش الیاف دار در داخل کشور رونق یافته است و این مسئله موجب رونق و توسعۀ این کسب و کار در سراسر کشور شده است. در ابتدا از الیاف طبیعی برای بافت موکت استفاده می نمودند که با نام موکت های پشمی شناخته می شدند ولی با پیشرفت صنعت شیمی، الیاف مصنوع اختراع شدند. بنابراین انواع موکت پلی استر، موکت پلی پروپیلن، موکت های تریکستا پلی استر و موکت های نایلونی یا پلی آمید با نقش و نگارهای متنوع در حجم انبوه تولید شدند.

فروش موکت الیاف طبیعی

فروش موکت الیاف طبیعی در کنار الیاف مصنوعی طرفداران زیادی دارد. لذا عموم مردم متناسب با سلایق شخصی، طرح و مدل موکت را برای پوشش کف انتخاب می کنند که در عین حال از کیفیت و دوام بالا برخوردار باشد. این محصول به دلیل داشتن الیاف پارچه ای مانند، بسیار نرم و راحت است. در نتیجه افرادی که علاقه مند به قدم گذاشتن بر روی سطوح نرم تری هستند، می توانند از مزایای این محصول استفاده نمایند. در عصر حاضر که صنعت ایران رونق پیدا کرده است، امکان تولید انواع موکت برند ایرانی در مدل های متنوع فراهم شده است.

پالاز موکت و  موکت ظریف مصور از جمله برندهای معتبر ساخت ایران است که به دلیل داشتن کیفیت بالا و تنوع نقش و نگار و رنگ بندی رتبۀ بالای فروش این محصول را در داخل کشور دارد. استفاده از پوشش بافتی برای سطوح کف منزل، به شما کمک می کند تا بتوانید عایق حرارتی را برای ساختمان ایجاد کنید. در واقع این محصول به دلیل اینکه سطوح کف را به طور کامل پوشش می دهد، به این ترتیب از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.

تفاوت موکت نمدی و موکت تافتینگ

موکت نمدی یکی از محصولات پرفروش است. این محصول تنها از یک لایه بافت تولید شده است که دارای ضخامتی بین 5 الی 8 میلی متر می باشد که در مدل های متنوع ولور، چاپی و سوزنی تولید می شوند. موکت نمدی ولور، نوعی موکت بدون طرح و یکدست است که بافت آنها توسط دستگاه های پرس گرم ایجاد می شود. موکت نمدی سوزنی نیز حالت بافت سوزنی دارد که به حالت مدل کبریتی می باشد. موکت نمدی چاپی نیز به دلیل داشتن تراکم بالا، از استحکام بالایی برخوردار می باشد و شامل طرح بندی های متنوع می باشد. برای اطلاع از فروش موکت پالاز به سیت مراجعه کنید. 

خوشبختانه موکت های تافتینگ علاوه بر یک لایۀ نمدی، دارای یک لایۀ اضافی نیز می باشد که میزان استحکام این محصول را نسبت به مدل های دیگر افزایش داده است. این محصول بیشترین کاربرد را برای پوشش کف ساختمان های مسکونی دارد. البته لازم به ذکر است که ساختمان های تجاری و اداری نیز برای پوشش کف از مدل های متنوع موکت استفاده می کنند تا بتوانند سطح یک دست و شکیل ایجاد کنند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری یکی از معروف ترین فروشگاه های پخش موکت برند ایرانی با قیمت ارزان در تهران فعالیت تخصصی دارد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()