خرید کاغذ دیواری و انواع آن:

انواع مدل و جنس برای خرید کاغذ دیواری:

در این مقاله می خواهیم به توضیح خرید کاغذ دیواری بپردازیم. کاغذ دیواری پوششی است که برای پوشاندن دیوار ها و دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان ها از آن استفاده می شود.کاغذ های دیواری به خاطر تنوع در رنگ و طرح های مختلف پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشند و هر کسی با هر سلیقه ای می تواند به خرید کاغذ بپردازد. مراکز فروش کاغذ دیواری به صورت متری و یا رولی به فروش این کاغذ ها می پردازند. یکی از مزیت های این وسیله این است که به دلیل ظاهر زیبا و کارایی ساده می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع رنگ باشد. از جمله ساده ترین نوع کاغذ دیواری کاغذ دیواری های کاغذی می باشد. این نوع از کاغذ دیواری ها ضخامت بسیار کمی دارند و در برابر پارگی مقاوم نیستند همچنین قابل شستشو نیستند، ضمن این که رطوبت و آب می تواند باعث فرسایش آن ها شود در نتیجه انتخاب خوبی برای بسیاری از محل ها نمی باشند و برای بسیاری از شهر هایی مانند شهر های شمالی کشور که رطوبت بسیار زیاد است مناسب نخواهند بود. نوع دیگر کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری های نانو هستند.

این نوع از کاغذ دیواری ها گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند. همچنین عایق خوبی برای صدا و حرارت هستند و در برابر پارگی و خش مقاوم هستند، پس خرید کاغذ دیواری نانو را به شما پیشنهاد می کنیم، مخصوصا در محل هایی که دیوار ها مستعد آسیب هستند مانند اتاق خواب کودکان. شاید بخواهید کاغذ دیواری را در محل هایی مانند حمام یا سرویس بهداشتی و محل های دیگر که تماس بیشتری با آب دارد استفاده کنی،د برای این کار کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل را به شما پیشنهاد می کنیم که قابلیت این کاغذ دیواری نسبت به سایرین مقاومت آن در برابر آب می باشد. نوع دیگر کاغذ دیواری کاغذ دیواری مخملی است که به آن کاغذ دیواری بافت دار هم گفته می شود. این نوع کاغذ دیواری بیشتر در طرح های کلاسیک موجود است و به دلیل داشتن تکه های مخمل قابلیت شست وشو ندارد اما از زیبایی بسیاری برخوردار است. برای همین انتخاب خوبی برای سالن های پذیرایی با دکور کلاسیک می باشد.

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری:

از جمله نکاتی که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آن دقت کرد این است که کاغذ دیواری را باید در چه محلی استفاده کرد. مثلا برای اتاق خواب ها از رنگ های ملایم و آرامش بخش می توان استفاده کرد. همچنین رنگی که در هنگام خرید کاغذ دیواری انتخاب می کنید باید متناسب با وسیله ها و دکوراسیون شما باشد. رنگ کاغذ دیواری یکی از نکاتی است که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آن دقت کنید معمولاً برای فضا های بزرگ از رنگ های تیره و برای فضا هایی که کوچک هستند از رنگ‌ های روشن استفاده می‌ شود. برای اتاق کار معمولاً از طرح‌ هایی استفاده می شود که ساده و خلوت باشند طرح های شلوغ و پیچیده باعث حواس پرتی می ‌شوند که از این نظر برای اتاق کار مناسب نیستند. همچنین برای اتاق خواب کودکان هنگام خرید کاغذ دیواری می توان کاغذ دیواری را انتخاب کرد که طرح آن متناسب با شخصیت های کارتونی  یا طرح های دیگر که مورد علاقه کودک شماست باشد.برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری کلاسیک  به سایت مراجعه کنید.

نکته دیگری که در خرید کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید این است که بهتر است یک یا دو رول اضافه کاغذ دیواری را تهیه کنید به دو دلیل اول این که قیمت کاغذ دیواری روز به روز بالا و پایین می شود. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که ممکن است طرح انتخابی شما بعد از مدتی دیگر تولید نشود و در بازار وجود نداشته باشد پس اگر کاغذ دیواری شما پاره شود یا قسمتی از آن خراب شود مجبور می‌شوید کل آن را عوض کنید اما اگر رول اضافه خریداری کنید می‌توانید تنها قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید و از این نظر هزینه اضافی خرج نکنید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()