دیوارپوش چیست:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با دیوارپوش توضیح دهیم. همه افراد برای زیبا ساختن دکوراسیون و منزل خود گاه گداری به فکر استفاده از کفپوش دیوارپوش و دیوار کاذب می افتند. در واقع هر کدام از این ها می تواند با توجه به سلیقه شما انتخاب شده و تاثیر زیادی در زیبایی منزل شما داشته باشد. این روزها دیگر به ندرت پیش می آید که دیوار منزل ای ساده و بدون دیوارپوش باشد. وقتی نام دیوارپوش به گوش شما میخورد ممکن است نامی عجیب و غریب به نظر برسد اما باید بدانید که دیوارپوش همان کاغذ دیواری، دیوار کاذب، رنگ آمیزی و غیره است. به طور کلی اگر بخواهیم در رابطه با انواع آن توضیح دهیم باید به موارد زیر اشاره نماییم. انتخاب هر یک از این موارد اگر مناسب و به جا باشد می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی منزل شما داشته باشد.

انواع دیوارپوش ها:

  • پوشش چوبی: برخی افراد با این که در دنیای مدرن زندگی می ‌کنند اما بسیار به زندگی کردن در خانه های کلاسیک و روستایی علاقه دارند. در واقع چوب می تواند به عنوان پوشش دیوار استفاده گردد اما این امر خانه شما را بسیار شبیه به خانه های روستایی می گرداند. اگر چه برای پوشش های چوبی دیوار از چوب خالص و طبیعی استفاده می ‌شود اما گاهی ممکن است از قطعه های mdf استفاده گردد. بازهم استفاده از مصنوعات چوبی یک فضای کلاسیک طور به ارمغان می آورد. قطعه های چوب در اندازه های مختلف و استاندارد تولید می شوند. نصابان این قطعه های چوب را روی دیوار به صورت عمودی یا افقی روی هم می چینند. حتی در برخی از خانه ها دیده می شود برای زیبایی قطعه های چوب را به صورت نامنظم در کنار هم قرار می دهند. اگر از چوب هایی با رنگ تیره استفاده کنید مسلما منزل شما دلگیر خواهد شد. لذا در صورتی که این سبک از دیوارپوش ها را دوست دارید می توانید لامپ ها و چراغ های زیادی را برای منزل خود تعبیه کنید تا تاریک شدن و دلگیر شدن منزل خود را با آن ها جبران نمایید. اگر چه چوب های استفاده شده برای پوشش دیوار رنگ خورده و پرداخته شده است اما در معرض رطوبت پوسیده می شوند. لذا توصیه می شود که در مکان های از خانه که رطوبت زیادی وجود دارد از این نوع پوشش دیوار استفاده نکنید. برخی از این مکان ها نظیر حمام، آشپزخانه، توالت و غیره می باشد. باید بدانید که استفاده از هر نوع پوشش دیوار می تواند یک حس را به شما انتقال دهد استفاده از پوشش دیوار چوبی حس طبیعت و سر زندگی را به شما ما القا می بخشد.برای اطلاع از فروش دیوارپوش سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

معرفی سایر پوشش های دیوار:

  • پوشش دیوار چرمی: یکی از پوشش های دیوار چرم می باشد. این نوع پوشش دیوار را در مکان‌ های بسیار مختلفی از خانه ‌ها و محل کار گرفته تا رستوران ها و هتل ها مورد استفاده واقع می ‌شوند. ضخامت این نوع پوشش دیوار بسیار زیاد بوده تا حدی که می ‌تواند عایق صدا و حرارت و غیره باشد. این روز ها با تبدیل شدن خانه های ویلایی به آپارتمان های لوکس ضخامت دیوار ها کاهش یافته تا حدی که صدا در بین یک آپارتمان و حتی در بین آپارتمان‌ هایی که کنار هم هستند، انتقال پیدا می کند. اگر شما از آن دسته افرادی باشید که از انتقال صدای خود به بخش ‌های مختلف خانه رنج می برید. می توانید از دیوارپوش چرمی استفاده نمایید. اگر چه قیمت این نوع پوشش دیوار بسیار گران بوده اما زیبایی ظاهر، عایق بودن، مقاومت، ضربه گیر بودن و غیره همگی ویژگی‌ هایی هستند که به این نوع پوشش دیوار ارزش می دهند و قیمت گران را خنثی می کنند. این نوع پوشش دیوار می تواند رگه ای و یا بافتی باشد. اکثراً در ایران شما می توانید انواع از پوشش های دیواری چرمی که درون آن دکمه هایی تعبیه شده را مشاهده نمایید.
  • خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

    تلفن : 2 - 44288700 - 021

             6 - 44288395 - 021

    آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()