انواع پوستر دیواری سه بعدی:

قبل از اینکه به توضیح سایر موارد و معیار ها از کاغذ دیواری سه بعدی بپردازیم باید انواع این نوع کاغذ دیواری را نیز شرح دهیم. یکی از مهم ترین معیارها برای تفکیک و تقسیم بندی کاغذ دیواری های سه بعدی طرح آن ها می باشد. اگرچه می توان تفکیک و دسته بندی را از طریق جنس همانجام داد اما بهتر است که ابتدا به سایر معیارها بپردازیم.

از نظر طرح ما می توانیم به کاغذ دیواری سه بعدی چاپی را معرف کنیم. این نوع از کاغذ های دیواری کاملاً با سلیقه و اندازه مورد نظر شما تولید می شود. لذا شما می توانید تصویر دلخواه ای که به آن علاقه دارید را انتخاب کرده به تولیدکنندگان سفارش دهید تا در ابعاد مورد نظرتان چاپ نمایند. برخی از پوستر های دیواری سه بعدی به صورت رولی و برخی به صورت پازلی ارائه می‌ شوند. نوع رولی باید از سقف تا کف اتاق کشیده شود سپس در کنار آن بدون هیچ فاصله ای باید قطعه رول بعدی را بچسبانید. مدل پازل این کاملاً متفاوت است و معمولاً برای کاغذ دیواری هایی که یک تصویر یا عکس مشخص را نشان می ‌دهند از نوع پازلی استفاده می‌کنند. نوع پازلی در قطعه های مستطیلی با ابعاد مشخص تولید می شوند. شما این قطعه ها را در کنار هم قرار می دهید و شکل مورد نظر به وجود می ‌آید. یکی از مهم ‌ترین مسائلی که در رابطه با پوستر سه بعدی وجود دارد این است که برخی افراد از به کارگیری نصاب هایی ماهر ممانعت می ‌کنند و سعی می‌ کنند که خود به نصب کاغذ های دیواری بپردازند. توجه داشته باشید که نصب کاغذ دیواری کاملاً تخصصی و منحصر به فرد است هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد. اگر چه در نگاه اول نصب کاغذ دیواری آسان و ساده به نظر برسد اما این را به یاد داشته باشید که تنها یک حباب کوچک می ‌تواند تمام کار شما را زیر سوال ببرد.

تفکیک پوستر دیواری سه بعدی از نظر جنس:

جنس پوستر دیواری سه بعدی بسیار متفاوت است. شما می توانید جنس هایی نظیر pvc یا چرم را که برای تولید این کاغذ های دیواری به کار رفته اند مشاهده نمایید. pvc در واقع نوعی روکش است که روی کاغذ های دیواری قرار می گیرد. این روکش شفاف، مقاوم و بسیار محبوب است زیرا می توان آن را به راحتی با هر ماده شوینده ای شستشو نمود. علاوه بر آن این نوع روکش عایق حرارت بوده و می تواند در برابر نور شدید آفتاب از خود مقاومت نشان دهد. به طور کلی پوستر دیواری سه بعدی که با روکش pvc پوشانده شده است بسیار مقاوم بوده و می ‌توانند تا سال‌ های طولانی مورد استفاده قرار گیرند اما باید بدانید که قیمت این نوع کاغذ های دیواری بسیار گران است و با گذشت زمان و به خاطر طول عمر طولانی مقرون به صرفه خواهد گردید.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی:

 از ویژگی هایی که کاغذ های دیواری سه بعدی دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 نصب آسان: این نوع کاغذ های دیواری به خاطر این که ممکن است به صورت پازلی باشند به راحتی نصب شده و مورد استفاده واقع می ‌شوند. برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری کارتونی به سایت مراجعه کنید. 

سرعت در نصب: شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی پوستر دیواری سه بعدی خود را نصب کنید. لذا ممکن است تنها در سه چهار ساعت یک اتاق زیبا و جدید را که توسط پوسترهای دیواری پوشانده شده تحویل بگیرید. البته بسته به این که فضای اتاق شما بزرگ و کوچک باشد زمان نصب آن متغیر است. سال های بسیار زیادی نیست که پوسترهای دیواری سه بعدی وارد بازار شدند اما در همان لحظه ورود شان بسیار مورد پسند قرار گرفتند زیرا فضای اتاق یا پذیرایی با استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی بسیار متفاوت و جذاب خواهد شد. به طوری که با ورود افراد به آن مکان اولین چیزی که چشم آن ها را خیره می گرداند طرح زیبای سه بعدی این پوسترها می باشد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 817
نمایش همه
علاقه مندی ها ()