ویژگی های مبل تختخواب شو:

 در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با مبل تختخواب شو توضیح دهیم. باید بدانید که این مبل ها دارای مدل های بسیار زیاد و مختلفی هستند که  هر کدام از مدل ها دارای سبک منحصر به فرد خود می باشند. همچنین ویژگی ‌ها و مزیت ‌های خاص خود را دارند. شما می توانید سبک های خاصی نظیر: سبک سلطنتی، سبک مدرن، سبک کلاسیک را از این مبل ها مشاهده کنید. معمولاً از مبل های تختخواب شو سلطنتی در خانه های بسیار بزرگ و فاخر استفاده می‌ شود. این در حالی است که آپارتمان های کوچک و نقلی امروزی اکثراً دارای سبک مدرن بوده و  از تختخواب تاشو مدرن استفاده می‌ کنند. در نظر داشته باشید هر کدام از سبک ها چه کلاسیک و چه مدرن به نوبه خود دارای زیبایی های منحصر به فرد خود می باشند.  هر کدام در جایگاه خود بسیار زیبا هستند اما اگر از این مدل مبل تختخواب شو در سبک غیر متناسب استفاده شود می ‌تواند بسیار زشت و ناپسند باشد. مثلاً اگر شما یک مبل تختخواب شو کلاسیک را در محیطی مدرن و امروزی قرار دهید چهره زیبایی نخواهد داشت. معمولاً معماران سعی می ‌کنند خانه های بزرگ را به سبک های سلطنتی و کلاسیک بیارایند این در حالی است که محیط های کوچک با سبک های مدرن بیش تر زیبا خواهند شد. اگر چه معمولاً مبل تختخواب شو مخصوص محیط های کوچک است اما شما می توانید انواعی از مبل های تختخواب شو کلاسیک و سلطنتی را نیز در بازار مشاهده کنید که در محیط های بزرگ و منحصر به فرد قرار می گیرند. علت استفاده از مبل تختخواب شو کلاسیک در محیط های بزرگ جنبه ی زیبایی دارد و ممکن است جنبه کاربردی نداشته باشد. این امر می تواند این وسیله را بسیار زیبا و کاربردی کند. برای خرید مبل تختخواب شو به سایت مراجعه نمایید.

مزیت استفاده از مبل تختخواب شو:

اگر شما در خانه ی کوچکی زندگی می ‌کنید و نیاز به فضای خالی بیش تری دارید می توانید از این نوع مبل ها استفاده کنید. معمولاً افرادی که از نظر هزینه برای خرید وسیله نیز دچار مشکل می ‌شوند می‌ توانند این وسیله را خریداری کنند و با صرف هزینه ی یک تختخواب، مبل های راحتی شیک و زیبایی را نیز داشته باشند. معمولاً عرض مبل های تختخواب شو یک نفره ۸۰ سانتی متر است اما شما می ‌توانید مبل تختخواب شو یک نفره با عرض ۱۰۰ سانتی متر را نیز مشاهده نمایید. بسته به سبک و مدل مبل ها، این اندازه متغیر می باشد. معمولاً طول مبل های تختخواب شو بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ سانتی متر است. این وسیله جهت بهینه سازی فضای خانه طراحی شده است. شما در کسری از ثانیه با جابجایی چند قطعه از مبل تختخواب شو می توانید آن را از یک مبل راحتی به یک تختخواب بزرگ و راحت تبدیل کنید. تغییر کاربری این مبل می ‌تواند آن را بسیار شگفت انگیز کند. در نتیجه توضیحات بالا دریافتیم که مبل تختخواب شو هم جنبه ی زیبایی و هم جنبه ی کاربردی دارد. افرادی که از نظر هزینه دچار مشکل هستند می توانند این مبل را خریداری کنند و با پرداخت هزینه ی یک وسیله، دو وسیله ی کاربردی داشته باشند. از طرف دیگر افرادی که دارای خانه های کوچکی هستند و نمی ‌توانند همزمان مبل راحتی و تخت خواب را در محیط خانه ی خود قرار دهند، می ‌توانند از این نوع مبل استفاده نمایند. برای اطلاع از قیمت محصولات خانگی چوبی به سایت مراجعه کنید. 

 از جمله مزیت های مبل های تختخواب شو به شرح زیر می باشد:

 بهینه سازی فضای منزل شما

استفاده های فراوان در جنبه‌ های مختلف

 قیمت ارزان

 جابجایی راحت و آسان

 وزن سبک و کم

 قابل تعویض بودن تشک ها

 وجود فوم های مخصوص که هم برای خوابیدن می توانند مناسب باشند هم برای مبل های راحتی

 همانند هر مبل ‌راحتی دیگری شما می توانید طرح رنگ و اندازه این مبل ها را انتخاب کنید. روی آن ها مانند مبل های راحتی روکش قرار دهید و در زمانی که می خواهید از آن ها به عنوان تخت استفاده کنید، این روکش را بردارید. این وسیله کاربردی به خاطر داشتن قیمت کم و اشغال فضای کم برای خانه های مجردی و دانشجویی بسیار مناسب می باشد. برخی افراد برای ایجاد فضای بیش تر در اتاق خواب خود از این نوع مبل راحتی استفاده می کنند، تا در طول روز بتوانند یک مبل راحتی زیبا داشته باشند و در هنگام شب آن را به تخت خواب بزرگی تبدیل کنند.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()