راهنمای خرید میز تلویزیون :

در این مقاله می‌ خواهیم در رابطه با تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون داخلی منزل شما توضیح دهیم. یکی از مهم ترین وسایلی که در هر خانه ای می توان یافت میز تلویزیون است به طوری که شما نمی ‌توانید خانه را بدون این وسیله پیدا کنید. در صورتی که تلویزیون ها دیواری باشند و آن ها را به دیوار متصل کنید باید زیر آن یک میز زیبا قرار داد و دکور های شیک را روی آن گذاشت. این وسیله معمولاً جزو وسایل اتاق نشیمن به شمار می ‌رود به همین جهت شما باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشید. معمولاً افراد مهمان های خود را در اتاق نشیمن، پذیرایی می کنند. از این رو بهتر است که در هماهنگ ساختن میز تلویزیون با سایر عناصر در اتاق نشیمن تلاش نمایم. یکی از مهم ترین مواردی که در حین خرید میز تلویزیون باید با آن دقت نمود به شرح زیر می باشد:

 تنالیته رنگ

 سبک میز

 اندازه میز تلویزیون

وسایل جانبی

و غیره.

 در رابطه با تنالیته ی رنگ باید بدانید که میز های تلویزیون دارای رنگ های بسیار گسترده و متنوعی هستند. از این رو شما می توانید به راحتی آن ها را با سایر وسایل هماهنگ سازید. از آن جایی که معمولا تلویزیون و میزش را در اتاق نشیمن و پذیرایی قرار می ‌دهند و اطراف آن مبلمان چیده می شود. لذا باید سعی شود میز با مبلمان هماهنگ گردد. در برخی از خانه های بسیار بزرگ افراد سعی می ‌کنند که اتاق تی وی داشته باشند و در آن یک تلویزیون بزرگ همراه با تجهیزات و یک کاناپه بزرگ و راحت قرار دهند. هماهنگ ساختن رنگ میز های تلویزیون با سایر عناصر اطراف می تواند زیبایی خاصی به چیدمان و دکوراسیون خانه شما هدیه دهد.

جنس میز تلویزیون:

 وقتی نام میز تلویزیون به میان می آید فکر می کنیم که تنها چیزی که برای تولید و ساخت آن استفاده می شود چوب است. این تفکر اشتباه می باشد باید بدانید که جنس قالب برای تولید میز های تلویزیون چوب می ‌باشد اما این امر مبنی بر وجود نداشتن جنس های دیگر نیست. به چند دلیل می توان توجیه نمود که اکثر میز های تلویزیون از جنس چوب هستند و این روزها وسایل چوبی در هر خانه ای به وفور دیده می شود. چوب ها جنس های بسیار خوبی هستند که می توانند در عین داشتن مقاومت و زیبایی قیمت ارزان تری را نسبت به سایر اجناس داشته باشند. به همین خاطر است که شما اکثراً میز های تلویزیون را از جنس چوب مشاهده می کنید. به طور کلی در بازار می توانید میز های تلویزیون را به جنس های مختلف نظیر برنز، آهن یا هر فلزی دیگر مشاهده نمایید. در گذشته از چوب های گران بهای درختانی همچون راش، گردو و غیره استفاده می ‌شد. به همین دلیل قیمت یک وسیله ی چوبی بسیار گران قیمت بود اما این روزها به وجود ورقه های ام دی اف این قیمت کاسته شده و می توان به طبیعت کمک بسزایی نمود. زیرا دیگر وادار به قطع درختان برای رفع نیاز های خود نیستیم. برای خرید میز تلویزیون lcd   به سایت مراجعه کنید. 

میز تلویزیون مناسب برای خانه های آپارتمانی دارای ویژگی هایی می باشد که بتواند فضایی کوچک را به بهترین وجه بیاراید. افرادی که دارای آپارتمان های کوچک و مدرن هستند سعی می کنند که تلویزیون های خود را روی دیوار قرار دهند. این امر اگر چه موجب افزایش فضای داخلی منزل می ‌شود اما دلیل بر وجود نداشتن میز تلویزیون برای زیر آن نیست. میز تلویزیونی که در زیر آن قرار می دهند به طور مستقیم با تلویزیون دیوارکوب در تماس نیست اما درست و هماهنگ زیر آن قرار می گیرد تا بتوان گلدان و سایر وسایل تزیینی را روی آن گذاشت. ممکن است میز های تلویزیون مخصوص آپارتمان های کوچک دارای اندازه و ابعاد کوچک تری نسبت به سایر میز ها باشند زیرا آن ها نیازی ندارند که وزن زیاد یک تلویزیون بزرگ را تحمل کنند.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 866
نمایش همه
علاقه مندی ها ()