نکات مهم برای خرید میز ناهار خوری :

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با میز ناهار خوری توضیح دهیم. شما می توانید انواع میز های ناهار خوری با تعداد مشخص را در بازار مشاهده نمایید. رایج ترین آن ها چهار نفره، شش نفره، هشت نفره و دوازده نفره می باشد. از نظر سبک نیز شما می توانید انواع طرح هایی از میز های ناهار خوری را مشاهده نمایید. در این مقاله می‌ خواهیم برخی از سبک های میز های ناهار خوری را برای شما توضیح دهیم که به شرح زیر می باشند:

  • ناهار خوری کلاسیک: این نوع میز ناهار خوری معمولاً مناسب خانه هایی با سبک کلاسیک می باشد. هم چنین شکوه و عظمت ظاهری این میز های ناهار خوری بسیار زیاد بوده و می ‌تواند به فضای خانه شما زیبایی بسیاری هدیه دهند. جنس و طرح میز های ناهار خوری در کلاسیک نشان دادن آن بسیار موثر است. معمولاً چوب های گرانبها و تراشیده شده در ساخت این میز های کلاسیک به کار می ‌روند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک میز ناهار خوری کلاسیک دارد، براق بودن آن است که باعث می شود دو چندان زیبا به نظر برسد. رایج ‌ترین رنگی که برای این نوع سبک میز های ناهار خوری به کار می‌رود: نقره ای، طلایی، سفید، کرمی، قهوه ای سوخته و غیره می باشد. اگر شما بخواهید این نوع میز های ناهار خوری را در پذیرایی قرار دهید بهتر است که با مبلمان پذیرایی هماهنگ بوده و هر دو دارای سبک کلاسیک باشند. قرار دادن یک لوستر بزرگ و زیبا بالای این میز ناهار خوری می تواند زیبایی آن را چند برابر کند.
  • میز ناهار خوری سبک مدرن: در ساخت این سبک از میز های ناهار خوری معمولاً چوب های سختی نظیر افرا، گردو، راش و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب رنگ های سیاه و سفید، نقره ای و سیاه، قهوه ای و غیره می‌تواند برای این سبک از میز های ناهار خوری بسیار مناسب باشد. اگر بتوانید ترکیب رنگ میز ناهار خوری مدرن خود را به گونه ای انتخاب نمایید که میز به رنگ تیره بوده و صندلی ‌های آن روشن باشد و برعکس، می توانید کمک بسزایی در رابطه با زیبای آن انجام داده باشید. این سبک از ترکیب رنگ باعث می‌ شود که میز های ناهار خوری شما بیش تر به چشم بیایند.
  • میز های ناهار خوری صنعتی: یکی دیگر از انواع سبک های میز های ناهار خوری می باشند که معمولاً در کارخانه ها، اداره ها، محیط ‌های کار و غیره مورد استفاده واقع می شود. زیبایی ظاهری این میزها چندان مورد اهمیت نیست و افراد کارایی آن را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

 ابعاد استاندارد میز های ناهار خوری و رایج ترین آن ها:

 به طور کلی میز های ناهار خوری دارای ابعاد مشخص و استانداردی هستند که این ابعاد به شرح زیر می باشد:

میز های ناهار خوری دایره ای:

 دو نفره قطر ۹۰ سانتی متر

چهار نفره قطر ۱۰۰ سانتی متر

 ۸ نفره قطر ۱۴۰ سانتی‌متر

 میز های ناهار خوری مربع شکل:

 چهار نفره ۹۵ سانتیمتر

 ۸ نفر ۱۴۵ سانتیمتر

 میز های ناهار خوری مستطیل:

 شکل ۶ نفره ۱۵۰ در ۹۰ سانتی متر

 ۸ نفره ۱۸۰ در ۹۰ سانتی متر

 ۱۰ نفر ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتیمتر

 ۱۲ نفر ۳۳۰ در ۱۲۰  سانتی متر

و غیره. برای خرید محصولات خانگی چوبی به سایت مراجعه کنید. 

معرفی اجزای میز های ناهار خوری:

 میز های ناهار خوری دارای اجزای زیادی نبوده و از همه مهم تر این اجزا پیچیده نیستند. شما در یک میز ناهار خوری می توانید صندلی ها، میز و یا رویه ی میز را مشاهده نمایید. رویه ی میز در بسیاری از میز های ناهار خوری وجود ندارد اما در گذشته سعی می ‌شد یک لایه از شیشه نشکن روی میز های ناهار خوری قرار بگیرد. این امر باعث می ‌شد که چوب میز ناهار خوری به زودی خراب نشده و این که بتوان به راحتی آن را تمیز نمود. در رابطه با مهم ترین جزء میز ناهار خوری که صندلی ‌های آن می باشد. باید بدانید که هماهنگی میز و صندلی بسیار مهم است. اگر شما می خواهید از صندلی هایی با پشتی کشیده استفاده کنید. بهتر است که شکل میز شما مستطیلی باشد و معمولاً میز های دایره شکل با صندلی های بلند هماهنگی نداشته و چهره زیبایی ندارند.

فروشگاه بهسازان چوب

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72

0912-799-61-55

0933-444-91-19 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام: 09127996155     09025684868

ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ : 09127996155 

 شمــاره فکــس :     02166310464

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 826
نمایش همه
علاقه مندی ها ()