کاغذ دیواری نوعی دیوارپوش محسوب می شود و به عنوان یکی از وسایل دکوراتیو در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف بر روی دیوار نصب می شوند. خرید و فروش کاغذ دیواری در تهران خواستار زیادی دارد چون نقش این محصول در تزئین فضای دکوراسیون اتاق پذیرایی و حتی اتاق ها به حد قابل توجهی چشمگیر می باشد. پیدایش صنعت کاغذ دیواری برگرفته از دوران چین باستان پیش از میلاد می باشد که از چسباندن کاغذ کیسه های برنج بر روی دیوار الهام گرفته شده اند. سپس کشورهای اروپایی از این مسئله برای تولید کاغذ دیواری استفاده نمودند. بنابراین فروش کاغذ دیواری طرفداران زیادی پیدا کرد. سپس تولیدکنندگان ترغیب به چاپ مدل های جدیدتری از دیوارپوش کاغذ دیواری در حجم عمده شدند. از این رو مجموعه های متعددی در زمینۀ تولید و چاپ انواع کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن برآمدند. استفاده از دیوارپوش علاوه بر آنکه دیگر نگران کثیف کاری نقاشی ساختمان نخواهید بود، بلکه چهرۀ خاصی به دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و اتاق ها می بخشد که جذاب و خیره کننده می باشند.

خرید کاغذ دیواری مدرن و لوکس

معمولاً مردم به دلیل یکنواختی محیط دکوراسیون و همچنین کسالت آور بودن فضا، تمایل به ایجاد تغییر اساسی و یا جزئی در دکوراسیون داخلی ساختمان دارند. بنابراین ترجیح می دهند که با نصب کاغذ دیواری بتوانند این تغییرات را بوجود آورند. همانطور که می دانید تکنیک های زیادی در رابطه با طراحی دکوراسیون شناخته شده می باشد و افراد مختلف متناسب با سلایق شخصی خود، از آنها برای بهبود زیبایی نمای داخلی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می کنند. خرید کاغذ دیواری مدرن و لوکس نیز یکی از گزینه های قابل توجه از سوی افراد خلاق و هنرمند می باشد. چرا که با نصب این نوع دیوارپوش ها با حداقل هزینه می توان ارزش و بهای ملک را افزایش داد. در نتیجه افرادی که تمایل به داشتن دکوراسیون لاکچری و شیک هستند، می توانند از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و امروزی استفاده کنند.

فروش انواع کاغذ دیواری

در حال حاضر فروش انواع کاغذ دیواری در سبک های کلاسیک و مدرن علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل تولیدکنندگان تلاش نمودند که بتوانند سبک های مختلفی در طراحی کاغذ دیواری ایجاد کنند. پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی جزء جدیدترین سبک های کاغذ دیواری است. این محصول دیوارپوش از لحاظ جنس به دسته بندی های کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری مخمل پارچه ای، کاغذ دیواری پلی استر، کاغذ دیواری pvc، کاغذ دیواری نانو و ... تقسیم بندی می شوند. علاوه بر آن از نظر طراحی نیز به دسته بندی انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح دار، نقش برجسته و انواع کاغذ دیواری سه بعدی دسته بندی می شوند. بنابراین متناسب با سبک دکوراسیون داخلی، ابعاد فضای دکوراسیون و همچنین سلیقۀ شخصی می توانید از میان آلبوم های کاغذ دیواری، بهترین طرح کاغذ دیواری را با قیمت ارزان انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری مدرن به سایت مرجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری ارزان

با توجه به تعدد فروش سبک های مختلف کاغذ دیواری، امکان خرید کاغذ دیواری ارزان برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد. در نتیجه اقشار متوسط نیز می توانند مطابق با بودجه و توان مالی خود، خرید بهترین کاغذ دیواری را برای پوشاندن سطوح دیوار انجام دهند. استفاده از تجهیزات دکوراتیو برای ایجاد تنوع در دکوراسیون ضرورت دارد که البته انتخاب نوع لوازم دکوراسیون تأثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق ها دارد. به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری طرح کودکانه برای اتاق فرزندانتان می تواند زیبایی دکوراسیون اتاق آنها چندین برابر کند، ضمن آنکه حس نشاط و سرزندگی را برای آنها به همراه دارد.   

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، یکی از فروشگاه های با سابقه  و فعال در زمینۀ فروش جدیدترین محصولات دکوراتیو در تهران می باشد.

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09359450077

شماره کارت بانک صادرات : 0635-1540-6975-6037  به نام حمید رضا رودکی

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()