پوستر دیواری نوعی دیوار پوش است که شباهت بسیار زیادی به کاغذ دیواری دارد. این دیوار پوش دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد و می توان از آن در مکان های دلخواه استفاده کرد. طرح پوستر دیواری یک طرح- کلی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات به دست می آید.

انتخاب رنگ پوستر دیواری

پوستر دیواری ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند. برای خرید پوستر های دیواری باید به طرح و رنگ آن توجه داشته باشید. یک ترکیب رنگی زیبا برای پوستر دیواری می تواند افراد را به خود جذب نماید . هماهنگی رنگی در پوستر دیواری و همچنین با دیگر لوازم بسیار مهم می باشد. شما با استفاده از دکوراسیونی که در اختیار دارید می توانید تصمیم بگیرید که چه رنگی بهتر است.

تمیز کردن پوستر دیواری

اغلب پوستر دیواری قابلیت شستشو داشته و شما با استفاده از دستمال نم دار می توانید سطح آن را از گرد و غبار پاک کنید، دقت کنید که از مایع شستشو غلیظی استفاده نشود و بسیار رقیق باشد. جنس پوستر دیواری بسیار اهمیت دارد زیرا برخی از انواع پوستر های دیواری به آب حساس بوده و در صورت برخورد با رطوبت دچار افت کیفت می شوند بنابراین خرید یک پوستر دیواری باکیفیت می تواند مدت طولانی تری را برای شما ماندگاری داشته باشد. زمانی که پوستر های دیواری دچار لک و کثیفی شدند باید فورا آن را پاک کرد تا جای لکه بر روی آن باقی نماند. پوستر ها را می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. انواع پوستر ها را در جنس های کاغذ متفاوت در بازار داریم که دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای این که یک پوستر دیواری با کیفیتی داشته باشیم باید هزینه ی مناسبی را هم داشته باشیم زیرا پوستر های ارزان مسلما از متریال باکیفیتی ساخته نشده اند. اگر شما از فروشگاهی مطمئن خرید خود را انجام دهید نگران گران فروشی نخواهید بود زیرا فروشگاهان معتبر و بزرگ مشتریان دائمی دارند و دارای اعتبار می باشند .

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری

بسیاری از افراد پوستر ها را به نام کاغذ دیواری می شناسند. پوستر های دیواری دارای تفاوت هایی با کاغذ دیواری می باشند. خرید کاغذ دیواری به صورت رولی و متری است و به هر میزانی که بخواهید می توانید آن را تهیه نمایید اما پوستر دیواری مقداری مشخص دارد و شامل قطعاتی می شود که قابل تغییر نمی باشد زیرا پوستر دیواری دارای یک طرح کلی است مثلا طرح یک چهره یا طرح یک منظره و.... بنابراین ابعاد آن باید مشخص شده باشد. همچنین کاغذ دیواری ها معمولا بر روی تمامی دیوار ها قرار می گیرند زیرا به دلیل طرح یکواخت و تکراری خیلی جلب توجه نمی کنند. اما پوستر دیواری ها بر روی یک دیوار در اتاق قرار می گیرد زیرا اگر در هر دیوار از آن استفاده شود اتاق دچار ناهماهنگی و شلوغی خواهد شد که خوشایند نمی باشد.برای خرید پوستر دیواری اسپورت به سایت مراجعه کنید. 

 شما می توانید برای هر اتاقی از پوستر دیواری های متفاوتی استفاده نمایید. مثلا برای اتاق پذیرایی از یک منظره یا چهره استفاده نمایید و برای اتاق های خواب طرح های آرامش دهنده تری را انتخاب کنید مثلا طرح های گل و طبیعت و..... همچنین انواع بسیار زیبایی از پوستر دیواری ها مخصوص اتاق کودکان در بازار وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها رنگ و رویی زیبا را به اتاق کودکان دهید.

فروشگاه دیوار دکور از فروشگاه های بزرگ انواع پوستر دیواری می باشد که به دلیل فروش مستقیم محصولاتش توانسته مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان خود در نظر گیرد.

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09359450077

شماره کارت بانک صادرات : 0635-1540-6975-6037  به نام حمید رضا رودکی

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()