دکوراسیون بسیار مهم بوده و طراحی دکوراسیون نیاز به دقت و سلیقه ی بسیاری می باشد. استفاده از لوازم مختلف و زیبا می تواند تاثیرات خوبی را بر روی دکوراسیون داشته باشد. برای داشتن دکوراسیونی زیبا حتما نباید از لوازم گران قیمت استفاده شود و گاهی با هزینه ی کم نیز می توان دکوری زیبا را پدید آورد. یکی از وسیله های بسیار موثر در طراحی دکوراسیون دیوارپوش می باشد. پوستر نوعی دیوار پوش است که زیبایی بسیار زیادی را به محیط می بخشد. پوستر دیواری ها در ضخامت های مختلف و در جنس های متفاوتی در بازار یافت می شود.

سفارش پوستر دیواری سفارشی

 سفارش پوستر دیواری سفارشی برای افرادی است که در بازار مورد دلخواه خود را نیافته اند و یا طرحی خاص را در نظر دارند این افراد می توانند به مراکز تولید پوستر دیواری مراجعه کنند و تصویر خود را به آن ها داده و سپس پوستر دیواری مورد نظر خود را به چاپ برسانند. این امر بسیار خوب و مناسب برای افراد سخت پسند می باشند.

استفاده از پوستر دیواری در مکان های مختلف

هر مکان اعم از مسکونی، اداری و تجاری می تواند با استفاده از پوستر دیواری زیبا شود بنابراین محدودیتی برای استفاده از این وسیله وجود ندارد. اما باید به این موضوع دقت شود که هر مکانی دارای دکوراسیون خاصی می باشد که معمولا محیط های کاری دارای قوانین خاصی بوده و استفاده از پوستر دیواری باید به طور مناسب در این مکان ها انجام شود تا مناسب کار باشد. در منازل نیز می توان از طرح های مختلفی استفاده کد اما طرح های شلوغ برای محیط های کوچک مناسب نیست زیرا محیط را کوچک تر نشان می دهد. انتخاب طرح پوستر دیواری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پوستر دیواری تا حد زیادی بر روی فضا تاثیر می گذارد. مثلا شما با استفاده از پوستر می توانید فضا را بزرگ تر و کوچک تر و... نشان دهید که در ادامه چند نمونه برای تاثیر گذاری پوستر دیواری در محیط گفته می شود:

برای این که فضا را باز تر نشان دهید می توانید از طرح های خلوت و دارای رنگ های هم خانواده استفاده کنید، رنگ های مات و سرد می تواند فضا را بزرگ تر نشان دهد همچنین طرح هایی از فضا مثلا طرح منظره و یا شهر و در کل طرح یک مکان می تواند محیط را باز تر نشان دهد. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از طرح هایی که راه راه هستند و به صورت عمودی می باشند می تواند سقف را بلند تر نشان دهد بنابراین اگر سقف مکان مورد نظر کوتاه است می توانید از طرح های مشابه راه راه عمودی استفاده نمایید.

طرح هایی با رنگ های براق و نقره و طلایی محیط را لوکس نشان می دهند و سبکی پر جلا را به فضا می بخشند.

رنگ هایی مانند سبز و بنفش معمولا برای فضا های لوکس به کار برده می شود.

رنگ پوستر دیواری باید با رنگ کل دکوراسیون تناسب و هماهنگی داشته باشد. برخی رنگ ها که به عنوان رنگ های خنثی از آن ها نام برده می شود ،می تواند در هر دکوراسیونی با هر رنگی زیبا باشد که شامل رنگ های سفید و سیاه و شیری و کرم می باشد. استفاده از رنگ های روشن باعث روشن تر دیده شدن محیط می شود. اما باید توجه کنید از رنگ های هیجان آمیز استفاده ی خیلی زیادی نداشته باشید زیرا این رنگ ها به خصوص در مکان هایی که زمان زیادی را در آن سپری می کنید ، می تواند موجب اذیت چشم ها شود.فروشگاه دیوار دکور از فروشگاه های معتبر می باشد.

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09359450077

شماره کارت بانک صادرات : 0635-1540-6975-6037  به نام حمید رضا رودکی

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()