کفپوش ها به دلیل پوشاندن کف مکان ها بسیار مهم بوده و در هنگام انتخاب کفپوش بای بسیار دقت داشت. کفپوش ها در دسته بندی های مختلفی وجود دارند که هر فردی با توجه به سلیقه و نیاز محیط نوعی را انتخاب می کند. کفپوش پارکت از گزینه هایی است که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است. پارکت در سراسر جهان دارای طرفدارانی بوده که به دلیل زیبایی و کارامدی این کفپوش می باشد.

پارکت چیست؟

پارکت کفپوشی است که از چوب به دست می آید . پارکت ها از چوب درختان مختلف به دست می آیند و برخی هم از چوب فشرده شده می باشند. پارکت از کفپوش های بسیار کاربردی بوده که می تواند هر مکانی را زیبا سازد. پارکت زیبا و جذب بوده و با انواع دکورسیون ها هماهنگی دارد . شما می توانید آن را در طرح ها و رنگ های چوبی تهیه نمایید. پارکت نصب ساده ای دارد که به کندن کف ندارد و با استفاده از چسب در مکان مورد نظر نصب می شود. این کفپوش نوعی عایق است که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

نصب پارکت

نصب پارکت بسیار مهم بوده و باید توسط افراد متبحر انجام گیرد. برخلاف ظاهر ساده ی نصب پارکت ، این کار ممکن است با مشکلاتی همراه شود بنابراین برای نصب پارکت از افراد ماهر کمک بگیرید. نصاب برای نصب این کفپوش از چسب استفاده می کند اما باید قبل از نصب پارکت زیرسازی در صورت نیاز انجام گیرد. سطح مورد نظر باید صاف و یکدست باشد، در غیر این صورت باید کف را با استفاده از مصالح صاف و یکدست نمود.

انواع پارکت

پارکت در دو دسته ی پارکت معمولی و پارکت لمینت وجود دارند. پارکت های معمولی از چوب سالم و یا فشرده شده ای است که در صورت نیاز بر روی آن لایه ای طرح دار کشیده می شود ، این نوع کفپوش با استفاده از چسب نصب می شود. اما پارکت لمینت دارای لایه ای اضافی بر روی پارکت بوده که آن را زیبا تر ساخته همچنین وجود این لایه باعث مقاوم شدن آن می شود، این نوع از پارکت ها با استفاده از سنگینی خود بر روی زمین قرار می گیرد. برای اطلاع از فروش پارکت دکو به سایت مراجعه کنید. 

پارکت سبکی مدرن را به محیط می دهد و امروزه اکثر مکان هایی که تازه ساخته شده از کفپوش پارکت بهره مند می باشند.

پارکت به دلیل چوبی بودنش به آب حساس می باشد بنابراین از این کفپوش در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی استفاده نمی شود. پارکت در قیمت های مختلفی عرضه می گردد که بر اساس نوع چوب آن تعیین می گردد.

در زمان های گذشته از انواع سنگ ها برای پوشاندن کف استفاده می شد. انواع موزاییک ها، سرامیک، موکت و.... که با گذشت زمان افراد گرایش به استفاده از پارکت پیدا کردند.

آیا پارکت لمینت حشرات می زند؟

 برخی از افراد تصور دارند که پارکت ممکن است حشرات بزند اما وجود لایه های شیمیایی در پارکت های لمینت باعث جلوگیری از این اتفاق خواهد بود. بنابراین این تصور اشتباه می باشد و نگرانی از بابت این قضیه وجود نخواهد داشت.

خرید پارکت

اگر شما هم قصد خرید و نصب پارکت را دارید می توانید این کار را به صورت اینترنتی نیز انجام دهید. فروشگاه ها قیمت های مختلفی را برای پارکت ها در نظر گرفته اند. خرید از فروشگاه های معتبر به شما این امکان را می دهد که بتوانید با خیال راحت خریدی عالی داشته باشید. فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های بزرگ در بخش فروش لوازم دکوراسیون داخلی می باشد. این فروشگاه توانسته با خدمات دهی عالی و فوری خود رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1013
نمایش همه
علاقه مندی ها ()