انتخاب کفپوش یکی از مواردی است که افراد آن را در نظر دارند اما کفپوش مناسب برای هر محیطی می تواند متفاوت باشد. در هر صورت کفپوش ها باید انتظاراتی که افراد از کفپوش دارند را برطرف نماید. موکت نوعی کفپوش دوست داشتنی در کشور ما است. امروزه انواع بسیاری از موکت ها در بازار مشاهده می کنیم. 

تمیز کردن موکت

موکت ها درست همانند فرش بوده و می توان با استفاده از جارو آن را تمیز کرد . تمیز کردن موکت به خصوص موکت های با پرز کوتاه بسیار ساده می باشد. همین طور در زمان کثیف شدن موکت می توان آن را شست و مجددا به راحتی آن را در جایش قرار داد.

برای این که موکت تمیز تر بماند می توانید از انواع مناسبی انتخاب کنید مثلا استفاده از موکت های پرز بلند برای محیط های شلوغ مناسب نمی باشد زیرا به دلیل پرز های بلندی که دارد تمیز کردن آن سخت می باشد بنابراین پیشنهاد می شود برای محیط های شلوغ و یا اتاق بچه از موکت های پرز کوتاه با رنگ ملایم و نه خیلی روشن استفاده کنید.

از موکت می توان در بسیاری از محیط های کاری نیز بهره برد ، در شرکت ها، آموزشگاه ها، مهدکودک ها و ... می توان از موکت ها به عنوان کفپوش خوب و راحت استفاده کرد.

در فصل های سرد شما با استفاده از موکت کفپوشی گرم دارید که برخلاف کفپوش های سنگی می تواند گرما را در داخل خانه نگه دارد.

انتخاب موکت مناسب

یک موکت مناسب در وحله ی اول دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. کیفیت الیاف و بافت موکت بسیار مهم است که در خرید باید در نظر بگیرید . به شما پیشنهاد می شود هیچوقت موکت بی کیفیتی را خریداری ننمایید زیرا آن موکت مدت کوتاهی برای شما خواهد بود و شما از خرید خود ناخشنود می شوید. پس کیفیت موکت بسیار مهم است اما بافت آن هم مهم بوده که شما باید به آن دقت داشته باشید مثلا هر بافتی برای فضایی زیبایی بیشتری ایجاد خواهد کرد، موکت های پرز بلند فضا را کوچک تر نشان می دهند و موکت های پرز کوتاه فضا را بازتر نشان می دهند بنابراین تاثیر موکت بر روی فضا بسیار مهم است. همچنین طرح موکت باید براساس دکوراسیون داخلی انتخاب شود گرچه انواع ساده ی موکت در طرح های ساده و یا تک رنگ قابلیت سازگاری با انواع دکوراسیون را دارد اما اگر سبک و طرح خاصی را در نظر دارید باید به سایر لوازم نیز دقت داشته باشید که با هم هماهنگ باشند. برای اطلاع از قیمت موکت ظریف مصور به سایت مراجعه کنید. 

تاثیر موکت بر روی فضا

موکت ها به دلیل این که سطح زیادی از محیط را به خود اختصاص می دهند می توانند تاثیر زیادی را بر روی محیط داشته باشند. باید دقت کنید هر چه پرز موکت کوتاه تر باشد، فضا را بزرگتر نشان می دهد. همچنین هرچه رنگ گرم تر می شود روشنای محیط را بیشتر می کند. همچنین موکت های ساده تر و با رنگ مات می توانند محیط را بزرگ تر نشان دهند.

موکت های قدیمی که معمولا نوع کبریتی و حالتی زبر دارند دارای امکان شستشوی راحتی می باشند و عمر بالایی دارند.

برخی از انواع موکت ها دارای طرح های برجسته و برخی دارای طرح های ساده و هم سطح می باشند که موکت های برجسته بسیار زیبا هستند اما تمیز کردن آن ها سخت تر می باشد.

فروشگاه موکت

 فروش موکت در فروشگاه های دکوراسیون داخلی به فروش می رساند. برای تهیه ی موکت بهتر است از فروشنده روش چسباندن و شستشوی موکت مورد نظر را سوال کنید. فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های معتبر در بخش فروش محصولات دکوراسیون داخلی می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1013
نمایش همه
علاقه مندی ها ()