کفی تخت به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های تخت خواب محسوب می شود که نقش مستقیم بر دوام و طول عمر تخت خواب دارد. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید بهترین تخت خواب هستند، نیاز است که در انتخاب و خرید کفی تخت نکات مهمی را در نظر بگیرند. در حال حاضر از دو متریال با دوام برای ساخت کفی تخت استفاده می شود که می توان به انواع کفی تخت فلزی و کفی های تخت چوبی اشاره نمود. بنابراین افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود، خرید مناسب ترین کفی را برای تخت خواب خود داشته باشند. لازم به ذکر است که اندازه های کفی تخت خواب همواره باید اندازه های استاندارد را رعایت کند که اندازه های ارتفاع، عرض و طول تخت را در بر می گیرد. چرا که فردی که بر روی تخت قرار می گیرد باید به طور کامل کف پای شخص بر روی زمین قرار گیرد. از این رو ارتفاع تخت با احتساب ارتفاع کفی و تشک در نظر گرفته می شود. باید به یاد داشته باشید که هنگام خرید تخت خواب، باید داشتن کفی استاندارد تخت را نیز در نظر بگیرید.

خرید و فروش کفی تخت

خرید و فروش کفی تخت توسط فروشگاه های سرویس خواب و چوبی عرضه می شود، لذا با مراجعه به چنین فروشگاه هایی می توانید خرید بهترین تخت خواب را با کفی استاندارد داشته باشید. کفی تخت جکدار و ساده دو سبک کلی طراحی کفی تخت برای انواع تخت خواب می باشد. بنابراین شما خریدار گرامی می توانید متناسب با سلیقه و نیازی که به آن دارید، انتخاب مناسب ترین تخت خواب را انجام دهید. همانطور که گفته شد، از مهم ترین قسمت های تشکیل دهندۀ سرویس خواب، قسمت کفی تخت خواب است که راحتی و دوام تخت خواب را مشخص می کند. به همین منظور هنگام خرید سرویس خواب باید مدل و استحکام کفی تخت را مد نظر داشته باشید که در نتیجۀ آن عمر تخت خواب شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین باید نسبت به خرید این کالای حساس نسبت به کیفیت متریال آن توجه بسزایی داشته باشید.

در حال حاضر تعدد فروشگاه هایی که خرید و فروش کفی تخت خواب را انجام می دهند، موجب شده است که بتوانید انتخاب درستی از مدل سرویس خواب خود داشته باشید. البته در صورت عدم آگاهی شما، می توانید از دانش و تجربیات کارشناسان فروش استفاده کنید که اطلاعات جامعی نسبت به انواع کفی و کارایی آنها دارند.

خرید کفی تخت چوبی با دوام

خرید کفی تخت چوبی با دوام باعث افزایش طول عمر سرویس خواب شما می شود. در نتیجه هنگام خرید تخت خواب نسبت به این مسئله توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت کفی تخت نیز به کیفیت متریال و مدل تخت بستگی دارد لذا افرادی که علاقه مند به خرید کفی تخت با قیمت ارزان هستند، می توانند این نوع کفی را در فروشگاه های معتبر تجهیزات سرویس خواب خریداری کنند. برای اطلاع از فروش کفی تخت جکدار به سایت مراجعه کنید. 

کفی تخت فلزی بدون جک

کفی تخت فلزی بدون جک از مدل های ساده کفی تخت است که عموم تخت خواب های ساده به این نوع کفی مجهز می باشند که امکان جابجایی تخت را بیش از پیش ساده تر نموده است. این نوع کفی نیز به نوبۀ خود از کیفیت بالایی برخوردار هستند، ضمن آنکه ضخامت این نوع کفی ها به نسبت مدل های جک دار ضخیم تر است تا اینکه قابلیت تحمل فشار وارده را داشته باشند. همچنین برای این نوع کفی ها، امکان سفارش کشو و باکس برای آنها فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های فعال و با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات اداری و لوازم چوبی و فلزی خانه در تهران مشغول به کار می باشد و به منظور راحتی مشتریان، امکان خرید و سفارش اینترنتی را برای آنها فراهم نموده است.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک وایعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 945
نمایش همه
علاقه مندی ها ()