چاپ پوستر دیواری را عده ای به اشتباه با کاغذ دیواری سه بعدی اشتباه می گیرند، با این که این دو محصول دو کالای متفاوت می باشند، که از نظر کیفیت و روش تولید نیز تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، برای مثال تمامی کاغذ دیواری های مدرن، سه بعدی و طرح برجسته حاصل از تکرار یک تصویر واحد در متراژ های طولانی با استفاده از انواع دستگاه مختلف و روش های متفاوت چاپ، مانند چاپ دیجیتال، چاپ سیلک ابریشمی و غیره تولید می شوند، در حالی که چاپ پوستر دیواری در  اصل یک تابلو بزرگ نقاشی است، که در یک یا دو دیوار ساختمان البته بسته به وسعت و متراژ ساختمان می توان در چند دیوار از آن ها استفاده کرد، تا به محیط و فضای داخلی ساختمان ها عمق و جذابیت بیشتری بدهد، و یک تمایز بسیار جذاب و خیره کننده برای مشتریان در دکوراسیون ساختمان به وجود بیاورد.  استفاده از انواع پوستر های دیواری مدرن و کلاسیک بسته به فضای ساختمان به محیط کار و زندگی جذابیت و پرستیژ می دهد،  و نظر مخاطبین را به خود جلب می نماید. در چاپ پوستر دیواری معمولا از تصاویر بسیار متنوعی مانند طبیعت، شهرها، نقاشی های مدرن، کلاسیک، پرتره، تصاویر کارتونی،انتزاعی و غیره استفاده می شود. قیمت پوستر دیواری بسته به نوع آن ها در انواع ساده، سه ربعدی، آماده و سفارشی بایکدیگر متفاوت است، البته ابعاد و اندازه های قاب تصویر نیز در این تعیین قیمت بی تاثیر نیست.

انواع چاپ پوستر دیواری

 انواع چاپ پوستر دیواری برحسب سایز و ابعاد آن ها در اندازه های A3، A4 و A3++  در ابعاد سفارشی انجام می شود، این محصولات را می توان بر روی انواع کاغذ های گلاسه نیز چاپ نمود، که کیفیت آن بستگی به نوع دستگاه چاپی دارد. برای دوام بیشتر انواع پوستر دیواری معمولا بر روی آن ها یک لایه و روکش سلفونی لمینت استفاده می شود، تا دوام  این محصولات را در برابر رطوبت، خراش و پارگی افزایش دهد، این روکش های کاغذی جذاب و بادوام  در تناژ رنگی متنوع و با گرماژ  100 تا 300 گرم تولید می شوند، و از نظر کیفیت طراحی و رنگ نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند. از بادوام ترین و محبوب ترین کاغذهایی که برای چاپ پوستر دیواری مورد استفاده قرار می گیرند می توان به کاغذ های اکلیلی، پوشالی،ماسه ای، کاغذ های چرم و گلاسه اشاره کرد، که کیفیت آن ها مورد تایید تمامی فعالان صنعت دکوراسیون داخلی می باشد.

چاپ پوستر دیواری سفارشی

همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، از انواع پوستر دیواری به منظور  برند سازی و انجام کارهای تبلیغاتی نیز استفاده می شود، و معمولا  برای این قسم کارهای تبلیغاتی از انواع چاپ پوستر دیواری سفارشی استفاده می کنند، که طرفداران بسیار زیادی دارد، و معمولا بر روی یک یا چند دیوار از  سالن پذیرش، اتاق مدیریت، سالن کنفرانس و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، و از مهمترین مزایای استفاده از آن ها می توان به بالا رفتن پرستیژ بالای کاری و همین طور جلب توجه مشتریان و متقاضیان اشاره کرد. قیمت چاپ پوستر دیواری سفارشی هم مانند دیگر پوستر های آماده بر حسب متریال مصرفی، کیفیت چاپ، نوع کاغذ استفاده شده، ابعاد و اندازه پوستر محاسبه و تعیین می شود. برای خرید پوستر دیواری موسیقی به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری ارزان

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از مجرب ترین شرکت های چاپ پوستر دیواری ارزان و با کیفیت در طرح ها و رنگ های جذاب آماده و سفارشی می باشد، که تمامی محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و همراه با گارانتی ضمانت و اصالت کالا به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. متقاضیان سفارش و خرید پوستر دیواری با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند لیست محصولات این شرکت را مشاهده نمایند و در صورت تمایل اقدام به خرید و یا ثبت سفارش چاپ پوستر دیواری سفارشی نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()