چاپ پوستر دیواری به عنوان یکی از جدید ترین خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها به سرعت جای خود را در صنع دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی باز کرده است، به طوریکه اغلب در تمامی بناهای مدرن و امروزی بر روی یک یا دو دیوار ساختمان می توان این روکش های دیواری جذاب را مشاهده نمود. استفاده از انواع پوستر دیواری اداری برای ساختمان های تجاری و اداری به منزله تبلیغات برند شرکت نیز می باشد، زیرا این تابلوهای بزرگ نقاشی که در قالب انواع پوستر دیواری طراحی می شوند، قابلیت چاپ سفارشی در ابعاد و اندازه های دلخواه را نیز دارند، و می توان آن را متناسب با زمینه و محور شغلی و تجاری خود سفارش داد، که البته چاپ پوستر دیواری اداری را می توان نوعی تبلیغات و برند سازی برای جلب و جذب مشتریان نیز دانست. این پوستر ها حاصل ترکیب ذوق و هنر طراحان و ترکیب جوهر تشکیل دهنده، متریال سازنده، رنگ ها و الگوهای مشخص می باشد، که با دقت و ظرافت بسیار خاصی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، و یک اثر هنری بسیار جذاب و ایده آل را به نمایش می گذارند. چاپ پوستر دیواری برای سیمینارها، همایش های بزرگ هنری و رسانه ای، گردهمایی ها، رویداد های علمی و فراخوان های مختلف به یک امر بدیهی تبدیل شده است، و روز به روز استفاده از آن در بین مردم افزایش پیدا می کند.

انواع چاپ پوستر دیواری

از انواع چاپ پوستر دیواری می توان به چاپ پوستر دیواری کودکانه، اسپرت، پرتره، تبلیغاتی، موضوعی، طبیعت و غیره اشاره کرد، این محصولات برخلاف انواع کاغذ دیواری که یک طرح مشخص و تکراری را به نمایش می گذارند، روایتگر یک تصویر زیبای ساده یا سه بعدی می باشند، که در قالب های یک تکه، دو تکه و چند تکه طراحی و تولید می شوند. چاپ انواع پوستر دیواری معمولا در تناژ رنگی متنوع با گرماژ 100 تا 300 گرم انجام می شود، و بر روی این تابلوهای نقاشی معمولا یک روکش از سلفون یا لمینت کشیده می شود، تا در برابر پارگی، خراش و رطوبت از این تابلوهای جذاب محافظت کند. از انواع کاغذهای پر طرفدار در چاپ پوستر دیواری می توان به کاغذ های گلاسه، کاغذ های اکلیلی، کاغذ های ماسه ای، پوشالی اشاره کرد، که کیفیت بسیار بالایی دارند و در ابعاد سفارشی  مانند A3،A3++،  A4 در طرح های منتخب و سفارشی تولید می شوند، این محصولات با استفاده از انواع دستگاه های حرفه ای و با کیفیت دیجیتالی و جوهر های مخصوص چاپ می شوند و سالهاست که ماندگاری و کیفیت آن ها با اثبات رسیده است، و بر همین مبنا طرفداران بسیار زیادی دارند.

هدف از چاپ پوستر دیواری

تناسب موضوعی، معنایی و طراحی در دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و  باید متناسب با هر سبک و سیاقی از پوستر های دیواری متناسب با آن ها نظیر انواع پوسترهای دیواری مدرن، کلاسیک، کودکانه، اسپرت، سنتی، هنری و غیره استفاده کرد. هدف از چاپ پوستر دیواری سفارشی برای مشاغل مختلف معمولا برندسازی، تبلیغات، جلب و جذب مشتریان و متقاضیان می باشد، این پوسترهای دیواری در ابعاد و اندازه های دلخواه و متناسب با موضوع و هدف پروژه های تجاری و فرهنگی طراحی و پیاده سازی می شوند، و هزینه های چاپ پوستر دیواری در هر کدام از آن ها بسته به کیفیت چاپ و متریال مصرفی متفاوت می باشد. برای خرید پوستر دیواری جنگل و بیشه به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری ارزان

فروشگاه اینترنتی دکورآفیس از  محبوب ترین و پر طرفدارترین مراکز چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت می باشد، که تمامی محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور به صورت مطمئن و فوری ارسال می کند. برای مشاهده محصولات این مرکز و  سفارش چاپ پوستر دیواری در طرح های دلخواه و جذاب می توان به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرد، و این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری نمود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()