کاغذ دیواری از جذاب ترین و با کیفیت ترین دیوارپوش های عصر معاصر می باشد، که به دلیل تنوع بسیار بالای این محصولات در هر سبک و سلیقه ای می توان نمونه هایی از آن را مشاهده نمود. قدمت این روکش های دیواری بسیار زیاد است، و امروزه حتی در تالارهای ساختمان های قدیمی و قصرها هم  می توان نمونه هایی از آن را مشاهده کرد، که نشان دهنده محبوبیت این دیوارپوش ها از گذشته تا کنون می باشد. صنعت تولید کاغذ دیواری نیز مانند دیگر صنایع تولیدی در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است، و امروزه به روش های مختلف و با استفاده از انواع ماشین های چاپی این محصولات با کیفیت بسیار بالا و  کاملا مکانیزه تولید می شوند، و بازار فروش کاغذ دیواری رونق نسبتا خوبی پیدا کرده است. از انواع روش های چاپی کاغذ دیواری که بسته به نوع و کیفیت کاغذ در بهای تمام شده این محصولات نیز تاثیر مستقیم دارد می توان به چاپ سطحی، چاپ حکاکی، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک ابریشمی و چاپ چرخشی اشاره کرد، که حاصل کار آن تولید انواع کاغذ دیواری سه بعدی، نقش برجسته، مخملی و پوستر دیواری می باشد، که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

قیمت کاغذ دیواری

همان طور که در باتدا نیز به آن اشاره شد، کاغذ دیواری در انواع مختلف و با کیفیت های سبیار بالایی به چاپ و بهره برداری می رسند، که این مسئله در تعیین قیمت کاغذ دیواری نقش بسیار مهمی دارد، بنابراین با توجه به نوع کاغذ دیواری، برند سازنده، متریال مصرفی، کیفیت چاپ و بسیاری پارمتر های دیگر قیمت کاغذ دیواری تعیین می شود، این محصولات معمولا در رول های 10 متری با عرض های متفاوت به فروش می رسند. کشورهای چین، آلمان ایتالیا، ایران، کره جنوبی، فرانسه، تایلند، انگلیس، هلند و غیره از جمله تولید کنندگان مطرح در زمینه انواع کاغذ دیواری می باشند، که تمامی محصولات خود را در بازار های جهانی به فروش می رسانند.

انواع کاغذ دیواری

مقاومت در برابر پارگی و شست تو شور از جدیدترین ویژگی های انواع کاغذ دیواری های مدرن می باشد، این محصولات معمولا با استفاده از سلفون و وینیل روکش می شوند، و نسبت به انواع کاغذ دیواری ساده و کاغذی قدیمی از استحکام بسیار بالاتری برخوردار هستند. از انواع کاغذ دیواری پرفروش در بازارهای جهانی می توان به کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل، کاغذ دیواری بافت دار و کاغذ دیواری با الیاف طبیعی اشاره کرد، که هر کدام از آن ها در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

سبک های کاغذ دیواری

سبک های کاغذ دیواری هم به اندازه سبک های معماری متفاوت هستند، و می توان دکوراسیون منازل و ساختمان های اداری و تجاری مختلف را با استفاده از آن ها تکمیل نمود. از انواع سبک های کاغذ دیواری می توان به سبک ها مدرن، انتزاعی، سه بعدی، کلاسیک، سنتی و غیره اشاره کرد. تنوع در تولیدات و کیفیت آن ها را به خوبی می توان در اختلاف قیمت های انواع کاغذ دیواری ها با یکدیگر مشاهده کرد، قیمت این محصولات به صورت متری و یا رولی تعیین می شود، و  متناسب با هر توان مالی می توان کاغذ دیواری مناسب آن را انتخاب کرد.

فروش کاغذ دیواری ارزان

گروه دکوراسیون و تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت در طرح ها و برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد، این مرکز معتبر سالهاست در زمینه واردات و فرش محصولات تزئینی و دکوراتیو باکیفیت توانسته اعتماد و اطمینان خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری مدرن و جدید با مراجعه به سایت این مجموعه می توانند، به صورت آنلاین و با قیمتی بسیار مناسب محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند، و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()