انتخاب یک کفپوش مناسب و مقاوم متناسب با دکوراسیون ساختمان از مهمترین مسائلی هستند، که ذهن تمامی دکوراتورها، پیمانکاران ساختمانی و افراد جامعه را درگیر خود می کند. استفاده از پارکت در سالهای اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است، این منسوجات چوبی از مقاومت مطلوبی در برابر ضربه، فشار، حرارت و رطوبت برخوردارند، و به محیط گرمای بیشتری می بخشند و به نوعی می توان آن ها را عایق گرما نیز دانست. پارکت کف ساختمان را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف هماهنگ با دیگر اجزاء داخلی ساختمان خریداری کرد، و یک محیط گرم و جذاب را طراحی و پیاده سازی نمود، استفاده از این محصولات به همراه کاغذ دیواری های ساده و سه بعدی در تغییر سبک دکوراسیون منازل بسیار تاثیر گذار است، و این موضوع سبب استقبال و  فروش انواع پارکت و پارکت لمینت در بازارهای داخلی و خارجی شده است. از این محصولات می توان در تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده کرد، برای مثال استفاده از پارکت کف پذیرایی و آشپزخانه که در دید عموم مردم قرار دارند،سبک و سیاق دکوراسیون داخلی منازل به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهد، و یک فضای شیک، گرم و آرامش بخش را به نمایش می گذارد.

تفاوت های انواع پارکت و لمینت

پارکت ها را برحسب کیفیت تولید در دو گروه جداگانه پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار می دهند، که از نظر ساختار و نحوه تولید تفاوت هایی بسیاری بایکدیگر دارند. از مهمترین تفاوت های انواع پارکت و لمینت می توان به مقاومت بسیار بالای پارکت لمینت در برابر رطوبت، خراش، ضربه، سطح براق و درخشنده، دوام بسیار بالا و قابلیت جابجایی اشاره کرد، که آن ها را از انواع پارکت های چوبی ساده یک تکه و یا چند تکه قدیمی متمایز می کند. پارکت لمینت در واقع حاصل فراوری پارکت های چوبی با استفاده از تجهیزات و متریال مصرفی متفاوت می باشد، بطوریکه تمامی معایب و ضعف های انواع پارکت چوبی را برطرف کرده است، و در مدت بسیار کوتاهی از ورودش در بازارهای جهانی به شدت مورد استقبال مردم  در سراسر دنیا قرار گرفت.  از دیگر تفاوت های انواع پارکت چوبی با پارکت لمینت قیمت این محصولات می باشد، که معمولا قیمت پارکت لمینت به دلیل مزایای فوق و  تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ قدری بالاتر از  انواع پارکت چوبی ساده و طرح دار می باشد، این محصولات به دلیل کیفیت بالا مشتریان بسیار زیادی دارند، و می توان روند فروش پارکت و پارکت لمینت را در بازارهای داخلی و جهانی بسیار مطلوب و پر رونق گزارش داد.

خرید پارکت ارزان

خرید پارکت ارزان و با کیفیت از طریق نمایندگی های آنلاین واردات و فروش مستقیم این محصولات به راحتی امکان پذیر است، و می توان با هر سبک و سلیقه ای از این بازار متنوع و پر رونق محصولات دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت انواع پارکت و لمینت می توان به ضخامت پارکت، کیفیت ساخت، برند سازنده، رنگ و مقاومت آن در برابر عوامل طبیعی و محیطی اشاره کرد. انواع پارکت ایرانی و پارکت ترکی به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از محبوبیت و فروش بسیار بالایی برخوردار هستند، این محصولات در  رنگ ها و با کیفیت های متفاوت تولید می شوند. گیلاس، بامبو، افرا، راش، بلوط و گردو از جمله درختانی هستند، که از چوب آن ها برای تولید انواع پارکت و لمینت ارزان استفاده می شود، و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخار هستند. برای اطلاع از فروش پارکت استارلند به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع پارکت با مناسب ترین قیمت

فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا سالهاست در زمینه نصب و ارائه محصولات دکوراتیو در حال فعالیت است، و  با فروش پاکت با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی مورد اعتماد و اطمینان قرار گرفته است. متقاقضیان خرید انواع پارکت با مراجعه به سایت این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را به سادگی انتخاب نمایند، و این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت  همراه با گارانتی اصالت کالا خریداری نمایند.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 977
نمایش همه
علاقه مندی ها ()