کاغذ دیواری یک کالای لوکس و مرغوب در طرح ها و رنگ های مختلف برای تزئین دیوارها می باشد، که تاثیر آن را در زیبایی ساختمان ها بیش از 50 درصد می باشد، این پوشش های دیواری به دلیل دوام بسیار بالا و قیمت مناسب طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. تاریخچه و قدمت این روکش های دیواری جذاب را به بیش از 200 سال قبل از میلاد مسیح نسبت داده اند، و  مبداء و مهد آن را کشور چین می دانند، که در ابتدا توسط نقاشان این عصر به صورت دیوارهای نقاشی بسیار جذاب طراحی می شدند، و اکنون تمامی فرایند طراحی و ساخت آن ها به صورت کاملا مکانیزه و ماشینی می باشد. استفاده از کاغذ دیواری مناسب و پارکت های جذاب در طراحی دکوراسین داخلی ساختمان های مختلف اداری، تجاری، مسکونی و یلاها بسیار حائز اهمیت می باشند، و شرکت های طراحی و دکوراسون از این منسوجات کاغذی زیبا در طراحی های خود به وفور استفاده می کنند. صنعت تولید کاغذ دیواری در سالهای اخیر با پیشرفت های بسیار زیادی همراه بوده است، برای مثال با ورود انواع کاغذ دیواری های قابل شست و شو و با کیفیت که مشکلات انواع کاغذ دیواری های قدیمی را بر طرف می کرد، فروش کاغذ دیواری مدرن و جذاب بالا رفت، و  به تعداد خریداران این روکش های دیواری طرح دار و رنگارنگ افزوده شد. 

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری در انواع ساده، طرح دار، بافت برجسته و سه بعدی در کیفیت های مختلف چاپ و کاغذ طراحی و به فروش می رسند و دامنه ی قیمت کاغذ دیواری ساده و طرح دار را از ارزان تا گران می توان دسته بندی کرد، بطوریکه تمامی طبقات جامعه با هر بوجه ای می توانند نمونه از این محصولات را تهیه کرده و مورد استفاده قرار گیرند. در این میان انواع کاغذ دیواری سه بعدی که در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان ها به خوبی جای خود را باز کرده اند، و معمولا برای عمق بخشیدن به محیط بر روی یک یا دو دیوار منزل نصب می شوند، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند دیگر کاغذ دیواری ها به فاکتورهای بسیار زیادی از جمله کیفیت متریال اولیه و نوع آن ها، برند سازنده، ابعاد و اندازه های آن، نوع کاغذ دیواری و  ویژگی های هر کدام از آن ها در نرخ گذاری و تعیین قیمت انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی نقش بسیار پر رنگی دارند.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها را می توان بر حسب موارد بسیار زیادی از جمله سبک های طراحی، قیمت، نوع، هارمونی رنگ ها و برند سازنده دسته بندی کرد، که در این میان اغلب توجه مشتریان به کیفیت و  دوام این محصولات می باشد. برای مثال انواع کاغذ دیواری را برحسب کیفیت می توان در دسته بندی های کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری  PVCبا روکش وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری بافت دار( مخملی)، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و غیره قرار داد، که تمامی آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند، و این تفاوت ها را به راحتی می توان از اختلاف قیمت هر کدام از آن ها با دیگری مشاهده کرد. کاغذ دیواری سالن پذیرایی، کاغذ دیواری پشت ال سی دی، کاغذ دیواری اتاق کودکان و اتاق خواب را می توان از جمله دسته بندی های این محصولات از نظر  کاربرد و موارد استفاده این محصولات دانست. برای خرید کاغذ دیواری لاکچری به سایت مراجعه کنید. 

خرید کاغذ دیواری ارزان

فروشگاه اینترنتی رونیا از معتبرترین تامین کنندگان انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی در برندهای مطرح و باکیفیت با قیمت بسیار ارزان و مناسب می باشد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری ارزان با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز معتبر می توانند، انواع کاغذ دیواری سه بعدی و ساده را در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش دهند، و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا خریداری کرد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()