پوستر دیواری را می توان در گروه انواع دیوارپوش های کاغذی قرار داد، با این تفاوت که این محصولات بر خلاف انواع کاغذ دیواری که یک تصویر را به صورت مستمر و مداوم تکرار می کنند، در اصل یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ در ابعاد یکی از دیوار های منزل یا محیط کار می باشند، که  تصویری از  یک منظره، ساحل، چهره انسان، یک نقاشی مدرن و حتی یک برند تجاری را در ابعاد و اندازه های دلخواه به نمایش می گذارند. چاپ پوستر دیواری اغلب به صورت تصاویر سه بعدی و جذاب صورت می گیرد، به همین دلیل است که گهگاه پوستر دیواری سه بعدی را با کاغذ دیواری سه بعدی به اشتباه می گیرند، از این تصاویر معمولا تنها برای یک یا چند دیوار از ساختمانهای مسکونی، تجاری، ادرای و ویلاها استفاده میشود. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، این دیوار پوش های جذاب نقاشی اغلب از از تصاویر آرامش بخش و طبیعی مانند کوهستان، دریا، جنگل و یا تصاویر و نقاشی های پرتره، تصویر زن، تصاویر کلاسیک و غیره تولید می شوند، اما این امکان نیز وجود دارد که بتوان انواع پوستر دیواری اداری و تبلیغاتی را با تصاویر سفارشی و تبلیغاتی خریداری نمود. امروزه استفاده از انواع پوستر دیواری تبلیغاتی در جشنواره های مختلف، همایش های هنری و تبلیغاتی و غیره بسیار متداول شده است، و برای نعرفی هر اثر هنری و یا تبلیغاتی معمولا از این نوع ابزارها برای جلب توجه مشتریان استفاده می شود. قیمت پوستر دیواری به عوامل بسیار زیادی از جمله کیفیت ساخت، نوع کاغذ مصرفی، نوع و روش چاپ، ابعاد و اندازه پوستر و بسیاری فاکتور های دیگر کیفیتی بستگی دارد.

مراحل نصب پوستر دیواری

پوستر دیواری یک تصویر بسیار بزرگ و در ابعاد و اندازه های متفاوت است، که در یک، دو و یا چند قطعه مختلف طراحی و تولید می شوند، این تصاویر را باید با دقت بسیار زیاد و بدون ترک خوردگی مانند یک پازل در کنار هم قرار داد، تا در نهایت یک تصویر کامل و یکپارچه را بتوان مشاهده کرد. مراحل نصب پوستر دیواری با کاغذ دیواری تفاوت های بسیاری دارد، که از مهمترین آن ها می توان به بررسی دیوار و مسطح بودن آن اشاره کرد، بعد باید پوستر را بر روی سطح زمین پهن کرد، و جزء به جزء آن را با دقت بسیار بالا با استفاده از چسب های مخصوص به دیوار متصل کرد. برای همپوشانی بهتر قسمت ها و قطعات پوستر دیواری بهتر است به سراغ شرکت های معتبر  و افراد مجرب در این زمینه رفت، تا دنهایت بتوان یک خروجب سبیار ایده آل از تصویر مورد نظر خود را بر روی نمایی از دیوار مشاهده کرد.

مزایای پوستر دیواری

پوستر دیواری ها را می توان در تنوع بسیار بالایی از طرح و نقش مشاهده کرد، که هر کدام از آن ها دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند، که در نمایش بهتر فضا و دکوراسیون تاثیر بسیار زیادی دارند، از بعضی مزایای پوستر دیواری می توان به ماندگاری بسیار بالا، روکش لمینتی یا سلفونی آن، مقاومت در برابر پارگی، ثبات دررنگ، قابلیت شست و شو، سهولت نصب و چاپ سفارشی آن اشاره کرد، که سبب شده روز به روز به تعداد متقاضیان سفارش و خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی و ساده افزوده گردد. برای خرید پوستر دیواری انواع گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پوستر دیواری ارزان

فروشگاه اینترنتی دکورآفیس از باسابقه ترین نمایندگی های فروش پوستر دیواری ارزان و باکیفیت در طرح ها و رنگ های مختلف آماده و سفارشی می باشد. متقاضیان خرید پوستر دیواری در ابعاد و طرح های مختلف با مراجعه به سایت این مجموعه معتبر می توانند، لیست کامل محصولات آن را به همراه قیمتشان مراجعه کنند، و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. ارسال فوری و مطمئن، گارانتی ضمانت کالا، قیمت بسیار مقرون به صرفه از جمله تعهدات شرکتی مجموعه دکورآفیس در قبال مشتریان می باشد، که سبب شده اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()