اتاق خواب یکی از مهم ترین مکان ها در زندگی ما می باشد زیرا ما در اتاق خواب استراحت می کنیم. اتاق خواب شامل لوازمی با عنوان سرویس خواب می باشد. سرویس خواب شامل وسیله های ضروری در اتاق خواب می باشد.

لوازم سرویس خواب

سرویس خواب شامل تخت، پاتختی، آینه، میز توالت، پاف، کمد و.... می باشد اما اصلی ترین وسیله در سرویس خواب تخت خواب می باشد.

انتخاب تخت خواب مناسب در سرویس خواب

تخت از آن جایی که مدت طولانی در آن به استراحت می پردازیم بسیار مهم می باشد. تخت ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشد. از انواع تخت ها می توان تخت های تک نفره، دو نفره، تخت کودک، تخت دوطبقه، تخت سلطنتی ، تخت تاج دار، تخت متحرک و.... را نام برد که هر یک با دیگری دارای تفاوت هایی می باشند. هر نوع تختی که انتخاب می کنید مهم استاندارد بودن و کیفیت آن و راحتی در آن می باشد. تخت بی کیفیت به ستون فقرات شما آسیب وارد می کند و شما بعد از بیدار شدن احساس ناراحتی می کنید. بنابراین تختی را انتخاب کنید که در وحله ی اول دارای استاندارد باشد و در وحله ی بعد دارای کیفیت خوبی باشد. به دلیل این که در طول شب استفاده ی بسیاری از تخت می شود داشتن یک تخت باکیفیت بسیار مهم می باشد تا بتواند ماندگاری بسیاری داشته باشد و در آن راحت باشیم. تخت ها از انواع چوب ها مانند گردو، راش، توسکا و... به دست می آیند که هر یک دارای قیمت های مختلفی می باشند.

کمد در سرویس خواب

کمد یکی از وسایل ضروری در سرویس خواب به شمار می رود. کمد می تواند محل قرارگیری لباس ها، کفش ها و یا سایر وسیله ها باشد. در صورت نداشتن کمد شما با کمبود فضا برای قرار دادن وسیله هایتان خواهید شد که باید جایگزنی مناسب برای آن داشته باشید. البته انواع مختلفی از کمد ها ساخته می شود که هر یک دارای ابعاد مختلفی می باشد. با توجه به فضا و مقدار فضای مورد نیاز می توان سایز های مختلفی از کمد ها را سفارش داد. برای خرید تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

پاتختی در سرویس خواب

پاتختی همان طور که از نامش مشخص است وسیله است که در نزدیکی تخت از آن استفاده می شود. پاتختی وسیله ای بسیار کاربردی بوده و می توان بر روی آن انواع لوازم مختلف را قرار داد. مثلا شما دارو و یا لیوان آب و عینک و.. را می توانید بر روی پاتختی قرار دهید . معمولا برای هر تخت یک پاتختی در نظر گرفته می شود اما به دلیل محدودیت فضا برخی از افراد برای تخت های دو نفره از یک پاتختی استفاده می کنند.

آینه در سرویس خواب

آینه یکی از ضروری ترین لوازم در هر منزلی می باشد که معمولا در اتاق های خواب قرار می گیرد. بنابراین این وسیله در سرویس خواب جای گرفته و می توانیم آینه ای هماهنگ با وسیله های دیگر را در اتاق خواب داشته باشیم. آینه ها دارای ابعاد مختلفی می باشند. شما بر اساس فضایی که در اختیار دارید می توانید آینه ای مناسب را تهیه نمایید. معمولا آینه های قدی برای فضا های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و در فضا های کوچک تر از آینه های رومیزی استفاده می شود.

فروشگاه دیجی چوب انواع سرویس های خواب با کیفیت را با کمترین قیمت به فروش می رساند. این مرکز با خدمات دهی بسیار خوبش توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 924
نمایش همه
علاقه مندی ها ()