موکت یکی دیگر از محصولات متنوع کفپوش است که گزینه ای مناسب برای پوشاندن سطوح کف می باشد. از دیرباز تا کنون مردمان ایرانی برای رسیدن به راحتی و تمیز بودن محل سکونت خود به فکر بافتن محصولاتی چون گلیم، فرش، جاجیم، نمدهای خوش طرح و رنگ و غیره برآمدند تا بتوانند سطوح کف را به واسطۀ آنها بپوشانند. بدین ترتیب می توانستند سطوح یکدست و تمیزی داشته باشند. لذا این محصولات به روش های سنتی می توانستند نیاز مردم را برآورده سازند ولی با گذشت زمان در دهۀ 60 امکان تولید کفپوش موکت در طرح های ساده با رنگ بندی های متنوع برای ایرانیان فراهم شد و با استفاده از آن می توانستند به طور کامل سطوح کف ساختمان را بپوشانند. در واقع کاربرد عمدۀ این محصول به منظور عایق نمودن سطوح کف ساختمان است که امکان پوشش کامل زوایای مختلف کف را برای افراد محیا می کند. به همین دلیل خرید و فروش موکت رونق یافت و موجب افزایش تنوع طرح و نقش و نگار این محصول در سراسر کشور شد.

خرید با کیفیت ترین موکت

خرید با کیفیت ترین موکت برای افرادی که علاقه مند به پوشاندن کف محل زندگی و یا کار خود می باشند، گزینه ای مناسب می باشد. چرا که این محصول دارای تنوع طرح و رنگ است و این مسئله موجب ترغیب مردم برای خرید موکت ساده و یا نسل جدید آن، موکت های نقش برجسته شده است. بنابراین می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی خود، انتخاب مناسبی از این محصول داشته باشید که در عین پوشاندن سطوح کف، می توان از زیبایی طرح های آن لذت برد. موکت برگرفته از لغت فرانسوی است که به معنای فرش پرزدار است که به نسبت بافت فرش، کم هزینه و سبک وزن است و به راحتی می تواند سطوح کامل کف را بپوشاند. در نتیجه افرادی که علاقه مند هستند که کف ساختمان را به طور کامل با کفپوش نرم و راحت بپوشانند، می توانند از ویژگی های کفپوش موکت استفاده کنند.

در حال حاضر می توانید کاربرد موکت را در کفپوش ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، راهرو هتل، نمایشگاه های بین المللی، وسایل نقلیه و غیره مشاهده نمائید که زمینه را برای عایق کردن سطوح کف فراهم نموده اند تا از هدر رفت انرژی حرارت برودتی جلوگیری کنند. به همین دلیل بستر مناسبی برای تولید انواع موکت در داخل کشور فراهم شد که محصولاتی با کیفیت و زیبا را در طرح های متنوع تولید کنند. برای خرید موکت ظریف مصور به سایت مراجعه کنید. 

خرید موکت پلی استر

الیاف اصلی موکت از ترکیبات مواد اکریلیک، پلی استر و پلی پروپیلن می باشد. در نتیجه با تولید موکت با این ترکیبات، محصول فرش مانند پرزداری تولید می شود که می تواند سطوح نرم و راحتی را برای افراد بوجود آورد. در نتیجه خرید موکت پلی استر رونق پیدا کرد و امکان استفاده از آن را برای کلیۀ سطوح کف فراهم نمود. این نوع موکت در رنگ بندی های متنوع ساده و نقش برجسته تولید می شود و به دلیل داشتن الیاف مقاوم، محصول است که در برابر رطوبت و بجا ماندن آثار لکه بسیار مقاوم می باشد و به عنوان موکت ضد حساسیت نیز شناخته شده می باشد. محصولات موکت پالاز و موکت ظریف مصور نیز انواع موکت پلی استر با کیفیت را در طرح های ساده، گل برجسته و کودکانه تولید می کنند.

قیمت خرید بهترین موکت به جنس، طرح و ابعاد موکت بستگی دارد. در اصل قیمت موکت بر اساس واحد متر مربع مشخص می شود و وابسته به جنس الیافت و میزان پرزدار بودن موکت ها می باشد. لذا برای شما امکان خرید اینترنتی موکت با قیمت ارزان با طرح های زیبا و با دوام محیا است.  

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در این زمینه، می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین موکت راهنمایی کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 968
نمایش همه
علاقه مندی ها ()