پارکت به عنوان یکی از محصولاتی است که در جهت پوشش کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. ماهیت این نوع کفپوش از چوب گرفته شده است. در واقع از برش های مستقیم چوب درختان ساخته می شوند که از زیبایی تنۀ درختان برخوردار می باشد. به همین دلیل این نوع کفپوش نسبت به سایر کفپوش ها مورد استقبال قرار گرفته است و شاهد نصب پارکت  در اکثر ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می باشیم. این محصول به دلیل زیبایی ظاهری و همچنین ویژگی های ساختاری که دارد، مورد علاقۀ عموم مردم با سلیقه های مختلف قرار گرفته است چون متناسب با سلیقۀ هر کس، می توانید زیباترین پارکت را مشاهده نمائید که می تواند طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان شما را متحول سازد. سنگ مرمر، سرامیک، موزاییک و کاشی نمونه هایی از انواع کفپوش می باشد که برای پوشش کف ساختمان ها انتخاب می شود ولی این نوع کفپوش ها به راحتی انتقال سرما و گرما را در سطح کف بوجود می آورند و به عنوان محافظ خوب شناخته نمی شوند. لذا استفاده از پارکت های چوبی و لمینت به راحتی می توانید سطوح کف را نسبت به گرما و سرما عایق سازید. این محصول به دلیل داشتن لایه های به هم فشرده به راحتی می تواند سطح حرارت محیط را محفوظ نگه دارد و سطح راحت و گرمی را در اختیار افراد قرار می دهد.

خرید پارکت عایق

خرید پارکت عایق به دلیل ماهیت ضد آب بودن این محصول،  مورد استقبال قرار گرفته است.  از این رو افراد برای پوشش کف سالن های آشپزخانه، استخر، مهد کودک ها، باشگاه، هتل، رستوران ها از این نوع کفپوش استفاده می کنند. بنابراین به راحتی می توان از مزایای انواع پارکت در جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان ها به کار برد.  با پیشرفت تکنولوژی ساخت پارکت، موجب گسترش فناوری تولید پارکت لمینت با بهره گیری از لایه های به هم فشرده hdf و یا mdf شده است که با لایه ای از جنس pvc  پوشانده می شوند که امکان عایق ضد آب بودن این محصول را بوجود آوردند.

چندین سال است که فروش پارکت لوکس و زیبا مورد استقبال مردم قرار گرفته است و موجب زیبایی هر چه بیشتر این محصول در سطح جهان شده است. در نتیجه افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در محیط زندگی و یا محل کار خود هستند، می توانند به تنهایی،  با استفاده از این نوع کفپوش تغییرات قابل توجهی را بوجود آوردند و علاوه بر زیبایی، راحتی را برای ساکنین محیا نمودندَ. به این ترتیب توانستند تغییرات چشمگیر و زیبایی را در دکوراسیون داخلی ساختمان ها ایجاد کنند. برای خرید پارکت آیدا  به سایت مراجعه نمایید. 

فروش پارکت با بهترین قیمت

در دنیای امروز فروش پارکت با قیمت ارزان، موجب گسترش این محصول در سراسر کشور شده است و عموم مردم توانسته اند از ویژگی‌های منحصربفرد کفپوش پارکت در جهت مدرن نمودن دکوراسیون داخلی ساختمان بهره مند شوند. همواره پیشرفت تکنولوژی موجب ساخت بروز ترین محصولات در صنایع مختلف شده است. با استفاده از پارکت لوکس که شامل طرح های مدرن باشد، به راحتی می توان بهترین نما را برای کفپوش ساختمان ایجاد نمود که جذابیت فوق العاده ای برای نمای دکوراسیون بوجود آورد. نصب کفپوش با طرح های زیبا در کنار کیفیت عالی، باعث ماندگاری و افزایش طول عمر محصول شد که برای مدت های طولانی می توان از مزایای آن بهره برد. پارکت لمینت طرح های کلاسیک و مدرن در اندازه های مختلف با تناژ رنگی متفاوت در برندهای ایرانی در بازار قابل تهیه می باشد و می توانید برای تزئین کفپوش منازل از آنها استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری یکی از فروشگاه های با سابقه در عرصۀ تأمین و فروش محصولات کفپوش از جمله بهترین انواع پارکت در تهران می باشد.

 

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 940
نمایش همه
علاقه مندی ها ()