پارکت لمینت از جدیدترین مصنوعات چوبی است، که به عنوان کفپوش تمامی ساختمان های تجاری، اداری، ورزشی، تفریحی، ویلاها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش ها از جدیدترین مصنوعات چوبی هستند، که در واقع حاصل فراروری و روکش شدن انواع کفپوش های چوبی ساده هستند که از مغز فشرده شده HDF با لایه محافظ در بالا و پایین ساخته شده است،  از مهمترین خصوصیات لایه رویی پارکت لمینت که آن را از دیگر پارکت های چوبی متمایز می کند می توان به لایه ضد آب و اشعه UV اشاره کرد، و البته مغز آن یا ساختمان اصلی آن به دلیل فشردگی بسیار زیاد تا حدودی در برابر رطوبت مقاوم می باشند، انواع کفپوش پارکت لمینت را می توان در رنگ ها، ابعاد و ضخامت های 8، 10 و 12 میلیمتر از بازار خریداری نمود. استفاده از پارکت لمینت به عنوان یک پوشش لوکس و مدرن برای تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی اعم از سبک های مدرن، روستیک، ماوریک، سنتی، کلاسیک و غیره نصب نمود و با آن ها هماهنگ کرد، همچنین تنوع رنگ بندی و تنوع تولیدات این محصولات چوبی به اندازه ای بالاست، که می توان آن ها را متناسب با هر کاغذ دیواری و رنگی در ساختمان انتخاب نمود. پارکت لمینت یکی از پرفروش ترین مصنوعات چوبی می باشد، که امروزه به انتخاب اول شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی تبدیل شده است.

قیمت پارکت لمینت

چوب هسته ی اصلی و مرکزی در ساخت انواع پارکت و پارکت لمینت می باشد، که در تعیین قیمت آن ها نیز بسیار موثر است، این پارکت ها را از چوب درختان سرو، افرا، راش، بلوط، گردو و گیلاس در ابعاد و ضخامت های مختلف ساخته می شوند، و از نظر کیفیت و دوام پارکت لمینت قیمت آن نیز تغییر می کنند.  از دیگر عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت پارکت لمینت می توان به برند سازنده آن اشاره کرد، این محصولات را می توان در انواع برندهای پارکت لمینت آلمانی، چینی، ضد حساسیت، ایرانی و ترکیه ای در ضخامت های 8، 10 و 12 میلیمتر در رنگ های متناسب با سبک دکوراسیون ساختمان خود به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کرد.

ویژگی های پارکت لمینت

ویژگی های انواع پارکت لمینت را به صورت کلی و مختصر می توان در چند مورد کلی نظیر عدم ایجاد حساسیت های آلرژیک، بهداشت بالای محیط، سهولت نصب، قیمت بسیار مناسب، مقاومت در برابر پرتوهای فرابنفش، قابلیت جابجایی، دوام بسیار بالا در برابر رطوبت، خراش و ضربه  شرح داد، که انواع پارکت لمینت را از پارکت های چوبی معمولی و قدیمی متمایز می کند، با توجه به موارد فوق قیمت پارکت لمینت نیز در مقایسه با دیگر محصولات چوبی بالاتر است.

خرید انواع پارکت لمینت

از مهمترین مزایای انواع پارکت لمینت می توان به هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، قیمت مناسب، سهولت جابجایی و غیره اشاره کرد، که سبب شده روز به روز به مشتریان  انواع پارکت لمینت افزوده شود، و این محصولات در شمار پرفروش ترین کفپوش های ساختمانی قرار بگیرند. خرید انواع پارکت لمینت در بازارهای مختلف داخلی و خارجی همواره از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است، این محصولات  عایق رطوبت، گرما، صدا و غیره می باشند، و در مصرف انرژی ساختمان ها تا حدود بسیار زیادی صرفه جویی می کنند. برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین دکور آفیس از معتبرترین مراکز فروش پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در انواع داخلی و خارجی می باشد. متقاضیان خرید پارکت لمینت با مراجعه به سایت این مرکز می توانند پس از مشاهده لیست کامل محصولات آن به همراه مشخصات فنی و قیمتشان نسبت به ثبت سفارش آنلاین آن ها اقدام منایند، و محصولات مورد نظر خود را همراه با گارانتی اصالت کالا، ارسال فوری و مطمئن و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل یا محیط کارشان تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 915
نمایش همه
علاقه مندی ها ()