صنعت معماری و طراحی داخلی از پویاترین صنایعی است، که در تمامی زمینه ها از قبیل طرح ها و نقشه های ساخت، مصالح و مواد ساختمانی و سبک های طراحی به روز شده است، و امروزه در نزد معماران، طراحان داخلی و پیمانکاران ساختمانی استفاده از انواع پارکت و پارکت لمینت برای جذابیت بخشیدن بیشتر به طراحی داخلی ساختمان ها و بناهای مختلف اداری، تجاری، فروشگاهی و غیره بسیار متداول شده است، و این نوع از کفپوش های چوبی را می توان در لیست محبوب ترین کفپوش های ساختمانی برای بناهای مدرن، کلاسیک، روستیک و غیره قرار داد. نصب پارکت معمولا بر روی انواع سطوح صاف و مسطح مانند سرامیک، موزاییک و غیره به سادگی انجام می شود، و  این منسوجات چوبی را می توان به راحتی و با کمترین هزینه ترمیم و یا تعویض نمود. سالهاست که استفاده از پارکت به عنوان یک کفپوش محبوب و پرطرفدار در میان مردم جا افتاده است، اما در گذشته به دلیل مقاومت بسیار پایین پارکت ها در برابر شست و شو و رطوبت استفاده از آن ها چندان رایج نبود، که این ضعف بزرگ با ساخت و تولید انواع پارکت لمینت به خوبی پوشش داده شد، و استفاده از آن در میان مردم  بسیار متداول شده است. قیمت انواع پارکت بر حسب کیفیت ، مدل، متریال مصرفی و غیره محاسبه و تعیین می شود، این نوع از کفپوش ها را می توان در تمامی بازه های قیمتی مشاهده و خریداری نمود. از دیگر مزایای خرید انواع پارکت لمینت و پارکت چوبی برای ساختمان ها می توان به  دوام بسیار بالای این محصولات، قابلیت جابجایی،گرما بخشیدن به محیط، تنوع در رنگ ها، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، عدم حساسیت، بهداشت بالای محیط و غیره اشاره کرد، چنینین ویژگی هایی تمامی مشتریان و پیمانکاران ساختمانی را برای استفاده از این منسوجات چوبی ترغیب می کند، و سبب رونق گرفتن بازار خرید و فروش پارکت شده است.

انواع پارکت

انواع پارکت را می توان برحسب تولید و روش ساخت در دو گروه پارکت لمینت و پارکت قرار داد، این پارکت ها در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند، و اغلب آن ها را از چوب درختان بلوط، گردو، راش، گیلاس، افرا و غیره قرار داد، که هرکدام از آن ها دارای قابلیت ها و خواص متفاوتی هستند، و بر حسب کیفیت و مقاومت در رده های مختلفی قرار می گیرند.  برای کفپوش ویلاها، ساختمان های تجاری، مجتمع های آموزشی، مدارس و غیره امروزه استفاده از انواع پارکت لمینت بسیار متداول شده است، این منسوجات چوبی برای جذابیت بخشیدن بیشتر به محیط و افزایش پرستیژ نمای داخلی ساختمان ها بسیار موثر هستند.

نصب پارکت

نصب و اجرای پارکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در نمای داخلی ساختمان ها بسیار تاثیر گذار است، نصب این محصولات را می توان به طرق مختلف از قبیل نصب آجری، نصب موزائیکی، نصب قرنیز، نصب خشتی، نصب لوزی و غیره انجام داد، که  با نصب صحیح و چینش درست اجزاء پارکت می توان به فضا نور، جذابیت و وسعت بیشتری بخشید، و زیبایی و گرمای محیط را چند برابر نمود. قوانین نصب پارکت معمولا در تمای آن ها یکسان است و شامل مرحله هایی از قبیل زیرسازی، پخش چسب پارکت و در نهایت چیدمان و نصب آن ها می شود. برای خرید پارکت لمینت آلمانی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت ارزان

فروشگاه اینترنتی بزرگ و معتبر دکورآفیس از معتبرترین مراکز عرضه و فروش پارکت ارزان قیمت در انواع داخلی و خارجی با کیفیت های مختلف و در انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با شناسنامه فنی و لیست قیمت در سایت فروشگاهی خود قرار داده است، و متقاضیان خرید پارکت باکیفیت و شکیل می توانند به صورت آنلاین و مجازی نصبت به سفارش و خرید این محصولات اقدام نمایند، و آن ها را با ارزان ترین قیمت، بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا در محل تعیین شده دریافت نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 938
نمایش همه
علاقه مندی ها ()