خرید کاغذ دیواری در نوسازی و تغییر طراحی و دکوراسیون داخلی منازل بسیار مهم و حائز اهمیت است، بطوریکه تنها با خرید کاغذ دیواری لاکچری و لوکس می توان ظاهر و نمای داخلی ساختمان را به کلی تغییر داد، در همین راستا است، که شرکت های مختلف طراحی و دکوراسیون بیشتر تمرکز خود را روی پوسته ظاهری ساختمان ها از قبیل کفپوش ها و دیوار پوش ها قرار می دهند، زیرا در این صورت می توان با کمترین هزینه بیشترین و مناسب ترین تغییرات را به وجود آورد. صنعت تولید کاغذ دیواری در دوره های اخیر با تحولات بسیار زیادی رو به رو شده است، و تنوع محصولات در این زمینه بسیار بالاست و هر سلیقه ای را می تواند راضی نماید، از انواع کاغد دیواری مدرن و جدید می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی برای عمق و جذابیت بخشیدن به محیط اشاره کرد، این کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ بندی کامل تولید می شوند، و معمولا بر روی یک یا چند دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، البته از دیگر محصولات زیرگروه کاغذ دیواری سه بعدی که در بیشتر دکوراسیون های اداری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، پوستر دیواری می باشد، که می توان آن را معادل یک تابلو نقاشی سه بعدی و یا ساده خطاب کرد، که در بعضی طراحی ها مورد استفاده رقرار می گیرد. قیمت خرید کاغذ دیواری نیز بسته به نوع و کیفیت این محصولات متفاوت می باشد، نوع کاغذ دیواری، برند سازنده، کیفیت تولید و متریال سازنده در این تعیین قیمت نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند، برای مثال قیمت انواع کاغذ دیواری های ساخت کشور آلمان از کاغذ دیواری های چینی بسیار بالاتر است، که البته این اختلاف قیمت با افزایش کیفیت این محصولات نیز رابطه مستقیمی دارند.

خرید کاغذ دیواری ارزان

کاغذ دیواری را می توان در انواع سبک ها و دکوراسیون داخلی اعم از سنتی، مدرن، اسپرت، کلاسیک، هنری، روستیک و غیره سفارش داد، و خریداری نمود. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و معمولا لایه رویی آن ها دارای روکش وینیل، PVC ، سلفون و غیره می باشد، تا براحتی بر اثر کشیدگی پاره نشود، و در برابر رطوبت و حرارت دوام قابل قبولی داشته باشد. با توجه به علاقه مندی مشتریان به این روکش های دیواری جذاب و خیره کننده، خرید کاغذ دیواری ارزان و با کیفیت به مهمترین دغدغه های خریداران تبدیل شده است، تا بتوانند، هزینه های بازسازی و نوسازی ساختمان هایشان را تا حد ممکن پایین بیاورند و از طرفی خرید کاغذ دیواری را با مناسب ترین قیمت از بازارهای این محصولات انجام دهند.

انواع کاغذ دیواری

همان طور که بارها هم به آن اشاره شده است، تنوع تولیدات این محصولات بسیار بالاست، بطوریکه می توان آن ها را بر حسب کییفیت و متریال سازنده در گروه انواع کاغذ دیواری کاغذی ساده، کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل،  کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری الیاف طبیعی قرار داد، که هر کدام از آن ها اغلی در سبک ها و طرح های مختلف تولید می شوند، و ساخت کشورهای آلمان، ایتالیا، ایران، چین و غیره می باشند، در این میان خرید کاغذ دیواری چسب دار به دلیل سهولت نصب بسیار پر طرفدار می باشد. برای خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان به سایت مراجعه کنید. 

خرید کاغذ دیواری بدون واسطه

خرید کاغذ دیواری بدون واسطه و آنلاین از بهترین و ساده ترین راه ها برای تهیه این روکش های دیواری جذاب و پر طرفدار می باشد. فروشگاه اینترنتی دکورآفیس از معتبرترین و محبوب ترین نمایندگی های خرید آنلاین کاغذ دیواری به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت می باشد، برای مشاهده طرح ها و  مدل های مختلف این محصولات به همراه مشخصات فنی و ابعاد آنها می توان به سایت این مرکز مراجعه کرد، و انواع کاغذ دیواری را با گارانتی کیفیت، ارسال مطمئن و فوری و با مناسب ترین قیمت درب منزل خریداری کرد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()