کاغذ دیواری از محبوب ترین دیوارپوش ها در دنیا می باشد، که تاریخچه ساخت آن به 200 هزار سال پیش و مهد آن کشور چین می باشد، و از آن زمان تا کنون مانند هر محصول تولیدی دیگری، با تحولات بسیار زیادی مواجه شده است، و امروزه در هر مدل و نوع کاغذ دیواری می توان هزاران طرح و نقشه متفاوت مشاهده کرد، که نگاه تمامی متقاضیان را به خود جلب می نماید. محبوبیت این دیوارپوش ها و تاثیری که در نمای داخلی ساختمان به جای می گذارند، غیر قابل انکار بوده، به همین دلیل است، که امروزه استفاده از کاغذ دیواری در شمار اولین انتخاب های پیمانکاران و دکوراتورهای داخلی ساختمان قرار گرفته است. تنوع در طرح و رنگ، دوام و کیفیت بسیار بالا، قابلیت شست و شو، نصب آسان و غیره از مهمترین دلایل انتخاب کاغذ دیواری به عنوان دیوارپوش می باشد، این محصولات برخلاف رنگ های روغنی آلودگی کمتری دارند، و به سرعت نصب می شوند. فاکتورهای بسیار زیادی در تعیین قیمت کاغذ دیواری نقش دارند، برای مثال انواع کاغذ دیواری خارجی و اروپایی به دلیل تحریم ها، نوسانات ارز و غیره گران تر از کاغذ دیواری های داخلی و حتی چینی می باشند، و البته کیفیت آن ها نیز به مراتب بالاتر است.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در طرح ها و متریال مختلفی تولید می شوند، که هر کدام از آن ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند برای مثال می توان به کاغذ دیواری های PVC، نانو، وینیل، مخملی، کاغذ دیواری با الیاف معدنی و غیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها  دارای مشخصات فیزیکی متفاوتی می باشند، برای مثال انواع کاغذ دیواری نانو دارای خصوصیاتی از قبیل ضدخش، مقاومت در برابر پارگی، دوام بسیار بالا، قابل شست و شو، ضد حساسیت، ضد دوده و آلودگی، عایق گرما و صدا و غیره می باشد، و تکنولوژی از اصلی ترین ابزارهای تولید این کاغذ دیواری مدرن بوده، که سبب بالارفتن قیمت آن نیز شده است. اگر بخواهیم این محصولات را برحسب سبک و طراحی دسته بندی کنیم می توان آن ها را در گروه های کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری های کودکانه، پوستر دیواری، کاغذ دیواری های سنتی، مدرن، کلاسیک، طبیعی و غیره قرار داد، که لازم به ذکر است تمامی آن ها در صدها طرح و نقشه مختلف تولید می شوند، و مشتریان با انتخاب های بسیار زیادی در بازار مواجه هستند. بنابراین برای خرید انواع کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت در ابتدا پیش نیازهای خود را از خرید این محصول مشخص نمایید، و سپس با توجه به طراحی فضای داخلی ساختمان و نوع اشیاء و وسایل دکوراتیو آن یک کاغذ دیواری متناسب با سبک و هارمونی منزل یا محیط کار خود انتخاب نمایید.

خرید و فروش کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری در سال های گذشته چندان مورد قبول و استقبال مشتریان قرار نگرفت، زیرا کاغذ دیواری های قدیمی به دلیل اینکه از پوشش های کاغذی ساخته می شدند در برابر خراش و شست و شو بسیار آسیب پذیر بودند، دوام چندانی نداشتند و در طرح های محدودی ارائه می شدند، اما صنعت تولید این محصولات در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری داشته است، به طوریکه در برخی مواقع متقاضیان خرید کاغذ دیواری مدرن، کلاسیک ، سنتی و غیره را دچار سردرگمی می کند، به همین دلیل است، که بازار خرید و فروش کاغذ دیواری از رونق بسیار بالایی برخوردار است، و به خوبی نیاز تمام افراد را با سلیقه های مختلف مرتفع می گرداند. برای خرید کاغذ دیواری های ایرانی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری

مجموعه بزرگ و معتبر دکور آفیس سال هاست در زمینه طراحی داخلی ساختمان ها و فروش انواع محصولات دکوراتیو فعالیت می کند، که با ارائه خدماتی نظیر ارسال مطمئن و فوری، قیمت مناسب، تضمین کیفیت و اصالت کالا  توانسته به خوبی اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری دکورآفیس از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش اینترنتی این محصولات می باشد، که با مراجعه به آدرس الکترونیکی آن می توان انواع کاغذ دیواری را به همراه  لیست قیمت، ابعاد، رنگ بندی و غیره مشاهده کرد و در صورت تمایل اقدام به خرید نمود.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()