کفپوش از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون داخلی می باشد. کفپوش به دلیل اینکه بخش بزرگی از طراحی داخلی را در بر می گیرد و همچنین همواره بر روی آن راه می رویم ، بسیار مهم می باشد و انتخاب یک کفپوش مناسب به شرایط بسیاری بستگی دارد . سرامیک، سنگ ها، پارکت و موکت از انواع کفپوش های رایج در کشورمان می باشد. موکت ها از کفپوش های بسیار محبوب در کشور ما می باشد که زیبایی خاصی را به محیط می بخشد. موکت ها را می توان در سبک های مختلفی تهیه نمود اما برای خرید باید به نکات بسیاری دقت کرد زیرا موکت تاثیر بسیار زیادی بر روی محیط داشته و اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است ناهماهنگی در محیط ایجاد کند. برای خرید انواع موکت به سایت مراجعه کنید. 

انتخاب کفپوش مناسب

کفپوش ها در انواع مختلفی وجود دارند که برای انتخاب یک کفپوش مناسب باید شرایطی را در نظر بگیرید . در ابتدا باید در نظر بگیرید که کفپوش را برای چه مکانی می خواهید مثلا مکان های اداری و تجاری یا مسکونی زیرا در مکان های تجاری و اداری می توان از انواع سنگ ها و پارکت استفاده کرد و در صورت سر نبودن سطح آن و توانایی تمیز نمودن فوری مانعی برای استفاده از کفپوش وجود ندارد اما در منازل به خصوص افرادی که دارای کودک هستند کفپوش های سنگی می تواند مشکل آفرین باشد و در صورت افتادن کودک به او صدمه وارد نماید و هم حالت سر بودن را داشته باشد گرچه انتخاب هر یک از این کفپوش ها به طور سلیقه ای بود و مانعی وجود ندارد اما موکت ها از کفپوش هایی هستند که برای خانه و یا برخی محیط های کاری بسیار مناسب می باشند.

انواع موکت ها

موکت ها دارای انواع متنوعی هستند که هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشد. مثلا انواع موکت های پرز بلند و پرز کوتاه و یا ساده و طرح دار در برند های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد . موکت های پرز بلند بسیار زیبا هستند اما برای مکان های خلوت و کم تردد خوب می باشند زیرا تمیز کردن سطح آن دشوار بوده و برای خانه های پرجمعیت شاید انتخاب مناسبی نباشد. موکت های پرز کوتاه موکت هایی هستند که دارای طرح ها و نقش های متنوع تری بوده و می توانند برای اکثر مکان ها مورد استفاده قرار بگیرند به خصوص برای اتاق کودکان استفاده از موکت ها با پرز کوتاه مناسب تر هستند. موکت های ساده برای مکان های کوچک و شلوغ مناسب می باشد و می تواند فضا را بازتر نشان دهد و نمونه های طرح دار می توانند برای مکان هایی که دارای وسیله های کمی هستند و یا بزرگ می باشند کاربردی تر باشند. برای خرید موکت ظریف مصور می توانید از طریق لینک ها به سایت مراجعه کنید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

قیمت موکت

موکت در مقایسه با کفپوش های دیگر بسیار ارزان تر بوده و به صرفه است. قیمت موکت با توجه به کیفیت و طرح های آن مختلف می باشد و شما با توجه به بودجه ی خود می توانید انواع این موکت را تهیه نمایید. برای خرید می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. این فروشگاه ها قیمت های مناسبی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

خرید موکت را باید با دقت بسیاری انجام دهید. برخی از فروشندگان محصولات تقلبی را به جای اصلی به ما می فروشند و برای این که به دام این فروشندگان سودجو نیفتید بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های بزرگ در زمینه ی فروش محصلات دکوراتیو می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 893
نمایش همه
علاقه مندی ها ()