کفپوش اهمیت بسیاری در طراحی داخلی دارد و نقش بزرگی در زیبایی یک مکان اجرا می کند. یکی از کفپوش های بسیار پر طرفدار پارکت می باشد. پارکت را می توانید در طرح ها و رنگ های دلخواه تهیه نمایید. پارکت ها در انواع معمولی و لمینت قرار می گیرند . این کفپوش امروزه در جهان بسیار محبوبیت پیدا کرده است. پارکت از جنس چوب و یا چوب فشرده شده است که در انواع چوبی بسیار باکیفیت بوده و مقاومت بالایی دارد اما این نوع قیمت بالاتری دارد. برای این که بتوانید پارکتی مناسب را تهیه کنید باید با آشنا شوید. پارکت ها در قیمت های مختلفی قرار دارند و دارای برند های داخلی و خارجی می باشند. برای خرید انواع پارکت به سایت مرجعه کنید. 

پارکت معمولی

پارکت ها در نوع معمولی دارای روکشی می باشد که در زمان خرابی قابلیت ترمیم دارند. پارکت ها نرم و گرم بوده و راه رفتن بر روی آن لذت بخش می باشد. اگر از نظر دکوراسیون شک دارید که پارکت را تهیه کنید باید به شما بگوییم که پارکت کفپوشی است که با تمامی دکوراسیون ها قابلیت هماهنگی دارد و در کنار هر سبکی از دکوراسیون زیبا می باشد. پارکت معمولی به وسیله ی چسب بر روی زمین می چسبد و می توان با چسباندن قطعات در کنار هم کفپوش را اجرا نماییم. برای نصب پارکت نیازی به کندن کف نمی باشد و به راحتی بر روی کف که یکنواخت و هموار است می توان این کفپوش را اجرا کرد و به همین دلیل بسیاری از افراد این کفپوش را ترجیح می دهند.

خرید پارکت

برای خرید پارکت موضوعی که بسیار مهم است کیفیت آن می باشد. کیفیت از مهم ترین عوامل برای انتخاب یک کفپوش خوب به شمار می رود بنابراین قبل از هر چیزی کیفیت کفپوش را بسنجید. پارکت باید از فشردگی و انسجام خوبی برخوردار باشد و وزن مناسبی داشته باشد یعنی خیلی سبک نباشد. برند های خوب بسیاری پارکت را به تولید می رسانند که می توانید خرید پارکت را از این برند ها انجام دهید. برای خرید پارکت به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید پارکت های خوب و باکیفیتی را تهیه کنید.

پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت نوعی از پارکت ها می باشد که لایه ای اضافه بر روی آن قرار گرفته است . این لایه ی محافظ هم باعث مقاومت این کفپوش می باشد که در برابر ضربه آسیب کمتری می بیند و هم باعث جلا و زیبایی آن می شود که انعکاس دهنده ی نور بوده و می تواند زیبایی بسیاری داشته باشد. پارکت های لمینت در نصب نیز با پارکت های معمولی تفاوت دارند و برای نصب نیاز به چسب نبوده و می توان به راحتی با چفت کردن قطعات در کنار هم توسط کلیک های موجود در آن ، این کفپوش را اجرا کرد. برای خرید پارکت انزو با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

مراکز فروش پارکت

پارکت توسط فروشندگان بسیاری به طور مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد اما اگر برای خرید مرکزی معتبر را انتخاب کنید خیالتان از خرید خوب راحت خواهد بود . انواع مختلفی از پارکت های ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد که قیمت های متفاوتی را دارند و شما با توجه به بودجه ی مورد نظر می توانید انواع باکیفیتی از آن را خریداری نمایید. قیمت این کفپوش به چوب آن بستگی دارد مثلا چوب گردو از چوب های بسیار خوبی است که قیمت بالایی هم دارد. قیمت پارکت معمولا از پارکت لمینت بالاتر می باشد.

فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های دکوراسیون داخلی می باشد که انواع لوازم و ملزومات دکوراسیون را با بهترین کیفیت به فروش می رساند. این مجموعه به دلیل فروش مستقیم محصولات توانسته قیمت های بسیار مناسبی را در نظر بگیرد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()