آسمان مجازی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی است که از نظر طراحی بسیار شیک و لاکچری می باشد. این محصول متناسب با تزئین دکوراسیون سقف ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. نقش نمای سقف همانند کف ساختمان به نوبۀ خود از اهمیت زیادی برخوردار است. لذا طرح هایی که برای این محصول دکوراتیو در نظر گرفته می شود، بسیار شیک و مدرن هستند چون از طبیعت الهام گرفته می شوند و به نوبۀ خود زیبایی خاصی به نمای داخلی ساختمان می بخشد. طراحی سقف کاذب آسمان مجازی به همراه نورپردازی پیاده سازی می شود و به همین دلیل از جلوه و درخشندگی خاصی برخوردار می باشند. بنابراین می توانید از این موقعیت در جهت زیبایی بخشی به نمای دکوراسیون ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده نمائید. این محصول از جمله لوازم دکوراتیو خاص با نمای فوق العاده می باشد که جلوۀ دکوراسیون داخلی ساختمان را متحول می سازد و بسیار چشمگیر و قابل توجه می باشد. بنابراین افرادی که از مزایای این نوع محصول دکوراتیو استفاده نموده اند، به ویژگی های ظاهری آن پی برده اند و می توانید در نمای سقف ساختمان های مختلف رویت نمائید. برای خرید آسمان مجازی به سایت مراجعه کنید.

خرید آسمان مجازی پذیرایی

خرید آسمان مجازی پذیرایی برای سالن پذیرایی که مهمترین قسمت یک ساختمان محسوب می شود، بسیار حائز اهمیت می باشد. این قسمت تنها اختصاص به ساختمان های مسکونی ندارد و ساختمان های اداری، تجاری، هتل ها، رستوران ها، بیمارستان، استخر، ویلا، سالن های ورزشی، سالن های اجتماعات و غیره می توانند از مزایای آسمان مجازی استفاده کنند. با توجه به اینکه عموم مردم پس از اینکه وارد ساختمان می شوند، وارد قسمت سالن پذیرایی می شوند، در نتیجه طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل همواره تلاش می شود تا جدیدترین تجهیزات دکوراتیو موجود در بازار را برای تزئین دکوراسیون این قسمت استفاده کنند. آسمان مجازی سیمرغ، آسمان مجازی ابر و خورشید، طرح های گل و طبیعت، طرح بناهای تاریخی، طرح های اسلیمی و سنتی، طرح های دریا و آسمان از جمله طرح های متنوعی از سقف کاذب آسمان مجازی است که از طراحی ویژه ای برخوردار می باشند. در نتیجه می توانید برای سقف اتاق های مختلف و یا آشپزخانه خریداری نمائید. در طراحی تصاویر این محصول از تصاویر سه بعدی استفاده می شود تا جلوۀ خاصی به دکوراسیون بخشیده شود.

فروش آسمان مجازی ارزان

فروش آسمان مجازی ارزان مانند فروش آسمان مجازی طرح آسمان و شکوفه به سایت مراجعه کنید. توسط فروشگاه های معتبر عرضه می شود. با مراجعه به چنین فروشگاه هایی می توانید با توجه به تعدد برند و طرح های مختلف این محصول، مناسب ترین سبک و طراحی سقف آسمان مجازی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. خرید آسمان مجازی سه بعدی با توجه به شیوۀ طراحی و چاپی که دارد، بسیار شکیل و جذاب می باشد و در عین حال نمای واقعی از تصاویر را به بیننده نشان می دهد. به عنوان مثال آسمان مجازی طرح ابر و برگ درختان پائیزی برای شما همین حال و هوا را تداعی می کند و حس آرامش و لطافت را در فضای ساختمان پراکنده می سازد.

قیمت آسمان مجازی

قیمت آسمان مجازی به طرح و کیفیت اجزای مختلف آن بستگی دارد. با توجه به تعدد طرح های این محصول دکوراتیو در سطح بازار، می توانید این محصول را با قیمت ارزان به همراه گارانتی خریداری نمائید. استفاده از جلوه های نورپردازی در طراحی آن، جلوۀ خاصی به نمای دکوراسیون سقف می بخشد که بسیار چشمگیر و خیره کننده می باشد و موجب افزایش ارزش و بهای ساختمان می شود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان از جمله انواع آسمان مجازی، دیوارپوش، کفپوش و غیره فعالیت حرفه ای انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()