خرید پارکت به عنوان یکی از محبوب ترین تجهیزات دکوراتیو در امور دکوراسیون داخلی ساختمان است. این نوع محصول در جهت کفپوش ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید پارکت های مدرن و کلاسیک در سراسر جهان دارای مشتریان خاص خود می باشد. چرا که این نوع کفپوش دارای یکسری ویژگی های اجمالی و فنی است که موجب ترغیب مردم شده است. پارکت های موجود در بازار در دو نوع پارکت چوبی و پارکت لمینت ساخته شده اند. هر دو نوع رایج پارکت، برای یک هدف ولی با مشخصات ساختاری متفاوت تولید شده اند. در واقع پارکت چوبی چون از برش های چوب به طور مستقیم ساخته شده است و تنها با رنگ جلاء حالت درخشندگی بر روی سطوح آن ایجاد می کنند، استحکام پایینی نسبت به نفوذپذیری رطوبت دارد. لیکن پارکت های لمینت از لایه های فشرده چوب hdf ساخته شده است که با استفاده از روکش های عایق، نسبت به نفوذ آب مقاوم شده اند. برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت ضد آب

همانطور که پیش از این در رابطه با انواع کفپوش پارکت شرح دادیم، بیشتر افراد ترجیح می دهند که خرید پارکت ضد آب را داشته باشند. در نتیجه دوام و ماندگاری پارکت افزایش پیدا می کند و در مواجه طولانی مدت با رطوبت، شکل ظاهری پارکت دچار تغییر فرم نمی شود. به همین منظور افرادی که علاقه مند به ایجاد تغییر در دکوراسیون ساختمان هستند، می توانند از مزایای این کفپوش استفاده کنند. چرا که پارکت ها به دلیل طراحی های منحصربه فردی که دارند، نمای دکوراسیون را دگرگون می کنند. همچنین به دلیل اینکه بسیار مقاوم و مستحکم می باشند، دارای طول عمر بالایی می باشند و در برابر نفوذ آب، مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند.

نصب راحت، قیمت ارزان، تنوع طرح، استحکام بالا، برخورداری از دانسیته استاندارد و ... از جمله ویژگی های پارکت لمینت می باشد. از ویژگی های ساختاری پارکت های لمینت می توان به درجه بندی های استاندارد این نوع کفپوش اشاره نمود که در 5 سطح کلاس ساخته شده اند. هر چه میزان دانسیته پارکت بیشتر باشد، استحکام پارکت نسبت به ترددهایی که در مکان های پر تردد انجام می شود، بیشتر می باشد. در ضمن افرادی که قصد خرید پارکت لمینت در مکان های کم تردد را دارند، می توانند پارکت هایی با دانسیتۀ AC 1 و یا AC 2  خریداری نمایند که ارزان هستند و در عین حال مقاومت بالایی دارند. برای خرید اینترنتی پارکت لمینت ضد آب از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید پارکت های لوکس

خرید پارکت های لوکس به عنوان یکی از محصولات رایج دکوراسیون داخلی در سطح کشور توسعه یافته است. بدین ترتیب می توانند از مزایای این محصول در بروز سازی کفپوش ساختمان به کار برد. در حال حاضر انواع پارکت لاکچری و شیک با برندهای ایرانی و خارجی ساخته شده اند که زیبایی محیط دکوراسیون را بیش از پیش زیبا و مدرن می سازد. در سال های اخیر عموم مردم برای نوسازی ساختمان، تمایل دارند که تغییراتی را در داخل دکوراسیون آشپزخانه، سالن پذیرایی و اتاق ها ایجاد کنند، به همین منظور با تغییر کفپوش و نصب پارکت، می توانید تحول قابل توجهی را در نمای دکوراسیون ایجاد کنید. در این صورت می توانید سطوح نرم و راحتی را برای پیاده روی بدون دمپایی برای ساکنین بوجود آورید و کودکان به راحتی می توانند بر روی این سطوح بازی کنند و بدون آنکه احساس سرما داشته باشند. در واقع این نوع کفپوش نسبت به سایر کفپوش ها، عایق صدا و انرژی حرارت برودتی می باشد.

قیمت خرید پارکت در تهران ارزان است چون تنوع محصولات پارکت و لمینت در این منطقه متعدد می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس یکی از معتبرترین فروشگاه های معتبر در حوزۀ تأمین و پخش انواع پارکت در سراسر کشور فعالیت می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()