تابلو یکی از وسایل دکوری است که برای تزئین دکوراسیون اتاق ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. این محصول از ابتدا با تابلوهای نقاشی شناخته می شد و با گذشت زمان، بر تنوع این محصول افزوده شد و متناسب با متریال تشکیل دهندۀ آن، نام های دیگری به خود گرفت و به عنوان تابلو مدرن و کلاسیک بر روی دیوارها نصب می شود. تابلوهای دکوری، نقاشی، سیاه قلم، چند تکه ای، رنگ روغن، گواش، چاپی، پارچه ای، تابلو قاب و ... نمونه ای از سبک های مختلف نقاشی تابلوهاست. در نتیجه می توانید بر اساس سلیقه و سبک مورد دلخواه خود، مناسب ترین سبک طراحی تابلو را برای نما دادن به سالن پذیرایی و یا قسمت های مختلف ساختمان خریداری کنید. همانطور که می دانید ساختمان ها به تنهایی نما و جلوه ای ندارند و به واسطۀ وسایل دکوری و تجهیزات خانگی است که رُخ پیدا می کند. به همین دلیل نوع دکوری که برای زیبایی دکوراسیون استفاده می کنید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.  برای خرید اینترنتی تابلو  به سایت مراجعه کنید. 

فروش تابلوهای کلاسیک و اسلیمی

فروش تابلوهای کلاسیک و طرح اسلیمی نسبت به گذشته رونق پیدا کرده است چون به صورت تلفیقی طراحی می شوند و به صورت تابلو به بازار عرضه می شوند. لذا افرادی که سبک کلاسیک، قدیمی، تاریخی و سنتی را می پسند، می توانند از ویژگی های چنین تابلوهایی استفاده کنند و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی ساختمان ببخشند. به این ترتیب می توانید از تجهیزات دکوراتیو در جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون استفاده کنید که در بر گیرندۀ مفهوم و نشانه های مشخصی می باشند.

ابلوهای مدرن و کلاسیک از جمله وسایل تزئینی هستند که بر روی دیوار نصب می شوند و زیبایی فضای اتاق را چندین برابر می کند و به نوبۀ خود در بر گیرندۀ مفهوم خاصی می باشند. به عبارتی افرادی که تابلویی را به دیوار منزل و یا محل کار نصب می کند، طبیعتاً علاقه مند به طرح و سبک طراحی تابلو هستند. بنابراین به راحتی با مشاهده به تصاویر تابلو می توان به میزان قابل توجهی، نسبت به عقاید و دیدگاه های فرد پی برد. به عنوان مثال تابلو نقاشی تصاویر حیوانات نشان می دهد که فرد علاقه مند به حیوانات می باشد و به نوعی دوست دار طبعیت نیز می باشد. در ضمن تحقیقات مختلفی نشان داده است که استفاده از تابلوهایی با تصاویر طبیعت و منظره می تواند تأثیرات آرامش بخشی بر روی بینندگان داشته باشد.

خرید آنلاین تابلو

با پیشرفت فناوری و ورود اینترنت به خانه های مردم، فرهنگ خرید و فروش اینترنتی توسعه پیدا کرده است و در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی استقبال می شود. از این رو خرید آنلاین تابلو توسط فروشگاه های آنلاین تجهیزات دکوری ساختمان می توانید انجام دهید. با استفاده از این بستر به راحتی می توان در شرایط و موقعیت های مختلف، مناسب ترین تابلو را برای عزیزان خود به عنوان هدیه سفارش دهید و دوستان خود را غافلگیر کنید. برای خرید تابلو های طبیعت و منظره به سایت مراجعه کنید. 

خرید تابلو فانتزی ارزان

افرادی که سبک فانتزی و فان را می پسندند، می توانند با خرید تابلو فانتزی ارزان به دکوراسیون اتاق خود جلوه ببخشند و فضای فرح بخشی را بوجود آورند. سبک فانتزی دارای ویژگی های مختلفی است که علاوه بر سبک طراحی، شامل رنگ بندی های شاد می باشد. به عنوان مثال تابلو تصاویر کاریکاتوری، تصاویر مدرن و نمایشی طرح لبخند و تابلوهای نقاشی با رنگ بندی شاد نمونه هایی از انواع تابلو فانتزی است که برای دیزاین دیوار به کار برده می شود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر آنلاین در حوزۀ فروش انواع تجیهزات دکوری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و امکان فروش تابلو و تجهیزات دکوراسیون داخلی را برای علاقه مندان خرید اینترنتی فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 724
نمایش همه
علاقه مندی ها ()