پوستر دیواری از لوازم طراحی داخلی است که می تواند برای مکان های مختلف استفاده گردد. اگر شما هم از یکنواختی منزل یا محل کارتان خسته شده اید و می خواهید با هزینه ی نسبتا کمی تغییرات بسیاری در دکوراسیون ایجاد نمایید می توانید با استفاده از این دیوارپوش این کار را انجام دهید. دیوارپوش اگر به درستی انتخاب شود تا حد بسیاری در زیبایی تاثیر گذار است.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری

کاغذ دیواری ها به صورت رول ها به فروش می رسند و می توانید به اندازه ی مناسبی از آن را تهیه نمایید، طرح در کاغذ دیواری کوچک و تکراری می باشد که کل دیوار یک طرح تکراری را در برمی گیرد که می تواند طرح گل یا هر طرح دیگری باشد اما پوستر دیواری یک طرح بزرگ و کلی را برای شما ایجاد می کند بنابراین اندازه هایش تعیین شده است و باید به اندازه ی دیوار مورد نظر شما باشد که به صورت قطعه هایی در کنار هم ایجاد می شود. شما می توانید از پوستر به تنهایی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمایید و یا در کنار آن بقیه ی دیوار ها را با کاغذ دیواری بپوشانید. در صورتی که می خواهید از دو محصول در کنار هم استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که به دلیل این که این دو وسیله مکمل هم هستند باید دارای تناسب رنگ و طرح باشند مثلا اگر کاغذ دیواری طرح گل باشد و پوستر طرح سنتی ، هماهنگی لازم ایجاد نخواهد شد اما می توان در کنار کاغذ دیواری گل از طرح های گل یا طبیعت پوستر دیواری استفاده کرد.برای خرید پوستر دیواری های ارزان به سایت مراجعه نمایید.

نصب پوستر دیواری

نصب پوستر های دیواری مانند کاغذ دیواری بوده و با استفاده از چسب بر روی دیوار ها می چسبد . یکی از مزیت های پوستر های دیوای پوشاندن عیب های دیوار است اما عیب هایی مانند ترک ها و سوراخ و... باید اصلاح گردند یعنی باید زیرسازی لازم در صورت وجود ناهمواری ها انجام برد تا کیفیت بالایی را از این دیوارپوش ها داشته باشیم.

کاربرد پوستر دیواری

پوستر دیواری ها را می توان در مکان های مختلف اعم از منزل و محیط های اداری و تجاری و.. به کار برد و محدودیتی از نظر اجرا ندارد اما آن چه که اهمیت دارد انتخاب پوستر دیواری مناسب برای مکان مورد نظر می باشد . همان طور که می دانیم محیط خانه با محل کار دارای تفاوت هایی از نظر دکوراسیون می باشد که پوستر دیواری نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. بنابراین در زمینه های شغلی بهتر است پوستر های دیواری مرتبط با کار استفاده شود که بتوان هماهنگی لازم را ایجاد نمود. همچنین طرح های ساده و کلاسیک می توانند گزینه های بسیار خوبی برای این مکان ها باشد. در منازل استفاده از طرح های زیبا با رنگ های روشن پیشنهاد می شود. به دلیل تاثیر گذاری زیادی که پوستر دیواری بر روی فضا دارند می توان نمونه های کاربردی تر را برای هر یک از مکان ها در نظر گرفت مثلا برخی از انواع پوستر دیواری طوری طرحی شده اند که داری عمق بوده و می توانند فضا را بزرگ تر نشان دهند که برای اتاق های کوچک بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین رنگ هایی که در انتخاب پوستر دیواری به کار می برید باید رنگ های روشن با طرح های ساده باشد زیرا طرح های شلوغ باعث کوچک دیده شدن فضا خواهند شد بنابراین انتخاب پوستر های دیواری مناسب شرط مهمی در خرید این دیوارپوش محبوب می باشد. برای خرید پوستر دیواری های طبیعت و منظره از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان بزرگ انواع پوستر دیواری و سایر لوازم دکوراسیون داخلی با قیمت مناسب می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()