پارکت یکی از مستحکم ترین انواع کفپوش است که برای نمای دکوراسیون داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. مهمترین ویژگی که این محصول می تواند داشته باشد، این است که ماهیت چوب طبیعی را دارا می باشد. در نتیجه افرادی که خواستار نمای فوق العاده در دکوراسیون داخلی ساختمان می باشند، می توانند از مزایای این محصول مقاوم و ماندگار استفاده نمایند. پارکت چوبی و لمینت دو نوع دسته بندی اصلی کفپوش پارکت است که برای نصب بر رو کف انتخاب می شوند.در نتیجه افراد مختلف با سلایق متفاوت قادر خواهند بود تا متناسب با سبک تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان، مناسب ترین طرح کفپوش پارکت را با قیمت ارزان خریداری نمائید. برای خرید از فروشگاه اینترنتی پارکت به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع پارکت مدرن

فروش انواع پارکت مدرن با متریال با کیفیت مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است. در واقع پارکت های چوبی که در ابتدا به عنوان کفپوش بر روی سطح کف نصب می شدند، از برش های چوب طبیعی ساخته می شدند. امّا با پیشرفت فناوری متریال ساخت پارکت تغییر پیدا کرد و موجب ساخته شدن انواع پارکت لمینت با لایه های به هم فشردۀ hdf و یا mdf می باشند و با لایه ای عایق بندی شده اند، که باعث افزایش استحکام پارکت ها نسبت به گذشته شده اند. پارکت های چوبی که در ابتدا مورد استفاده قرار می گرفتند، نسبت به آب مقاومت بالایی نداشتند، لذا به همین دلیل تولید کنندگان تصمیم به ساخت انواع پارکت لمینت گرفتند، تا بدین صورت بتوانند دوام و طول عمر کفپوش های پارکت را افزایش دهند.

استحکام بالا، تنوع طرح و رنگ بندی، قیمت ارزان و مناسب، ضد آب بودن، ضد خط و خش، مقاومت در برابر ضربه و سایش از جمله ویژگی های نسل جدید کفپوش پارکت می باشد. در نتیجه افرادی که تمایل دارند که ساختمان مسکونی خود را به کفپوش چوبی مجهز کنند، می توانند تجربۀ خرید پارکت لوکس ارزان را داشته باشند که از نظر رنگ و طراحی با دیگر لوازم دکوراسیون داخلی منزل هارمونی داشته باشد. در نتیجه می توانند از این موقعیت در جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده کنند. این نوع کفپوش علاوه بر طرح های ساده در رنگ بندی های متنوع، شامل طرح های چاپی مدرن و کلاسیک می باشد که جلوه ای فوق العاده به نمای دکوراسیون می بخشد. به این ترتیب می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی خود، بهترین پارکت را برای پوشش کف بخش های مختلف ساختمان استفاده نمائید. برای اطلاع از فروش پارکت لمینت ضد آب از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید پارکت مقاوم با قیمت ارزان

خرید پارکت مقاوم با قیمت ارزان برای علاقه مندان این محصول فراهم می باشد. در نتیجه افرادی که مایل هستند که علاوه بر اینکه نمای دکوراسیون آنها زیبا و لاکچری به نظر آید، توجه ویژه نسبت به استحکام بالای کفپوش نیز دارند. به عبارتی ترجیح می دهند که کفپوش ساختمان را متناسب با میزان ترددهایی که دارد، انتخاب نمایند تا طول عمر بالایی داشته باشند.

امروزه اکثر ساختمان هایی که تمایل به تجهیز دکوراسیون کلاسیک و مدرن لوکس برای ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و غیره را دارند، می توانند از مزایای کفپوش پارکت استفاده کنند. ضمن آنکه این نوع کفپوش به عنوان عایق صدا و حرارت نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود و افرادی که علاقه مند به پابرهنه حرکت کردن بر روی کفپوش منزل را دارند، می توانند کفپوش پارکت را انتخاب نمایند که سطوحی نرم و راحت را برای افراد محیا می کند. بنابراین فرد احساس راحتی و آسایش خواهد داشت. به عنوان مثال اتاق کودکان و یا سالن های مهد کودک مجهز به کفپوش پارکت می باشند تا کودک به راحتی بتواند بر روی سطوح حرکت داشته باشد و دچار بیماری نشوند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ پخش انواع پارکت با کیفیت در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 653
نمایش همه
علاقه مندی ها ()