کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان یک محصول دکوراتیو عرضه می شود چون به منظور تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پیشرفت فناوری، صنعت چاپ دیوارپوش کاغذ دیواری متحول شده است و شاهد خرید و فروش انواع کاغذ دیواری در طرح و رنگ بندی های متنوع می باشیم. در ابتدا کاغذ دیواری ساده عرضه می شد ولی با گذشت زمان انواع کاغذ دیواری طرح دار، بافت دار، نقش برجسته و سه بعدی عرضه شدند که از زیبایی خاصی برخوردار هستند. از این رو روزبروز بر تعدد طرفداران این نوع دیوارپوش افزوده شد و شاهد رشد طراحی چاپ کاغذ دیواری تا به امروز بوده ایم. با خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل به سادگی می توان به نمای پشت تلویزیون، تختخواب، مبلمان، کتابخانه و سایر وسایل دکوراسیون جلوه بخشید. چرا که این نوع محصول را در ابعاد کوچک و بزرگ می توان در بخش های مختلف بر روی دیوار نصب نمود.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب

فروش کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب از رنگبندی و طرح های بسیار ملایم و آرامش بخش استفاده می شود تا فرد به تنهایی بتواند زیبایی دکوراسیون اتاق را بهبود ببخشد. برای مثال نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل با پس زمینۀ مشکی، بنفش ملایم، آبی ملایم و مواردی از این قبیل را می توانید در کنار و یا پشت سرویس خواب نصب نمائید و زیبایی فوق العاده ای به نمای دکوراسیون ببخشید.

این محصول دکوراتیو علاوه بر داشتن نمای ظاهری زیبا، قابل شستشو و بسیار مقاوم است و از دوام بالایی برخوردار می باشد. لذا افرادی که تمایل دارند از دیوار ساختمان در برابر ضربه و آلودگی محافظت کنند، می توانند از مزایای این محصول دکوراتیو استفاده نمایند و زیبایی فوق العاده ای در نمای دکوراسیون ایجاد کنند. به این ترتیب به راحتی می توانند با استفاده از دستمال مرطوب لکه های موجود بر روی سطوح دیوارپوش را تمیز کرد. در نتیجه نگران کثیفی سطوح دیوار نخواهید بود.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ایرانی

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ایرانی حاصل دستگاه های مدرن و پیشرفتۀ چاپ دیجیتال است. چاپ برندهای داخلی کاغذ دیواری همانند برندهای خارجی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و باعث جلب نظر خیلی از خریداران قرار گرفته می شود. چرا که با قیمت ارزان می توان این نوع دیوارپوش را خریداری نمود. نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار می تواند سطح دیوار را از آسیب های متعددی ایمن نگه دارد، ضمن آنکه سطوح آن را به راحتی می توان در زمان های مختلف به راحتی تمیز نمود.

برخی از افراد علاقه مند هستند که از مزایای این محصول در تنوع بخشیدن به فضای دکوراسیون استفاده کنند و زیبایی دکوراسیون اتاق ها را بهبود ببخشند. از گذشته تا کنون افراد زیادی علاقه مند به این محصول می باشند و تمایل به تزئین دکوراسیون اتاق خواب، سالن پذیرایی، اتاق کودکان و سایر قسمت های ساختمان دارند. لذا در حال حاضر نیز شاهد نصب انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودکانه برای اتاق بچه ها می باشیم که متناسب با سبک مورد دلخواه والدین و یا کودکان انتخاب می شود، استفاده می کنند و به نوعی حس استقلال و کنجکاوی کودکان را تقویت می کنند. برای خرید پوستر دیواری رستوران و فست فود از طریق لینک اقدام نمایید. 

با خرید کاغذ دیورای سه بعدی لوکس ارزان می توانید بهای ملک را افزایش دهید. چرا که زیبایی دکوراسیون داخلی، نقش بسزایی در قیمت و ارزش ساختمان دارد. در نتیجه افرادی که تمایل به فروش و یا رهن و اجاره ملک خود را دارند، اقدام به نصب بهترین کاغذ دیواری طرح برجسته می کنند که از ارزش بالایی برخوردار می باشند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز با سال ها تجربۀ فروش محصولات متنوع کاغذ دیواری، امکان خرید اینترنتی انواع کاغذ دیواری سه بعدی را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()