کاغذ دیواری سه بعدی یکی از بروزترین محصولات دکوراسیون داخلی است که به نوبۀ خود جلوه و زیبایی غیر قابل وصفی به دکوراسیون می بخشد که به راحتی نمی توان با سایر دیوارپوش ها ایجاد نمود. نحوۀ چاپ کاغذ دیواری سه بعدی به واسطۀ دستگاه های مدرن و پیشرفتۀ چاپ دیجیتال می باشد که امکان تبدیل تصاویر را بر روی کاغذ دیواری ایجاد می کند، در نتیجه امکان چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی را در طرح های مختلف فراهم کرده است. امروزه از این نوع محصول نسبت به سایر مدل های کاغذ دیواری، استقبال می شود که شامل تصاویر واقعی هستند و زیبایی بصری فوق العاده ای دارند. در نتیجه می توانند از این امکان در جهت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف مسکونی، اداری، تجاری، رستوران ها، هتل و غیره استفاده نمود. در نتیجه می توان جلوه ای خاص و منحصربفرد در نمای دکوراسیون بوجود آورد که بر روی ابعاد دکوراسیون نیز تأثیر مثبت بگذارد. برای اطلاع از قیمت انواع کاغذ دیواری های سه بعدی  به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی

خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی بیش از کاغذ دیواری ساده مورد استقبال قرار گرفته است. عموم مردم از این نوع کاغذ دیواری برای جلوه دادن به نمای اتاق ها استفاده می کنند. ضمن آنکه ماهیت دیوارپوش برای پوشش دیوار از کثیفی است و در کنار آن می توان از داشتن تصاویر زیبای آنها نیز لذت برد. قابل شستشو بودن، قیمت مناسب، تنوع طرح های جذاب، کیفیت بالا، مقاومت بالا در برابر پاره شدن و ... از جمله ویژگی های این نوع محصول دیوارپوش می باشد که برای پوشش سطوح دیوار داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا افرادی که تمایل دارند، بجای آنکه خود را با کثیفی نقاشی ساختمان درگیر کنند، می توانند از مزایای متعددی که کاغذ دیواری دارد، استفاده کنند. به همین ترتیب می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی و سازگاری که تصاویر دیوارپوش ممکن است با وسایل موجود در دکوراسیون داشته باشند، انتخاب نمائید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی لوکس با طرح های فوق العاده که دارند، می توانند زیبایی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق مدیریت، اتاق خواب، لابی ساختمان و سالن انتظارات را بهبود بخشید و بدین وسیله به راحتی می توان ارزش و اعتبار میزبان را چندین برابر نشان داد. همانطور که می دانید اهمیت داشتن نمای دکوراسیون عالی، می تواند در روابط و تعاملات اجتماعی تأثیرگذار باشد و دیدگان مخاطبان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به نصب دیوارپوش برای بخش های مختلف ساختمان از دانش و تجربیات کارشناسان متخصص استفاده نمائید. بدین وسیله می توانید بهترین طراحی را برای تزئین دکوراسیون بوجود آورید. برای اطلاع از پخش مستقیم پوستر دیواری در تهران و شهرستان ها به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری سه بعدی PVC

فروش کاغذ دیواری سه بعدی PVC قیمت ارزان به نسبت سایر محصولات دیوارپوش در بازار عرضه می شود چون از دوام بالایی برخوردار می باشند. با نصب کاغذهای دیواری پی وی سی می توانید برای چندین سال از تعمیر و یا تعویض دیوارپوش در امان باشید و در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی نمائید. اگر تمایل به صرفه جویی اقتصادی را دارید و در عین حال تمایل به ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی ساختمان دارید، می توانید از مزایای این محصول استفاده نمائید و حالت کسالت آور بودن دیوار اتاق ها را از بین ببرید.

با پیشرفت فناوری، صنعت دستگاه های چاپ نیز تحول پیدا کرد و شاهد به کار گیری دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته می باشیم که امکان تبدیل تصاویر را به کاغذهای دیواری سه بعدی با کیفیت عالی فراهم کرده است. در نتیجه از این موقعیت می توان برای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی نیز استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز با کسب سال ها تجربه در عرصۀ تأمین انواع کاغذ دیواری، امکان چاپ سفارشی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()