دیوار پوش ها به انواع و اقسام گوناگونی تقسیم بندی میشوند و  میتوان بر اساس سلیقه و همچنین شرایط خود دیوارپوشی را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید که با دکوراسیون شما به خوبی ارتباط برقرار کند و تضادی میان دیوار پوش و همچنین دکوراسیون نیز بوجود نیاید. 

دکوراسیون داخلی بسیار مهم بوده و داشتن یک دکوراسیون داخلی مناسب می تواند فضا را بسیار زیبا و کاربردی نماید. در دکوراسیون های داخلی هر یک از وسیله ها تاثیر خاصی را بر محیط می گذارند و باید به آن ها دقت شود. دیوار ها جزء اصلی از هر دکوراسیونی هستند که زیباسازی آن ها تاثیر چشمگیری بر روی محیط خواهد گذاشت. امروزه انواع دیوارپوش هایی وجود دارد که هر یک از افراد از انواع مختلف آن استفاده می نمایند. از دیوار پوش هایی که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته کاغذ دیواری می باشد. کاغذ دیواری دیوارپوشی است که دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشد. این نوع دیوارپوش قیمت مناسبی دارد و می توان انواع مختلفی از آن را برای محیط استفاده کرد. با توجه به نوع دکوراسیون شما حتما می تواند نوع مناسبی از این دیوارپوش را انتخاب نمایید. برای اطلاع از فروش مدل های جدید کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای طرح و رنگ مختلفی می باشد. کاغذ دیواری ها در حالت کلی به دو دسته ی کاغذ های دیواری معمولی و کاغذ های دیواری سه بعدی تقسیم می شوند. در نوع معمولی جنس کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد و تصاویر به صورت ساده در کنار هم قرار می گیرند اما در حالت سه بعدی تصاویر به صورت سه بعدی می باشد و حالت زنده را تداعی می کنند. این نوع از دیوارپوش امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده و می تواند تاثیر بسیاری بر روی دکوراسیون داشته باشد.

نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری باید در ابتدا زیرسازی های لازم صورت گیرد و سطح مورد نظر یکنواخت بوده و بدون ترک و سوراخ و... باشد زیرا اگر روی سطح ناهموار این دیوار پوش را نصب کنیم کیفیت مناسبی را نخواهیم مشاهده کرد. نصب این دیوارپوش دارای نکات بسیار مهمی بوده و برخلاف ظاهر ساده ثی آن دارای سختی بسیاری می باشد. برای نصب باید از فرد حرفه ای در این زمینه کمک بگیریم زیرا اگر نصاب کاغذ دیواری دارای مهارت کافی نباشد نتیجه مورد رضایت ما نخواهد بود. نصب این دیوار پوش با استفاده از چسب انجام می گردد. قطعات با استفاده از چسب بر روی دیوار ها چسبانده می شود که بهترین دیوار برای اجرای کاغذ دیواری ، دیوار گچی می باشد.رول های کاغذ باید به درستی در کنار هم چسبانده شوند زیرا در صورتی که یکی از رول ها نادرست قرار گرفته باشد در کل دیوار ها تاثیر نامطلوب خواهد گذاشت بنابراین گرچه ما خیلی از افراد فکر می کنند که خود می توانند نصب را انجام دهند اما این گونه نبوده و مسائل مهمی وجود دارد که کار را پیچیده خواهد کرد. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک از طریق لینک اقدام نمایید.

خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها را می توانید از فروشگاه های دکوراسیون داخلی تهیه نمایید. این فروشگاه انواع مختلفی از کاغذ دیواری ها را به شما ارائه می دهند اما برای خرید بهتر است به نکات بسیاری دقت نمایید . کیفیت کاغذ دیواری انتخاب شما باید بسیار خوب باشد یعنی کاغذ خیلی نازک نباشد همچنین شما می توانید انواع ضد آب این دیوار پوش را خریداری کنید. همچنین قیمت نیز بسیار مهم است ، معمولا انواع باکیفیت قیمت بالاتری دارند بنابراین اگر شما کاغذ دیواری باکیفیتی را با هزینه ی بیشتر خریداری کنید خریدتان اشتباه نخواهد بود زیرا در این نوع از متریال باکیفیتی استفاده شده است. فروشگاه دکور آفیس انواع کاغذ دیواری را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به شما عرضه می نماید.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 432
نمایش همه
علاقه مندی ها ()