پارکت یکی از محبوب ترین مصالح تزئینی ساختمان است که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گرفته می شود. این محصول به دلیل ویژگی های متعددی که از آن برخوردار می باشد، علاقه مندان زیادی دارد و می توانید آن را در نمای دکوراسیون اکثر ساختمان ها مشاهده نمائید. زیبایی ظاهری، تنوع طرح، قیمت ارزان، استحکام در برابر ضربه، خط و خش، مقاومت بالا در برابر رطوبت، نصب راحت و ... از جمله ویژگی های مهم این محصول دکوراتیو می باشد. لذا افرادی که به دنبال چنین کفپوش هایی هستند، ترغیب به خرید طرح های متنوع پارکت می شوند و متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان، خرید بهترین پارکت را انجام می دهند. به همین دلیل روزبروز بر تنوع سبک طراحی پوشش پارکت افزوده می شود. از این رو می توانید طرح های متنوعی از این کفپوش را در سطح کشورهای مختلف مشاهده نمائید. برای خرید پارکت های ارزان به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش انواع پارکت

خرید و فروش انواع پارکت متناسب با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان صورت می گیرد. چرا که سبک های مختلف دکوراسیون نیاز به رنگ بندی و طرح های خاصی دارد تا اینکه با نمای دکوراسیون هارمونی لازم را داشته باشد. کف از مهم ترین بخش های ساختمان است که هم زیبایی ساختمان را تحت تأثیر خود قرار می دهد و هم تأثیر بسزایی بر روی آسایش زندگی افراد دارد. در نتیجه افرادی که به دنبال چنین محصولی می باشند، استقبال خود را نسبت به خرید این محصول بیش از پیش نشان داده و شاهد نصب پارکت در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف چون مسکونی، اداری، تجاری، رستوران، هتل، استخر، مهد کودک، کافی شاپ، کلینیک ها و سایر اماکن می باشیم.

خوشبختانه این کفپوش همانند گذشته، طرفداران خاص خود را دارد و در مکان های مختلف می توانید طرح های متنوع و جذاب آن را مشاهده نمائید. با گذشت زمان قسمت های مختلف ساختمان دچار فرسایش می شود و در نتیجۀ آن نیاز به تعمیرات و یا تعویض دارند، لذا کفپوش ساختمان نیز یکی از این قسمت ها می باشد که ممکن است قدیمی شود و یا اینکه نمای زیبایی را برای دکوراسیون نداشته باشد. به همین منظور می توانید پارکت چوبی و یا پارکت لمینت را جایگزین آن کنید که شامل طرح های متنوعی هستند. به این ترتیب می توانید ساختمان خود را به کفپوش زیبا و مقاوم مجهز نمائید.

خرید بهترین پارکت لاکچری و مدرن

خرید بهترین پارکت لاکچری و مدرن برای فضاسازی دکوراسیون لوکس ضرورت دارد. در واقع این محصول به عنوان یک کالای لوکس محسوب می شود ولی در عین حال از قیمت ارزان و مناسب برخوردار می باشد. به همین منظور افرادی که تمایل به ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی دارند و می خواهند ارزش ساختمان را افزایش دهند، از مزایای این کفپوش استفاده می کنند. در حال حاضر دو دستۀ اصلی پارکت چوبی و پارکت لمینت در بازار عرضه می شوند که هر کدام از آنها زیبایی خاصی را شامل می شوند. لازم به ذکر است که زیبایی این کفپوش به دلیل داشتن خط و خطوط های طبیعی درختان مختلف می باشد که زیبایی خاصی به طراحی لایۀ بیرونی پارکت ها بخشیده است.برای خرید پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با قیمت ارزان

فروش پارکت با قیمت ارزان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است چون با ساخت پارکت لمینت دیگر نگران قطع بی رویۀ درختان و در عین حال کاهش قیمت خرید پارکت می باشیم. چرا که پارکت های لمینت بر خلاف پارکت چوبی که از برش های مستقیم چوب ساخته می شدند ولی پارکت لمینت متشکل از لایه های فشرده HDF است که با لایۀ ضد آب پوشانده شده است.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها سابقۀ فروش در زمینۀ کفپوش های پارکت، امکان خرید اینترنتی طرح های متنوع پارکت را با تضمین قیمت و کیفیت برای مشتریان محترم فراهم نموده است.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()