پارکت یکی دیگر از محصولات دکوراتیو است که زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی ساختمان می بخشد. این محصول جزء کفپوش های ساختمان محسوب می شود و دارای ویژگی های منحصربفرد فراوانی می باشد. داشتن طرح های متنوع، قیمت ارزان، نصب آن با چند کلیک آغشته به پارافین، چگالی بالا، استحکام در برابر نفوذ آب، مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش از جمله ویژگی های قابل توجه این محصول دکوراتیو است که مورد استقبال طراحان و معماران ساختمان قرار گرفته است. اگر قصد بازسازی ساختمان را داشته باشید، مطمئن باشید که بهترین گزینه برای ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون ساختمان، نصب پارکت ضد آب و با دوام می باشد که طرح لایۀ رویۀ آن بر اساس سبک کلی دکوراسیون داخلی انتخاب شده باشد. با توجه به پوشش کامل کفپوش در تمام قسمت های ساختمان، از این رو این محصول زیبایی خاصی در نمای ساختمان بوجود می آورد و چشم هر بیننده ای که وارد ساختمان می شود را به خود مجذوب می کند. برای خرید انواع پارکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش بهترین پارکت

خرید و فروش بهترین پارکت توسط فروشگاه های با سابقه و عرضۀ کنندۀ مستقیم صورت می گیرد. در واقع به دلیل داشتن تجربۀ فروش انواع کفپوش، آگاهی کامل نسبت به ویژگی های متنوع این محصولات دارند. همچنین به دلیل اینکه با اقشار مختلف جامعه در ارتباط می باشند، بهترین پارکت های ارزان را برای فروش انتخاب می کنند تا تمام اقشار توان مالی برای خریداری این محصول را داشته باشند و از مزایای آن بهره لازم را ببرند.

در حال حاضر می توانید علاوه بر ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری، تجاری، رستوران، کافی شاپ، استخر، سالن های ورزشی، کلینیک و خیلی از مکان های دیگر را مشاهده نمائید که از زیبایی کفپوش پارکت برای تزئین نمای داخلی ساختمان استفاده کرده اند. ضمن آنکه بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده اند و می توانید پارکت لمینت را در 5 رده بندی دانسیتۀ استاندارد خریداری نمائید که متناسب با میزان فشارهای وارده بر میزان تردد از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به عنوان مثال هر چه میزان چگالی این محصول بیشتر باشد، به طبع بهترین گزینه برای مکان های پرتردد می باشند و از قیمت بیشتری برخوردار هستند. انتخاب پارکت با کلاس AC5 که بیشترین فشار وارده را تحمل می کند به عنوان بهترین گزینه برای چنین ترددهایی است.

خرید پارکت با طرح های متنوع

خرید پارکت با طرح های متنوع باعث جلب نظر مصرف کنندگان شده است. چرا که به دلیل استفاده از لایه های فشرده چوب اچ دی اف با پوشش عایق در طرح های گوناگون رگه های داخلی چوب درختان، شاهد انواع پارکت لمینت خوش طرح و رنگ می باشیم. از مهم ترین ویژگی های این محصول این است که به راحتی می توان متناسب با سبک دکوراسیون ساختمان، بهترین پارکت را انتخاب نمود که هارمونی زیادی با رنگ لوازم دکوراسیون داشته باشد. توجه به نمای دکوراسیون از مهم ترین دغدغه هایی است که افراد مختلف درگیر آن هستند تا بتوانند با بهره گیری از جدیدترین محصولات دکوراتیو زیبا و ارزان، زیباترین طراحی دکوراسیون داخلی را انجام دهند. برای خرید پارکت لمینت چینی از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش پارکت با کیفیت عالی و قیمت ارزان، گزینه ای است که افراد خلاق و ایده پرداز همواره به دنبال آن هستند. خوشبختانه صنعت ساخت پارکت ایرانی در کشور رونق پیدا کرده است و بر تحت لیسانس کشورهای با سابقه چون آلمان، بهترین پارکت های لمینت را تولید و به بازار داخل عرضه می کنند. این نوع محصولات به دلیل اینکه در داخل کشور تولید می شوند و از نظر کیفیت نیز همانند محصولات مشابه خارجی هستند، برای خرید بسیار مقرون به صرفه می باشند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس از جمله فروشگاه های معتبر در سطح کشور است که شامل مجموعۀ کاملی از محصولات متنوع کفپوش پارکت با برندهای ایرانی و خارجی می باشند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()