پارکت لمینت یکی از محصولات با کیفیت برای پوشش کف ساختمان می باشد. این نوع پارکت نسبت به پارکت چوبی دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد چون مجهز به پوشش عایق رطوبت می باشد. کف یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان می باشد که از نظر نوع پوشش از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در واقع به دلیل اینکه مدت زمان زیادی افراد بر روی کفپوش قدم می گذارند، به همین منظور داشتن کیفیت مهم ترین نکته در تعیین نوع کفپوش می باشد. در نتیجه متناسب با مکان های مختلف، کفپوش های متفاوتی بر روی سطوح کف نصب می شود. نصب پارکت لمینت با دوام می تواند به عنوان بهترین گزینه برای پوشش کف ساختمان های مسکونی، باشگاه، محیط مهد کودک، ساختمان های اداری، رستوران، هتل، مراکز تفریحی و گردشگری و ... انتخاب شود. به دلیل گستردگی کاربرد این نوع کفپوش است که بستر خرید و فروش پارکت لمینت برای افراد مختلف فراهم می باشد.

خرید اینترنتی پارکت لمینت

در این چند سال اخیر که فضای اینترنت در ایران توسعه پیدا کرده است و افراد زیادی در این این فضا به دنبال نیازهای خود می باشند، امکان خرید اینترنتی پارکت لمینت همانند سایر فروش های اینترنتی و آنلاین مورد استقبال قرار گرفته می شود. با استفاده از این بستر، به راحتی می توان در شرایط مختلف، محصول مورد نیاز خود را پس از مقایسه کالاها با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروش پارکت لمینت لوکس

فروش پارکت لمینت لوکس برای افرادی است که تمایل به نمای دکوراسیون مجلل و شیک دارند تا بتوانند جذابیت فضای دکوراسیون را چندین برابر کنند. داشتن طرح های متنوع و جذاب از مهم ترین ویژگی های این محصول است که افراد زیادی را جذب خود نموده است. از این رو افراد علاقه مند به خرید پارکت های لمینت با طرح های لاکچری و مدرن شدند تا بتوانند زیبایی سالن پذیرایی را شیک دیزاین کنند تا مورد توجه بینندگان قرار گرفته شود. متریال ساخت این نوع پارکت از لایه های چوب به هم فشرده می باشد که تحت پروسۀ لمینیشن به یکدیگر چسبانده می شود و سپس با لایۀ عایق ضد آب پوشانده می شوند و میزان استحکام و طول عمر کفپوش را نسبت به مدل های چوبی افزایش می دهد.

ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی به راحتی می تواند حال و هوای افراد را نسبت به فضای اطراف خود دگرگون سازد. پوشش کف نیز به عنوان یکی از بخش های مهم ساختمان است که تغییر قابل توجهی می کند. پوشش کف علاوه بر اینکه تأثیر مثبت بر روی جلوه و نمای دکوراسیون دارد بلکه از نظر راحتی و آسایش زندگی فرد نیز تـأثیرگذار می باشد. چرا که افراد زمان زیادی در حال راه رفتن و پیاده روی هستند، در نتیجه راحت بودن سطوح کف به سلامت بودن کف پا که به عنوان قلب دوم شناخته می شود، تأثیر بسزایی دارد. برای خرید انواع پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید. 

پارکت لمینت ایرانی ارزان

با نصب پارکت لمینت ایرانی ارزان به عنوان کفپوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برندهای پارکت ایرانی از نظر کیفیت مشابه برندهای خارجی می باشد چون تحت لیسانس آلمان ساخته می شوند که از کیفیت و دانسیتۀ بالایی برخوردار می باشند. پارکت های PVC یا همان لمینت به دلیل داشتن لایۀ محافظتی دارای دوام بالایی است و این مسئله بر روی قیمت و ارزش این نوع کفپوش مؤثر بوده است. به همین دلیل افرادی که علاقه مند به نصب کفپوش پارکت در سرویس بهداشتی، استحمام و یا آشپزخانه هستند، می توانند از مزایای این محصول ضد آب استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با افتخار از ابتدا در حوزۀ فروش محصولات دکوراتیو از جمله فروش انواع کفپوش با کیفیت در طرح های متنوع و جذاب در تهران فعالیت می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()