موکت از جمله محصولی است که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت استفاده در ساختمان های مختلف مسکونی، اداری، تجاری، هتل، رستوران، مهد کودک، خانه های شهر بازی و ... را دارد. در نتیجه با استفاده از محصول می توانید تمام سطوح کف را بپوشانید و به عنوان عایق صدا و حرارت نیز محسوب می شود. از مهمترین ویژگی های کفپوش موکت می توان به قابل جابجا بودن این محصول اشاره نمود که در این صورت بسیار مقرون به صرفه می باشد. افرادی که دارای خانۀ نوساز می باشند، به راحتی می توانند سطوح کف اتاق ها را به کفپوش موکت در طرح های زیبا و با کیفیت مجهز نمایند و محیط یکنواختی را برای ساکنین ساختمان بوجود آورند. همانطور که می دانید محصول موکت نیز همانند فرش از بافت الیاف مختلف تولید می شود و دارای جایگاه ویژۀ خود می باشند. فرش به دلیل اینکه تنها بخشی از فضای کف ساختمان را می پوشاند، یک کاربرد نمایشی دارد ولی موکت به دلیل سبک بودن، الیاف با کیفیت، قابل شستشو بودن، قابلیت جابجایی داشتن، داشتن طرح های متنوع و قیمت ارزان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته شده است. از این رو عموم مردم ترجیح می دهند که زیر فرش، کلیۀ سطوح کف را با مدل های مختلف موکت ها بپوشانند تا یک سطح یکدستی را داشته باشند. برای خرید انواع موکت به سایت مراجعه نمایید. 

خرید و فروش انواع موکت

خرید و فروش انواع موکت در طرح و رنگ بندی های مختلف صورت می گیرد و در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند که ویژگی های خاص خود را دارند. موکت ظریف مصور و موکت پالاز موکت دو برند معروف ایرانی است که از نظر کیفیت بسیار عالی می باشد و از نظر قیمت نیز نسبت به برندهای خارجی بسیار ارزان می باشد. در نتیجه با خرید موکت ایرانی می توانید این محصول را با قیمت ارزان خریداری نمائید که در عین حال از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد که به همراه گارانتی عرضه می شوند.

موکت نمدی، موکت تافتینگ دو مدل شناخته شدۀ کفپوش موکت می باشد که از نظر طراحی نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی، می توانید مناسب ترین طرح را انتخاب کنید. عموماً موکت های نمدی شامل دو طرح متفاوت می باشد که متناسب با دستگاهی که تولید می شود، از یکدیگر متفاوت می باشند، به عنوان مثال موکت نمدی که با دستگاه چاپ تولید شود با نام موکت سوزنی شناخته می شود و اگر به روش پرس گرم تولید شود با نام موکت داغی معرفی می شود.

موکت تافتینگ نیز مدل دیگری از طرح های کفپوش موکت است که از یک لایۀ زیرین مجزا برخوردار می باشد و موجب افزایش طول عمر موکت شده است. به همین دلیل این موکت نسبت به سایر موکت ها دارای سطح نرم و راحتی می باشد که به فرد حس راحتی می بخشد. میزان پرز این موکت ها نسبت به موکت های نمدی بیشتر می باشد و به عنوان موکت پرز بلند نیز معروف می باشند. برای خرید موکت پالاز با قیمت مناسب از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید موکت با دوام و ارزان

خرید موکت با دوام ارزان بهترین گزینه برای پوشش کامل سطوح کف منزل می باشد. چون بدین صورت می توانید سطوح کف را مقداری نسبت به صدا و هدر رفت حرارت عایق نمائید. در نتیجه نگران اینکه کودکتان بر روی سطح بدون کفپوش نرم قدم بگذارند، نخواهید بود. چرا که قدم گذاشتن بر روی کف سرامیک و یا سنگ موجب بیماری افراد می شود. در نتیجه بهتر است که به نوعی به طور کامل با موکت پوشانده شود و یا با دمپایی بر روی کف قدم بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش بهترین موکت های با دوام در تهران فعالیت می کند و امکان خرید آنلاین انواع موکت ایرانی را برای مشتریان محترم فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 923
نمایش همه
علاقه مندی ها ()