کاغذ دیواری وسیله ای برای پوشش دیوار می باشد. از این دیوارپوش از زمان های گذشته تا به امروز همواره استفاده شده و با گذشت زمان شاهد روی کار آمدن انواع بسیاری از این وسیله می باشیم. کاغذ دیواری امروزه تنوع بسیاری پیدا کرده و بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. شما با توجه به دکوراسیون داخلی می توانید نمونه ی مناسبی از این دیوار پوش را تهیه کنید. در همه ی مکان ها از جمله مکان های اداری ، تجاری و یا مسکونی می توانید از کاغذ دیواری استفاده نمایید و با توجه به تنوع آن می توانید گزینه ی مناسبی از آن را تهیه نمایید. استفاده از کاغذ دیواری بسیار راحت تر از استفاده از رنگ می باشد و در زمان کمتری می توان آن را اجرا نمود.

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری ها در انواعی با قابلیت ضدآب بودن،  به تولید می رسد. این دیوارپوش ها قابلیت شستشو دارند و می توان در زمان های لازم آن را تمیز کرد. این نوع از کاغذ دیواری ها دارای قیمت های بالاتری نسبت به انواع معمولی می باشد. برای خرید از مرکز فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری

شما می توانید از فروشگاه های عرضه کننده ی لوازم دکوراسیون داخلی خرید کاغذ دیواری را انجام دهید. این وسیله به صورت متری یا رولی به فروش می رسد. شما می توانید این دیوارپوش را در قیمت ها و کیفیت های مختلفی خریداری نمایید. امروزه فروشگاه های بسیاری فروش کاغذ دیواری را انجام می دهند که می توانید از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید. به دلیل روی کار آمدن نمونه های بی کیفیت کاغذ دیواری در خرید این وسیله باید دقت بسیاری داشت.

مراکز فروش کاغذ دیواری

مراکز دکوراسیون داخلی انواع کاغذ دیواری را به فروش می رسانند که می توانید مدل مورد نظر را خریداری نمایید و همچنین اگر بخواهید کاغذ دیواری اختصاصی را داشته باشید باید به مراکزی مراجعه کنید که چاپ کاغذ دیواری را انجام دهند زیرا برخی از مراکز تولید کننده می توانند این دیوارپوش را به صورت اختصاصی برای شما تولید نمایند که این مراکز قیمت های مختلفی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند زیرا واسطه ها حذف می شود و به طور مستقیم می توانید از تولیدی محصول خود را تهیه نمایید.

انواع کاغذ دیواری از نظر طرح

کاغذ دیواری را از نظر طرح می توان به دو نوع تقسیم بندی کرد.

طرح های که یک تصویر کلی دارند و تصویر مشخصی را از یک منظره یا چهره و... به می دهند و یا طرح هایی که دارای تصاویر ریز تکراری می باشند.

استفاده از هر یک از این دو نوع در جای مناسب می تواند زیبایی خاصی داشته باشد.

عرضه ی مستقیم کاغذ دیواری

کاغذ دیواری دارای فروشندگان بسیاری در سطح شهر می باشد که فروش این محصول به صورت مستقیم باعث حذف واسطه ها شده و شما می توانید خرید این محصول را با قیمت بسیار مناسبی انجام دهید. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری کودک و نوجوان از طریق لینک اقدام نمایید. 

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها را می توانید در قیمت های متفاوتی خریداری کنید. امروزه کاغذ دیواری های نانو روی کار آمده اند که دارای کیفیت بالایی بوده و در صورت دوده گرفتن قابلیت تمیز کردن داشته و ضد آب می باشند. این نوع از کاغذ دیواری ها دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع معمولی می باشند. همچنین برخی دیگر از کاغذ دیواری ها با الیاف طبیعی بوده و یا دارای سطح مخملی می باشند که این انواع نیز از قیمت بالاتری نسبت به انواع معمولی برخوردارند.

فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان بسیار بزرگ انواع محصولات دکوراسیون داخلی می باشد که انواع کاغذ دیواری را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند و شما می توانید به راحتی از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()