کاغذ دیواری نوعی از دیوارپوش ها است که محبوبیت بسیاری در کشور ما دارد. کاغذ دیواری ها در ابتدا در انواع معمولی و ساده ای قرار داشتند. اما امروزه شاهد روی کار آمدن تعداد بسیاری از کاغذ های دیواری هستیم. تنوع کیفیت ، طرح، رنگ باعث شده این وسیله طرفداران بسیاری داشته باشد زیرا به راحتی می توان مدل مناسب با دکوراسیون را خریداری نمود. این دیوارپوش با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه ی مناسبی برای پوشش دیوار ها به شمار رود ضمن این که نصب کاغذ دیواری بسیار راحت تر از دیگر دیوار پوش ها بوده و می توان در زمان های دلخواه کاغذ دیواری را تعویض کرد.

انواع کاغذ دیواری از نظر جنس

کاغذ دیواری در جنس های مختلفی در بازار یافت می شود که هر کدام دارای مزایا و معایب خود می باشند.

کاغذ دیواری کاغذی: این نوع از دیوارپوش ها بدون پوشش محافظ می باشند. این مدل از کاغذ های دیواری قابلیت شستشو ندارند و در مقابل ضربه و اشیای تیز بسیار آسیب پذیرند. قیمت خرید این نوع از دیوارپوش ها بسیار مناسب است و طرح های مختلفی از آن در بازار مشاهده می شود.برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

کاغذ دیواری با پوشش وینیل: این نوع از دیوارپوش ها دارای پوششی از وینیل آکریلیکی می باشد. این نوع از کاغذ دیواری ها دارای قابلیت شستشو می باشند و در زمان هایی که دوده و غبار بر روی آن نشست می توان سطح آن را تمیز کرد. این نوع از کاغذ های دیواری در مقابل رطوبت و آلودگی مقاومت بیشتری دارند.

کاغذ دیواری با الیاف بافته نشده: الیاف مورد استفاده در این نوع کاغذ دیواری ها از سلولز بافته نشده بوده و لایه ی محافظی معمولا بر روی این کاغذ دیواری ها قرار نمی گیرد. این کاغذ های دیواری بسیار زیبا بوده و قیمت بالاتری نسبت به دیگر کاغذ دیواری ها دارد. تنها عیبی که این دیوارپوش دارد، نداشتن قابلیت شستشو می باشد.

برای انتخاب کاغذ دیواری برای منزل می توان سبک های مختلفی را در نظر گرفت البته سبک کاغذ دیواری باید با سبک لوازم هماهنگ باشد تا جذابیت بیشتری را ایجاد نماید. استفاده از رنگ های شاد و ملایم برای منازل بسیار خوب و زیبا خواهد بود و همچنین بر روی روحیه افراد تاثیر خوبی خواهد گذاشت. در اتاق های خواب می توان از رنگ های ساده و رنگی استفاده کرد تا آرامش دهنده باشد ، از نصب کاغذ دیواری با طرح های شلوغ در اتاق خواب خودداری نمایید زیرا موجب خسته شدن ذهن می شود. همین طور می توانید برای اتاق کودکان طرح های انیمیشنی را انتخاب نمایید. کودکان باید در اتاق احساس شادی و نشاط داشته باشند بنابراین با نصب کاغذ های دیواری مورد علاقه ی آن ها می توانید این تاثیر را ایجاد نمایید. برای خرید کاغذ دیواری های حراجی به سایت مراجعه کنید. 

کیفیت کاغذ دیواری

یکی از اصل های مهم در خرید کاغذ دیواری ها ، کیفیت می باشد. یک دیوارپوش هر چقدر هم زیبا باشد اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد در کوتاه مدت دچار خرابی خواهد شد و بعد از مدتی شاهد تغییر در رنگ و بافت آن خواهید بود بنابراین با خرید دیوارپوشی باکیفیت شما یکبار هزینه خواهید کرد و می توانید سال ها از آن استفاده نمایید همچنین در گذر زمان تغییری در آن ایجاد نمی شود و از داشتن آن لذت می برید.

فروشگاه دکور آفیس از فروشندگان انواع لوازم دکوراسیون داخلی می باشد که می توانید به سایت مراجعه کرده و محصولات را مشاهده نمایید. این مرکز با هدف رضایت مشتریانش انواع کاغذ دیواری های باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب عرضه می دارد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()