انواع پارکت برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه، سالن پذیرایی،اتاق ها و همچنین سرویس بهداشتی و استحمام جلوه خاصی به دکوراسیون می بخشد. این محصول به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو می توانید برای تزئین سطوح کف ساختمان ها از این محصول استفاده کنید. خرید و فروش پارکت مدرن و کلاسیک مطابق بر دو سبک عمده اصول طراحی است که بر اساس آنها طراحی تصاویر دکوراتیو را انجام می دهند. همانطور که می دانید در گذشته بیشتر پارکت چوبی که از برش های چوب ساخته می شدند مورد استفاده قرار می گرفت ولی با گذشت زمان تولید کنندگان دریافتند که می توانند با لایه های به هم فشرده اچ دی اف و پوشش عایق، می توانند پارکت لمینت در طرح و رنگ بندی های مختلف تولید کنند. از این رو خرید پارکت ضد آب مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و بدین ترتیب روزبروز بر تنوع طرح های این محصول افزوده شد. البته لازم به ذکر است که قیمت پارکت نیز کاهش پیدا کرد.لذا افرادی که قصد نوسازی و یا طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان را داشته باشند، ترجیح می دهند که از کفپوش پارگت لمینت ارزان استفاده کنند و در عین حال از دوام بالایی برخوردار باشد. 

 بهترین پارکت مدرن

امروزه بر طرفداران خرید بهترین پارکت مدرن افزوده می شود چون تنوع طرح این دسته بندی از پارکت ها دربر گیرنده جدیدترین سبک های طراحی است که تلفیقی از نقش و نگارهای طبیعی چوب و همچنین طراحی گرافیکی است و موجب زیبایی هر چه بیشتر این سبک طراحی های پارکت شده است. انسان در مسیر زندگی خود همواره به دنبال فراهم کردن رفاه و آسایش برای زندگی خود و دیگران می باشد و به همین دلیل همیشه در حال خلق یک محصول جدید است که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، کاربردی نیز باشد.

کفپوش پارکت نیز با همین هدف تولید شده است تا از قطع بیشتر درختان جلوگیری شود و در عین بتوان مطابق بر هنرهای گرافیکی، بر رو پارکت، جدیدترین طرح ها را چاپ نمود که حاصل خلاقی توام با هنر باشد. خوشبختانه علاقه مندان خرید طرح های جدید پارکت روزبروز افزایش پیدا می کند چون این محصول علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، دارای یک سری مشخصه های ساختاری است که موجب جلب نظر مصرف کنندگان شده است.

دوام بالا، دسته بندی پارکت ها بر اساس دانسیته استاندارد جهانی، ضد آب، ضد خط و خش، مقاوم در برابر سایش و ضربه و نصب راحت از جمله ویژگی های قابل توجه کفپوش های پارکت لمینت می باشد و باعث محبوبیت این محصول در سراسر جهان شده است. به همین خاطر است که در حال حاضر برای پوشش کف سالن های استخر، آشپزخانه های صنعتی، رستوران، هتل، سالن های ورزشی، مهد کودک ها، کافی شاپ و ... از خرید پارکت لاکچری و شیک استفاده می کنند تا ارزش ساختمان را بهبود ببخشند. برای خرید انواع پارکت رولکس از طریق لینک اقدام نمایید. 

 پارکت ارزان و با دوام

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، تولیدکنندگان برای آنکه تمام اقشار امکان خرید پارکت ارزان و با دوام را داشته باشند، این محصول را در ۵ کلاس مجزا تولید کرده اند تا افراد بتوانند متنایب با میزان تردد در محل، مناسب ترین پارکت را خریداری کنند که علاوه بر داشتن مقاومت و استحکام بالا، از قیمت ارزان نیز برخوردار باشد. در نتیجه متناسب با مکان های کم تردد نیاز به خرید پارکت با دانسیته بالا چون AC5 نیست و با خرید پارکت با درجه بندی AC1 یا AC2 با قیمت ارزان می توان نیاز خود را مرتفع ساخت.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا جزء یکی از پیشگامان فروش آنلاین محصولات دکوراسیون داخلی در تهران است و امکان خرید اینترنتی انواع پارکت را به همراه خدمات گارانتی برای مشتریان فراهم کرده است.

خرید پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()