کفی تخت دونفره بزرگترین ابعاد و مساحت را در بین کفی های تخت دارد، و در دو نوع یک تکه و دو تکه طراحی و تولید می شوند. از آنجایی که جابجایی کفی تخت دونفره یک تکه بسیار سخت و مشکل می باشد، اغلب از کفی های دو تکه و مرغوب استفاده می کنند، تا به خوبی وزن حاصل از قرارگیری افراد و متعلقات تخت را تحمل کند.این کفی ها را در کنار یکدیگر و درست در وسط تختخواب قرار می گیرند، که البته یه فاصله جزءی به حدود 10 سانتی متر از لبه های تخت دارند، که به قرارگیری صحیح آن ها در وسط تختخواب کمک می کند. از مهمترین ویژگی ها و کاربرد کفی تخت دونفره می توان به محل قرار گیری تشک و تنظیم فاصله تخت با زمین اشاره کرد، این کفی ها تمام وزن تشک را تحمل می کنند، و باید کاملا مسطح و سالم باشند، زیرا در صورت خرابی و شکستگی ممکن است به تشکنیز آسیب برسانند و به مرور سبب شکستگی آن نیز شوند. بنابراین چک کردن دوره ای کفی تختخواب ها و اطمینان پیداکردن از صحت آن ها در دوام و ماندگاری تختخواب ها تاثیر بسیار زیادی دارد. کفی تخت دونفره در ابعاد استاندارد 200*200، 180*200 و 140*200 متناسب با ابعاد تختخواب تولید می شود، اما این امکان نیز وجود دارد، که در ابعاد دلخواه کفی تخت دونفره را سفارش دهید، که البته سفارشی شدن مساحت به میزان ناچیزی در بالا رفتن قیمت کفی تخت دونفره تاثیر خواهد گذاشت، که کاملا منطقی و قابل درک می باشد. برای خرید کفی تخت دونفره به سایت مراجعه کنید. 

کفی تخت دونفره در دو نوع ساده و جکدار تولید می شود، که در دوره های اخیر فروش کفی های تخت جکدار با استقبال بیشتری از سوی مشتریان مواجه شده است. کفی تخت دونفره جکدار همان طور که از نام آن هم پیداست، دارای دو جک بسیار قوی و مستحکم در کناره های تخت می باشد، که به بلند کردن تخت کمک می کند، این جک ها قادرند وزنی بیش از 900 تا 1000 نیوتون را تحمل کنند و دوام بسیار بالایی نیز دارند. در زیر جک های کفی تخت دونفره فضای ذخیره سازی شده بسیار زیادی برای نگهداری وسایل مورد نیاز افراد می باشد. این فضا مانند یک کمد بزرگ افقی و یا یک انباری می باشد، با این تفاوت که هیچ فضای دیگری از اتاق را اشغال نمی کند، و از دید دیگران مخفی است.در هنگام خرید کفی تخت دونفره مناسب در ابتدا باید مساحت تختخواب را در نظر بگیرید، و سپس بر حخسب فیزیک افرادی که از آن استفاده می کنند، یک کفی تخت مناسب و مقاوم را انتخاب نمایید. انواع کفی تخت بر حسب مقاومت در برابر فشار و خوردگی در گروه های کفی های چوبی و کفی های فلزی قرار می گیرند، که کفی های فلزی  بر حسب نوع فلزی که در ساخت آن ها به کار رفته است دوام و ماندگاری بیشتری دارند، و امکان خمیدگی و شکستگی آن ها بسیار پایین می باشد، به همین دلیل است که در تولید انواع کفی تخت دونفره جکدار از آلیاژ های فلزی استفاده می کنند. بازار فروش کفی تخت خواب به صورت دونفره که مخاطبان اغلب زوج ها و افراد سنگین وزن می باشد از پویایی و رونق نسبتا خوبی برخوردار است، و در این بازار قیمت کفی تخت دونفره نیز بسته به کیفیت و نوع متریال مصرفی، نوع کفی و وزن قابل تحمل آن تعیین و محاسبه می شود.

امروزه با استقبال مردم از خریدهای آنلاین بستر خرید و فروش کفی تخت دونفره و انواع منسوجات چوبی اداری و خانگی توسط برخی فروشگاه ها و مراکز معتبر اینترنتی فراهم شده است، تا افراد به صورت مستقیم و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت انواع کفی تخت دونفره را سفارش و خریداری نمایند. فروشگاه ویستا کالا از معتبرترین فروشگاه های آنلاین عرضه مستقیم انواع کفی تخت دونفره با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و با پست اکسپرس و فوری به دست مشتریان آن در سراسر کشور می رساند.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()