کفی تخت جکدار که در سالهای اخیر فروش بسیار بالاتری پیدا کرده است و روز به روز به طرفداران آن افزوده می گردد، از بهترین و با کیفیت ترین کفی های موجود در بازار می باشد، که بر حسب توان پایه ها، نوع جک ها و متریال مصرفی مقاومت فیزیکی آن تعیین می شود، این کفی ها در ابتدا اغلب برای تخت های تاشو و کمد دیواری مورد استفاده قرار می گرفتند، اما رفته رفته  به دلیل فضای ذخیره سازی که در زیر این کفی ها وجود دارد مورد توجه قرار گرفت، این فضا به اندازه ارتفاع کفی و تختخواب می باشد و از آن می توان مانند یک انباری و یا کمد دیواری برای نگهداری اشیاء و وسایل شخصی استفاده نمود، با این تفاوت که هیچ فضایی از اتاق را اشغال نمی کند. در طراحی های داخلی مدرن و مینیمال که بهینه سازی فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اغلب از کفی تخت جکدار استفاده می کنند. این کفی ها را می توان متناسب با فیزیک فرد یا افراد و یا در ابعاد سفارشی و دلخواه خریداری نمود، اما این کفی ها را می توان در انواع استاندارد ۹۰×۲۰۰،۱۲۰×۲۰۰، ۴۰۰×۲۰۰، ۱۶۰×۲۰۰ و ۱۸۰×۲۰۰ سانتیمتر نیز که به صورت آماده در بازار موجود هستند، به تناسب نوع تخت و نیاز مشتری می انتخاب نمود، قیمت کفی تخت جکدار در نوع استاندارد بسیار ارزان تر از کفی های سفارشی می باشد و مشتریان بیشتری نیز دارد. برای خرید کفی تخت خواب جکدار ارزان به سایت مراجعه نمایید. 

سطح روی کفی تخت جکدار معمولا دارای طرح های شبکه ای و ساده است و میزان وزن حاصله از تشک، فرد یا افرادی که از آن استفاده می کنند و متعلقات تخت را به صورت یکسان به پایه های تخت منتقل می کند، این کفی ها از آلیاژ های فلزی ساخته می شوند، که مقاومت بسیار بالاتری در برابر فشار و خوردگی نسبت به کفی های چوبی نئوپان دارند. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید کفی تخت جکدار باید به آن توجه شود، نوع جک ها و مقاومت فیزیکی آن ها در برابر فشار می باشد، معمولا حک ها بر حسب نوع و کیفیتشان قادرند وزنی بالغ بر ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ نیوتون را تحمل کنند، این کفی ها را می توان در انواع یک نفره، دو نفره، کودک و نوجوان خریداری کرد، و قیمت آن ها نیز به تناسب بالا رفتن کیفیت جک ها، متریال مصرفی و ابعاد کفی تعیین می شود.تنظیم ارتفاع تخت یکی دیگر از کاربرد های کفی تخت جکدار می باشد ، ارتفاع کفی بر حسب ابعاد تخت انتخاب می شود، و در انتخاب آن باید بسیار دقت نمود تا با مشخصات ارگونومی بدن فرد یا افرادی که از آن استفاده می کند، مطابقت داشته باشد، زیرا اگر ارتفاع تخت به درستی انتخاب شود، سبب سهولت برخاستن و نشتن بر روی آن می شود و مانع صرف انرژی بیشتر برای این فعالیت ها می گردد. از مهمترین خصوصیات انواع کفی تخت جکدار می توان به قدرت بالای تحمل وزن، کیفیت بالای بدنه و ساختار محکم کفی در برابر فشار، عدم نیاز به نصب، امکان استفاده در تمامی مدلها، خرید سفارشی، سهولت حمل و نقل، استفاده از فضای زیر تخت و عدم ایجاد سر و صدا در هنگام استراحت و غلطیدن اشاره کرد. قابلیت تعمیر جک ها و یا تعویض آنها در صورت خرابی یکی از مهمترین مزیت های انواع کفی تخت جکدار می باشد، که سبب افزایش طول عمر و دوام این کالا شده است و اعتماد خریداران را نیز کسب کرده است. برای خرید انواع کفی تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش انواع کفی تخت جکدار در سالهای اخیر رونق بیشتری گرفته است و روز به روز به مخاطبان آن افزوده می سود، این کفی ها را می توان به سادگی از تمامی مراکز عرضه و فروش محصولات چوبی و کالاهای خواب خریداری نمود. فروشگاه معتبر ویستا کالا از محبوب ترین مراکز فروش اینترنتی کفی تخت جکدار با ارزان تربن قیمت و مناسب ترین کیفیت می باشد. این مرکز معتبر تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاهترین زمان ممکن و با پست اکسپرس همراه با گارانتی ضمانت کالا به دست خریدارات در سراسر کشور می رساند. تمامی محصولات این مرکز را می توان در سایت فروشگاهی آن مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمود و در صورت لزوم  نسبت به ثبت سفارش و خرید کفی تخت جکدار اقدام نمود.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 916
نمایش همه
علاقه مندی ها ()