جاکفشی وسیله ای چوبی است، که البته در گذشته از متریالی همچون پلاستیک و فلز نیز در ساخته آن استفاده می شد، که رفته رفته تولید آن ها کم یا متوقف شد، و امروزه اغلب از جاکفشی های چوبی استفاده می شود، که تنوع تولید در آن ها بسیار بالا است، و از پرفروش ترین آن ها می توان به جاکفشی های MDF و PVC اشاره کرد، که به دلیل دوام بالا طرفداران بسیار زیادی دارند. این کالاهای چوبی در ابعاد و اندازه های متنوع کوچک، بزرگ، ایستاده، کشودار، آینه های و در طرح های کلاسیک، مدرن و غیره تولید می شوند، و معمولا در جلوی درب ورودی ساختمانقرار می گیرندبه همین دلیل زیبایی آن ها در طراحی و چیدمان منزل از اهمیت خاصی برخوردار است. نگه داری از کفش های اضافی، نظم و ترتیب کفش ها و قرار دادن آن ها در یک محل مناسب مسئله ای است که همیشه مورد توجه مردم قرار داشته است، که با استفاده از جاکفشی مناسب می توان آن را به خوبی مدیریت نمود. از دیگر مزایای  این کالای مهم و پر طرفدار می توان به عدم پراکندگی بوی نامطبوع کفش ها ، جمع شدن حشرات و حفظ بهداشت منازل اشاره کرد.  قیمت جاکفشی مناسب و کاربردی به موارد بسیار زیادی نظیر نوع متریال مصرفی، تعداد طبقات، عمق جاکفشی، تعداد کشو ها، نوع و سبک طراحی آن بستگی دارد، برای مثال انواع جاکفش های بزرگ که همراه با جالباسی و آینه هستند، قیمت بالاتری نسبت به جاکفشی های معمولی و ساده MDF دارند. برای خرید انواع جاکفشی باکیفیت به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین مسائلی که باید در هنگام خرید جاکفشی مناسب مورد بررسی قرار بگیرد، تعداد اعضاء خانواده، ظرفیت جاکفشی، عمق طبقات،و ارتفاع آن ها با یکدیگر می باشد، زیرا باید بتوان انواع کفش های تابستانی، صندل، چکمه، پوتینو غیره را به راحتی در آن جای داد، بدون اینکه آسیبی به این کفش ها وارد شود. فنگ شویی یکی از ایده های طراحی داخلی به سبک ژاپنی است، که معمولا از قواعد آن در نحوه ی چیدمان و  دکوراسیون منازل استفاده می شود، و در آن به صورت جداگانه به اهمیت جاکفشی و نبود کفش ها در ورودی ساختمان برای جذب انرژی های مثبت و برکت پرداخته است.  استفاده از جاکفشی هایی که مانند کمد دیواری به دیوار پرچ شده اند، و فضای بیشتری برای نگهداری کفش ها و حتی لباس در اختیار خریداران قرار می دهند، از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردار هستند و روز به روز به متقاضیان آن ها افزوده می شود. توجه به سبک طراحی و رنگ جاکفشی و مطابقت آن با دیگر وسایل ساختمان یکی دیگر از موارد و نکات کلیدی در خرید جاکفشی مناسب می باشد.

 از آنجایی که جاکفشی در شمار کالاهای اساسی و در گروه سرویس چوب منازل قرار دارد، بازار خرید و فروش جاکفشی هیچگاه از رونق و پویایی نیفتاده است، و هنرمندان و تولید کنندگان این صنعت همواره با ارائه مدل ها و طرح های جدید این محصول در تلاش هستند، تا اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نمایند. در حال حاضر خرید آنلاین جاکفشی مانند دیگر محصولات خانگی مورد نیاز با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است، زیرا در این روش خرید جاکفشی به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا با قیمت مناسب تری به دست مشتریان می رسد، و همین طور در زمان، انرژی و هزینه آن ها صرفه جویی می کند.

فروشگاه محصولات خانگی و اداری ویستا کالا از معتبرترین مراکز تولید و فروش جاکفشی با ارزان تربن قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که در طول سالها فعالیت خود در این صنعت توانسته با ارسال فوری و مطمئن، پیگیری امور مشتریان و تضمین اصالت کالا اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید جاکفشی مناسب و کاربردی می توانند با مراجعه به وبسایت فروشگاهی این مرکز انواع محصولات آن را مشاهده و مقایسه نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()