دکوراسیون یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای می باشد . با استفاده از دکوراسیون داخلی می توانید به فضا زیبایی ببخشید اما برای این کار باید انتخاب های درستی داشته باشید زیرا همان طور که وسیله ها می توانند زیبایی آفرین باشند در صورت ناهماهنگی می توانند نتیجه ی معکوس داشته باشند. یکی از مهم ترین وسیله ها در هر مکانی کفپوش می باشد. کفپوش ها در دسته بندی های مختلفی وجود دارند که هر یک می تواند زیبایی خاصی را به مکان ببخشد. از انواع کفپوش های زیبا که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد بسیاری از آن بهره می برند، پارکت می باشد. پارکت در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که می توانید با توجه به دکوراسیون و انتظاراتی که از پارکت دارید انواع مختلف آن را خریداری کنید. یکی از مزیت های بسیار مهم پارکت هماهنگی آن با تمامی دکوراسیون ها است و می توان با دکوراسیون های مختلف انواع مناسب پارکت را خریداری کنید. برای خرید انواع پارکت با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

انواع پارکت

پارکت دارای انواع معمولی و لمینت می باشد. پارکت های معمولی از جنس چوب خالص و در انواعی که امروزه رواج بیشتری دارد از چوب فشرده تشکیل می شوند که بر روی آن لایه ای دارای طرح چوب قرار می گیرد. این نوع پارکت دارای کیفیت بسیار خوبی است و در زمان خرابی می توان آن را ترمیم نمود و دوباره استفاده کرد.

پارکت لمینت نوع دیگری از پارکت ها می باشد که این وسیله دارای یک لایه ی لمینت بر روی آن می باشد که این لایه نوعی محافظ بوده که از ضربات و خط و خش تا حدودی جلوگیری می کند و همین طور علاوه بر حفاظت نقش زیبایی هم دارد زیرا بسیار براق و زیبا بوده و می تواند بسیار خوب جلوه کند. پارکت های لمینت برعکس نمونه ی معمولی قابلیت ترمیم ندارند اما دیرتر آسیب می بینند. همین طور طریقه ی نصب این دو نوع کفپوش با هم متفاوت می باشد. پارکت به وسیله ی چسب بر روی زمین می چسبد و از قرار گرفتن تکه های این کفپوش در کنار هم کفپوش اجرا خواهد شد که بسیار محکم در جای خود قرار گرفته و ثابت می ماند. اما پارکت های لمینت برای قرار گیری بر روی زمین با استفاده از کلیک های روی آن این امکان را می دهد که به صورت نر و مادگی تکه ها به هم اتصال پیدا کنند و در نتیجه به دلیل وزن سنگین تر قطعات ثابت بر روی زمین قرار گیرند.  یکی از مزیت های پارکت لمینت امکان جابجایی آن می باشد.

خرید پارکت

برای خرید پارکت مانند خرید پارکت دکو باید توجه نمایید که انواع برند ها و طرح های چوبی برای این کفپوش وجود دارد که می توانید نوع مورد نظر را خریداری نمایید . در زمان خرید توجه کنید که پارکت مورد نظر دارای کیفیت بالایی باشد زیرا به دلیل استفاده ی بسیار زیادی که از این کفپوش ها می شود در صورتی که از کیفیت بالا برخوردار نباشد در کوتاه مدت دچار خرابی خواهد شد و شما مجبور به صرف هزینه ی مجدد می باشید. همچنین برند های معروفی برای این وسیله وجود دارد که این برند ها طرفداران بسیاری دارند و کیفیت بالایی دارد. همچنین برای سفارش خرید پارکت حتما به مرکز معتبری مراجعه نمایید تا با اطمینان کامل پارکت را خریداری نمایید.

 فروشگاه های عرضه کننده ، قیمت های مختلفی را برای این محصول در نظر می گیرند و این محصول را در برند های خارجی و داخلی به فروش می رسانند. فروشگاه مای دکوری یکی از فروشگاه های معتبر فروش انواع پارکت با کیفیت بسیار بالا می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()