پارکت از معروف ترین کفپوش هایی است که در سراسر جهان با طرح های متنوع عرضه می شوند. از این کفپوش در جهت پوشش کف ساختمان های مختلف به کار برده می شوند. در واقع این نوع کفپوش به دلیل طراحی خاص و برگرفته از طبیعت است، جزء کفپوش های لوکس و مدرن محسوب می شود. به همین منظور در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان های لاکچری به وفور مشاهده می شود. خرید و فروش انواع پارکت مدرن و کلاسیک در طرح های جذاب و خیره کننده باعث جذب بینندگان شده است و باعث افزایش فروش کفپوش های پارکت در سراسر کشور شده است. این نوع کفپوش علاوه بر اینکه از نظر شکل ظاهری، طرح های متنوعی را شامل می شود، بلکه مستحکم و با دوام هستند. پارکت های چوبی نسل ابتدای کفپوش های پارکت بودند که در بازار لوازم دکوراسیون داخلی جهان عرضه می شد. این نوع کفپوش نسبت به آب مقاومت بالایی نداشتند و به همین دلیل نوع با دوام این کفپوش ساخته شد که با عنوان پارکت های لمینت شناخته می شوند. پارکت ضد آب نیز در واقع همان پارکت های لمینت هستند که لایه های به هم فشرده شدۀ HDF با روکش ضد آب و پی وی سی پوشانده شده اند. در نتیجه نسبت به رطوبت مقاومت بالایی دارند و به همین منظور برای کفپوش سالن های باشگاه، استخر، آشپزخانه های صنعتی و خانگی، گاردن روف ها و غیره که در ارتباط با آب هستند، به کار برده می شوند.برای خرید کفپوش پارکت به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع پارکت با دانسیتۀ بالا

در حال حاضر امکان فروش انواع پارکت با دانسیتۀ بالا برای مکان های پرتردد فراهم می باشد. در واقع پارکت های لمینت شامل 5 دسته بندی می باشند که متناسب با مکان های کم تردد، پر تردد و متوسط ساخته شده اند. در نتیجه می توانید متناسب با مکان هایی که افراد زیادی تردد دارند، پارکت های لمینت دانسیتۀ AC5 و یا AC4 را با قیمت مناسب خریداری نمائید. در نتیجه این نوع کفپوش دوام بیشتری در ساختمان خواهد داشت و نیاز به تعمیرات در مدت زمان کوتاه، پس از خرید نخواهد داشت. با توجه به استقبال فراوان ایرانیان به کفپوش های پارکت، تولید کنندگان تجهیزات دکوراتیو، تصمیم به تولید و عرضۀ پارکت های با کیفیت و با دوام نموده اند که از نظر کیفیت با مشابه های خارجی خود برابری می کنند. در نتیجه می توانید با قیمت ارزان، بهترین پارکت لمینت لوکس ارزان را در طرح های متنوع خریداری نمائید. به همین منظور کاربرد این کفپوش نسبت به دیگر کفپوش ها در ایران افزایش یافته است و افراد زیادی علاقه مند به خرید پارکت های با دوام و لاکچری می باشند تا بدین وسیله بتوانند نمای دکوراسیون ساختمان را خاص طراحی کنند.برای خرید پارکت لمینت ایرانی با کیفیت بالا به سایت مراجعه کنید. 

فروش اینترنتی پارکت های با کیفیت و ارزان

در دنیای امروز که تنوع محصولات کفپوش افزایش یافته است، شاهد فروش اینترنتی پارکت های با کیفیت و ارزان در طرح های جذاب می باشیم. در واقع با استفاده از فضای مجازی به راحتی می توان بهترین پارکت های لمینت با دوام و لاکچری را با قیمت ارزان تهیه نمود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فروش پارکت، به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید پس از بررسی جامع، از نظر قیمت و ویژگی های ساختاری پارکت، مناسب ترین نوع پارکت لمینت را برای پوشاندن کف ساختمان خریداری نمائید. ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی با خرید کفپوش با کیفیت به همراه طرح های مدرن و لوکس، می تواند نمای فوق العاده ای را برای دکوراسیون ساختمان بوجود آورد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی چوبی در تهران فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()